Привіт всім любителям автопутешествий і Новомосковсктелям відповідного розділу на Дромі.

Нижче мої подорожні нотатки про нашу подорож-переїзді з Москви в турецьку Анталью: тато + мама з двома дітьми, один з яких наш чотиримісячний малюк.

Досвід автопутешествий у мене був не так, щоб величезний, але і не скажу, що його не було.

Виїхали з дому о 8:30, майже за планом. МКАД проїхали, можна сказати, добре, і ось ми вже на М4. Від Москви йде великий потік машин, далі кілометрів через 100 потік зменшився. Дорога частково платна, зате гарної якості, і можна їхати не менше 100 км / ч. На окружній Черкассиа були близько 15:00. Далі план був, не доїжджаючи Ростова, переночувати в заздалегідь заброньованому квартирі в місті Каменськ-Шахтинський, знайденої на сайті подобової оренди приблизно за місяць до цього дня. Однак мій дзвінок близько п'ятої вечора з нагадуванням про броні застав агента зненацька. Вона сказала, що зовсім забула про домовленість місячної давності. Але була готова знайти щось інше і передзвонила через півгодини, запропонувавши варіант. Запропонована квартира виявилася практично в тому ж районі і цілком придатною для ночівлі. Скромно, але все чисто. Це був мій перший досвід оренди квартири подобово як альтернатива готелі.

В цей день я поставив рекорд пересування з сім'єю - рівно 1000 км.

Оскільки вранці стався невеликий інцидент - наша маленька на мою недогляд стрибнула з ліжка на підлогу (все обійшлося), то виїхали ми на годину пізніше.

Згадав, на Дромі Новомосковскл, що в Бердичеві Не такі пріставучие даішники, як в Житомирському краї і вирішив від Ростова їхати через Бердичів. Дорога виявилася в одну смугу, місцями гарна, а місцями їхав max 50 км / год. Коли у Невинномиськ знову виїхав на головну дорогу, трохи пошкодував, тому що вона була двосмугова в одну сторону, і можна було тримати швидкість близько 100.

На сьогодні квартири замовлено не було, тому що я не знав, куди вдасться доїхати за день. Але виявилося, що даремно не замовив: близько 19 годин почало сутеніти, я почав шукати мотель, але жодного не було. На заправці запитав, мені сказали, що до Беслана і не буде. Вирішив їхати і шукати очима, раптом побачу з дороги. Так ми їхали досить довго. Уже стемніло, дороги вузькі, лихих місцевих водіїв безліч, все летять з включеним дальнім світлом фар (!) І ми почали серйозно турбуватися про нічліг, тому що переходити вночі кордон і їхати по перевалу з двома маленькими дітьми, я, і тим більше дружина, не хотіли. Прийшла думка зайти в booking.com і пошукати готель у Калуші, ми були вже недалеко. І ось ми зупинилися якраз біля заправки і якийсь черговий кафешки. Дружина каже: «Сходи, купи пирогів» (ми і не їли толком в дорозі). Я йду, вибігає жінка, запитує, до них ми. Я кажу: «У кафе». Вона, трохи засмучено: «А я думала, в готель». У готель. Далі радості не було меж. Це виявився мотель у дороги з хорошим номером, з усіма зручностями. Машину заганяєш прямо до входу в номер в такий бокс з металевого паркану, і ворота можна закрити на замок. Загалом, те, що треба для мандрівника, у якого майже всі своє є в машині. І ціна була смішна, всього 1 тис.руб. що, на мій погляд, дуже навіть прийнятно, якщо не сказати, що дуже дешево. Проїхали 700 км за день.

З Москви до Анталії

Виїхали з мотелю в 9 ранку. Не поспішаючи, о 10:20 були на кордоні і, на мій подив, виявилися там третіми. Тут же нас впустили в митну зону, і через 5 хвилин я вже показував паспорта. Запитав, чи потрібно виходити всім пасажирам, включаючи 4-місячну дитину. Сказали, потрібно. При цьому дув дуже сильний вітер! Я передав відразу всі чотири паспорти, на що наш прикордонник сказав: «Кожен представляє свій документ. По одному". На грузинській стороні виявилися більш людяними по відношенню до людей будь-якого громадянства, і дітям зокрема. Паспорти я віддав все відразу і грузинський прикордонник попросив мене під'їхати на машині і встати навпроти вікна так, щоб він зміг бачити всіх пасажирів, і тому нам не довелося виходити з машини. Черговий раз переконуюся, що виявляється можна навчити / змусити працювати в подібних структурах по-людськи.

Далі був перевал. Нам пощастило. Дорога була суха, мінімальна температура на перевалі була плюс 8. Зупинилися біля арки Дружби народів. Деякі машини з регіоном 77 і 64 забралися для парковки до самої арці. Потім я мигцем зауважив, що вони в своїй машині там влаштували швидкий імпровізований стіл з розпиванням спиртних напоїв.

Після необхідних процедур ми пішли гуляти по Тбілісі. Але так як ми були з коляскою, то швидкість пересування була невисока, довелося пересуватися по численних підйомів не обладнаним спеціальними пандусами, по бруківці і вузьким роздовбані тротуарах.

З Москви до Анталії

Погуляли по парку, біля мосту ( «прокладка»), у Метіхской церкви, де дитина вдосталь побігав по схилу пагорба, відвів душу після 2,5-денного сидіння в машині в кріслі. Повечеряли в хорошому автентичному кафе з добрим привітним обслуговуванням. Все було дуже смачно, і, звичайно ж, насолодилися ми червоним домашнім вином, насиченого темно-червоного кольору і солодкуватим присмаком. На трьох, включаючи дитину, а вона їла і пила на диво багато (сподобалася грузинська кухня :)) залишили 2 тис. Руб. включаючи чайові, відразу вписані в рахунок. Дуже непогані ціни.

Час в Грузії виявилося на 1 годину вперед, тому виїхали на нашу в 9, а по їх - в 10. Поїхав по Тбілісі іншою дорогою, виїхав на трасу без великих проблем. Взяв курс на Батумі, тому що вирішив їхати в Анталью через Трабзон. Близько 100 км дорога - чудовий автобан, потім він скінчився, і залишилася дорога була по одній смузі в кожну сторону, місцями більш завантаженим, місцями не дуже. Частина шляху їхали по гірському серпантину, досить красиво. Температура за бортом була від 18 (в горах) до 28 градусів на рівнині. Приблизно о третій годині дня виїхали до моря. Температура повітря впала до 20 градусів. Повернули наліво в сторону Батумі. Заїхали в Кобулеті, тому що дітям, точніше дитині 5 років потрібна була розминка, а я хотів відкрити сезон і відкрив його. На в'їзді в Кобулеті звертаємо вправо до моря, і на величезній парковці біля моря я був один, як втім, і на всьому пляжі. Сонце досить нагріло чорний пісок, і можна було навіть зіграти, а ось море досить освіжаюче, але я хвилин 5 поплавав.

Далі, петляючи через численні городки, по вузькій дорозі доїхали до Батумі, де я мимоволі зійшов з головної магістралі, якщо можна так сказати, і опинився на вулиці, що проходить уздовж набережної. Все досить красиво і пафосно, на відміну від інших містечок, де досить бідно. У цих «бідних» містечках особливо дивували паркани, зроблені мало того, що з будь-якого підручного матеріалу, але навіть нефарбовані. Мабуть, фарба - розкіш для них. Ще цікавий момент: у Батумі побачили білизняний мотузок, натягнуту між будинками, з висячим білизною посередині.

Вже на заході пройшли грузинський кордон за 5 хвилин, і ще хвилин 30 втратили у турків, тому що легкові пускали в один коридор, а турки лізли нахабно без черги з другого і третього ряду, тобто було вузьке горлечко з трьох рядів в один. Турецький кордон справила враження великого хаосу! Але все, як я вже сказав, через півгодини, отримавши штамп у паспорт про ввезення автомашини на півроку, ми покотили вже в темряві по шикарному шосе до Трабзона. Не доїжджаючи трохи до Трабзона, я, через booking.com, знайшов прилеглу готель.

Сьогодні цілий день присвячений Кападокії, і ми нікуди не їдемо. Точніше від готелю доїхали до open air museum, а це 5 хвилин їзди. І потім з'їздили в Чавушин (10 хвилин їзди) полазити по руїнах монастиря і різним печерам, а точніше з того, що від них залишилося, тому що туристи старанно топчуть все цих ходи. Моя дитина теж не відстав і біг попереду мене по печерах, ну вже дуже їй хотілося всюди полазити. Виявилося, що вона не боїться висоти, і зупинялася біля самого краю обриву, після чого я постійно її окріківал і боявся за неї, а вона сказала, що сама за себе боїться (і це в 5 років!).

Гуляти з немовлям і коляскою по печерах не дуже зручно, але програма мінімум була виконана, загальне уявлення про Кападокії ми отримали, день відпочинку від переїздів теж. А повернутися сюди ще варто, тому що залишилися не охоплені інші місця і каньйон. Так що потрібно приїжджати, якщо і з дітьми, то починаючи з 5-річного віку, щоб багато ходити і лазити.

Ранок почався з того, що я поставив будильник на 5:30, щоб побачити злітають повітряні кулі. Тут такий місцевий колорит: рано вранці безліч повітряних куль піднімають туристів зустрічати світанок високо над землею. Крім задоволення від польоту і зустрічі світанку, напевно, виходять відмінні фотографії всієї Кападокії. Ну, а я розбудив дочка, і ми хвилин десять з відкритого даху-веранди нашого готелю милувалися великою кількістю різнокольорових повітряних куль, що летять в повітрі.

З Москви до Анталії

Далі збори, від'їзд о 10:00. І по хороших дорогах через Конья ми до 17-ї години вирулили до середземноморського узбережжя в районі Манавгата. Ще година їзди вздовж моря і ми в Антальї.

Ми це зробили! Проїхали від Москви до Анталії з п'ятирічною і чотиримісячної дочками рівно 4 тис. Км! Спасибі Ніссан Кашкай + 2, що виявився хорошою і зручною машиною.

П.С. Про ДПС: За 4 тис. Км зупинили один раз на в'їзді або виїзді з Північної Осетії, мабуть, там всіх іногородніх гальмують і змушують в вагончику зареєструватися (на мій погляд, принизлива і недолуга процедура, але в нашій державі такого навалом, тому даний епізод вписується в нашу реальність і нічим не виділяється). Більш правила не порушував, намагався їхати обережно, можливо, трохи повільніше, ніж могло б ехаться, але тому більш ніде не гальмували. У Грузії і Туреччини стаціонарних постів ДПС немає. У Туреччині один раз бачив, як місцева ДПС перекриває одну смугу з двох і вибірково зупиняє для перевірки. В даному випадку зупиняють приблизно кожну третю машину. Мене не зупинили. Новомосковскл на Дромі, що до іноземних лояльне ставлення. Перевірив. Мабуть, так і є. Також, так і не до кінця зрозумів турецькі ПДР. Всі населені пункти позначені на синьому тлі. Навігатор показував макс швидкість 50, але місцеві їхали і 90 і 100. Дорога хороша, місцеві летять, а ти їдеш 60 і думаєш, а скільки ж можна?

Про бензин і ціни: в Грузії бензин дорожче нашого приблизно в 1,5 рази, в Туреччині в 2 рази. У Туреччині добре мати дизельний двигун, тому що ціна за дизель (Моторін) відсотків на 25% менше, ніж за бензин (якщо я не помиляюся, то бензин у них тільки один 95-й є). А газ дешевше в два рази в порівнянні з бензином, тому всіх краще пересуватися на газу.

нормальний звіт, сподіваємося доповнить дорогою назад. Головне немає води і лірики і легко Новомосковскется.

дак перш ніж критикувати рушайте хоча б за 200 км від будинку з дитиною, і потім критикуйте.

Мій маршрут до Трабзона був такий же, тільки на добу пізніше. Все також, ДПС гальмує всіх все ж Бердичівський по-моєму, перед самим кордоном Північної Осетії.
А навіщо в Анталії встали? З українською мовою там простіше? Переїжджайте в Сіде і південніше до Аланія. Там набагато чистіше і цивільне.

Чи не розповість він.

//travel.drom.ru/17966/
//travel.drom.ru/19053/
//travel.drom.ru/25497/
//travel.drom.ru/24926/

Хоча зрозуміло, вас у вашому віці, коли тисячі кілометрів за спиною і діти вже виросли, можна здивувати хіба що автопробігом в Воркуту по зимнику.

Це вірно, мила. Але, адже, були і у мене часи, коли, через брак іншого транспорту, працюючи на меблевій фірмі, обладнав будку "Москвича" - чобітка, власником якого тоді був, під жило варіант, прикріпив до середини обертається офісне крісло, посадив в нього 9 річну дочку, а праворуч від себе дружину і відправився в перший раз з Сиктивкара в Анапу. Даішники офігеваю, заглядаючи в будку, і прощали неоформлене переобладнання машини за якість обробки "салону" і такий незвичайний спосіб перевезення киндера. Так ось і з'їздили в перший раз сім'єю на море.

Молодці. Добре прокотилися.)

Удачі вам на майбутнє!)))

Молодці, сміливо з маленькою дитиною у мене духу не вистачило до Туреччини тільки до кордону в перший найближче місто зганяв :))

Людина - коваль свого щастя, хочеш щастя - йди куй!

Ай, молодці! Таку дорогу подужали, та з такими малюками.

----------
Ми подорожуємо, щоб зробити ваше життя цікавіше.
www.profcom.com.au

Ірин, не варто. ))))
. (Наголос постав сама))))).

А ви перш ніж виливати крик душі поцікавтеся кількістю подорожей Reiser. Звіт слабенький, незалежно від батьківських достоїнств.

Все що нас не убівает- робить інвалідами.

Та ні не дарма, все одне й теж так тому ж, тільки сумна і вічно незадоволена мама все портіт.Такое відчуття, що її везуть як за вироком суда.А де АЗС, АГЗС, кемпінги, сервіс. Ба га недоліки в звітах-ОСЬ Я з'їзду, ЯКИЙ Я МОЛОДЕЦЬ, як же я дивлюсь ШВИДШЕ ЗА! Це авто тема і людям цікаво дізнатися про дорогу, де заправитися, відремонтувати, переночувати, які умови проходження кордону і т.д, а усмішки де-МАМА .

Хороший звіт, молодці!

Якщо тверезо поглянути на життя, то хочеться напитися.

Ірин, не варто. ))))
. (Наголос постав сама))))).

Людина - коваль свого щастя, хочеш щастя - йди куй!

До речі, а де Street Storm.
давненько його не бачити))

Людина - коваль свого щастя, хочеш щастя - йди куй!

Нещасні діти, батьки Садомазохіст.
Двоє дітей один з яких немовля ай пофігу, нехай в машині постраждають.
Немовля впав з ліжка - ай да теж пофігу, скоріше давай в дорогу.
Мабуть батьків в дитинстві теж з ліжка частенько кидали головою вниз, інакше не знаю як ще пояснити такі звірства над дітьми.
В Європі вже напевно давно позбавили б батьківських прав.

Спасибі все гаразд!)
. а ось тобі пора задуматися, вік уже ..))))))

Пригніться Київ-СИБІР ГУЛЯЄ!

Молодці! Не слухайте негатив! Продовжуйте подорожі з дітьми!