З хуа хіна на острів Самуї поїздом

Настав час написати про те, як ми добиралися на острів (Ко) Самуї з славного міста Хуа Хіна. А то, виходить, пишемо про Самуї, а як ми сюди потрапили не написали, та й чому так само не пояснили.

В окрему тему Льоша виніс відповідь на питання як самостійно дістатися з Хуа Хіна до острова Самуї. тому що варіантів кілька і вони стануть в нагоді навіть тим, хто поїде з Бангкока до Панган! Настійно рекомендую прочитати.

Ми вже подорожували з Хуа Хіна до острова Панган на автобусі, тому вибрали варіант - дістатися з Хуа Хіна до Ко Самуї на поїзді. А, точніше доїхати на поїзді з Хуа Хіна до Сураттани (Surat Thani), доїхати від ж / д вокзалу до міста, після доїхати до пристані Дон Сак, звідти дістатися на поромі до Самуї.

І знову ми залишаємо Хуа Хін після Дня Народження Короля Таїланду - Пуміпона Адуньядета, всі спальні місця були зайняті, навіть в вагонах з кондиціонерами залишалося дуже мало місць. Ми купили майже останні місця на верхні полиці (не було нижніх) у вагоні з вентиляторами (fan).

Не раджу їхати в поїзді з кондиціонером, тому що не рятує навіть теплий одяг, доведеться дихати холодним пильним повітрям, тому що ніхто ніколи не чистить не те що фільтри в вентілляціонной системі в тайських поїздів, а й пил рідко перуть зі стін поїзда. Будьте обережні!

Вийшло так, що з нами вирішили відправитися хлопці, які до нас приєдналися через мій проект «Good Trip - в Таїланд на цілий місяць». але зважилися вони пізно, точніше в день відправлення поїзда! Тому місця їм дісталися сидячі, а їхати треба було всю ніч, так що раджу брати квитки заздалегідь, їх швидко розбирають. Взагалі поїздів зі спальними вагонами небагато. Ми вибрали поїзд № 169, який відправляється з Хуа Хіна о 20:10 і прибуває в Сураттани о 03:45. Ціна квитка 2-го класу - на верхні місця з вентилятором (fan) по маршруту Хуа Хін - Сураттани склала 380 бат на людину. Ленар і Катя з двома дітьми взяли сидячі місця ще дешевше.

Квитки на поїзд Хуа Хін - Сурат Тані

Збиралися ми як завжди в поспіху, потрібно було ще здати байк, але виявилося можна було не поспішати - поїзд (він відправляється з Бангкока) запізнився на годину і 10 хвилин, і це практично норма, як нам сказали місцеві. А так би знову у нас був екстрим, тому що ми прибули на станцію рівно за 2 хвилини до відправлення поїзда за розкладом :).

Поки ми відпочивали втомлені від суєти, від зборів, протягом години, дітлахи гралися на вокзалі.

З хуа хіна на острів Самуї поїздом

На станції Хуа Хіна прибув поїзд стоїть зовсім не довго і поки ми шукали вагон, з усім нашим непідйомним вантажем (хлопці, не беріть багато речей, повірте нам) поїзд вже рушив! Добре, що на цей випадок по перону ходить дядько з рацією, він зупинився для нас поїзд і ми швидко заскочили в інший вагон, потім перебралися по всіх вагонах до нашого. Про тайських поїздах ми розповідали в пості Віза ран Таїланд - Лаос (з Хуа Хіна у В'єнтьян). вони відрізняються від наших російських.

Ленар зі своєю сім'єю і дітьми сиділи частина ночі з тайцями у другому сидячому класі. Так само було багато тайців, які спали в проході в цьому другому класі.

Наш вагон закривався від них, мабуть, щоб вночі ніхто не шарілся в наших речах. Продумано.

З хуа хіна на острів Самуї поїздом

Ми влаштувалися на нічліг в спальному вагоні другого класу, з вентілляторамі. Василиса грала і Льоша мало спав, тому що переживав що раніше приїдемо.

Перед пребитіем ми перетягнули наш великий багаж в тамбур. Це були 2 великих рюкзака, шолом, який шкода було залишати, Льоша купив його спеціально для зручності їзди, тому що у орендодавців були жахливі шоломи, три пакети з одягом та їжею (ми везли кавун для Льоші? який він так і не з'їв), ноутбук, горщик!

Отже, прибули ми на станцію Сураттани, із запізненням на одну годину, тобто о 4:50, злякавшись, що автобуси ще не ходять вирішили поїхати на сонгтео до автовокзалу, проїхати потрібно було 12 км, домовилися по 50 бат з кожного дорослого.

З хуа хіна на острів Самуї поїздом

І ось їдемо ми по ще темними вулицями Сураттани і не чекаємо біди, а хитрий таєць підвозить нас до якійсь конторі, стверджуючи, що звідси ви благополучно дістанетеся до Самуї ...

Народу в сонгтео, крім нас ще кілька людей (європейців), все просто сиділи і чекали, тому що це був зовсім не автовокзал.

Льоша вирішив взяти ситуацію під свій контроль і пішов запитати про квитки до Самуї. Виявляється, нас відверто розводили адже вартість шляху до Самуї (автобус + паром) становила 600 бат з людини, що в два раз дорожче того про що ми читали.

Ми говоримо - вези як домовлялися, тут ми не вийдемо, тому перша спроба розлучення не проходить. Другий раз знову (трохи від'їхавши, поматерілся по тайськи) нас підвозять явно не до автовокзалу, Льоша знову виходить, бачить великі автобуси, але каси немає і невідомо у скільки вони відправляються, врешті не витерпівши вилазять європейці.

Ми знову сидимо і вимагаємо автовокзал, і нас нарешті довозять до потрібного місця, намагаючись здерти ще більше мовляв за багаж (хоча у всіх був багаж великий). Ми відмовляємося і платимо як домовлялися на початку.

З хуа хіна на острів Самуї поїздом

На цій станції, яка працює майже цілодобово, беремо квитки на автобус до Дон Сака + паром компанії Seatran Express за 230 бат на дорослу людину, діти 170 бат, немовлята безкоштовно. Василиса пройшла безкоштовно, наприклад. Окремий же квиток на пором стоїть 150 бат.

Розклад і квитки Seatran Ferry

Дон Сак це пристань, від якої відправляються пороми Seatran Ferry Express з 6 ранку з періодичністю раз на годину до островів Самуї, Пангало, Тао.

Ми, прибуваючи на пристань, майже відразу вирушаємо, на годиннику 8 ранку. Напівпорожній паром на другій палубі і забитий машинами перший поверх (транспортний рівень).

Їдемо неспішно, спостерігаючи красиві гори Сураттани і через півтори години прибуваємо на острів Самуї, пляж Натон.

З хуа хіна на острів Самуї поїздом

Водій дуже повільно їде, але під'їжджає прямо до готелю, в якому ми нарешті відпочиваємо і проводимо ще 2 ночі. Знімаємо байк, Honda Scoopy-i, оглядаємо прилеглі пляжі.

Після знаходимо собі чудовий будиночок, про який ми писали в пості «Наш будиночок в оренду на острові Самуї».

Наш будиночок в оренду на Самуї

Номери в готелі нам не сподобалися, але запам'ятався бар навпроти - Swing Bar зі своїм нічним Fire Show!

Fire Show In Swing Bar, Koh Samui

Хочете більше, дивіться альбом «Fire Show In Swing Bar»:

Спробуйте як небудь перший клас, це не так дорого. Кондер регулюється і все цілком чисто. В купе навіть умивальник персональний є.