Проходження heart of darkness, старі ігри на

Жив на світі геніальний хлопчина на ім'я Енді. Але, як завжди трапляється з геніями, він був не зрозумілий. Все на світі сміялися над ним, і особливо лютував шкільний учитель літератури. Улюбленою справою вчителя було карати маленького вундеркінда за найменші провини. Зазвичай він замикав Енді в темному і задушливому шафі, що знаходиться під класною дошкою. Це було жахливою тортурами, так як хлопчик боявся темряви. І ось в один прекрасний сонячний день хлопець не витримав знущань вчителя і, коли він вирішив в черговий раз замкнути Енді в шафі, хлопчисько вирвався з лап вчителя і втік з уроку. Зустрівши у дворі школи свого єдиного друга, пса Віскі, він відправився в міський парк, на природу.

А в цей час сили темряви, ті, які з'являються з сутінкових тіней, ті, які мучать нас в наших кошмарах ночами, влазять у наші голови і змушують робити незрозумілі жахливі вчинки, замислили чергове лиходійство. Вже Тіні-то розуміли, яку вигоду їм обіцяє геніальний мозок Енді, які переваги він їм принесе, якщо Зло буде володіти ним. Тому король Темряви, Жахлива Тінь, послав свої сили для того, щоб викрасти хлопчика і приволокти його до нього, в світ снів. Але, як завжди, дурний помічник Тіні помилився і викрав замість хлопчини його друга, пса Виски.

Засмучений втратою одного, Енді вирішується відправитися на пошуки Виски. Відмовившись від улюбленого пудингу, він стрибає в свій прототип космічного корабля між вимірами і вирушає в дорогу. Потрапивши в світ снів, Енді зустрічається з жахливим літаючим монстром, який ламає його корабель, і він падає вниз на скелі. З цього моменту ви берете на себе управління головним героєм, і починається гри.

Рівень 1. Каньйон.
Ви опинитеся в розбитому зорельоті, що висить над прірвою. Зістрибуйте в праву сторону на карниз і йдіть вперед. Перестрибніть з розбігу через пролом в скелях і приготуйтеся до бійки. На вас нападе моторошне чудовисько-тінь. Пригніться і розстріляйте його з молніемета. Після розправи з ворогом пальне в череп тварини, що висить вгорі, інакше його тінь перетвориться в монстра і скине Вас в прірву. Потрапивши на наступний екран, розстріляйте останки ще одного істоти і йдіть вперед. Коли вас схопить чергова тінь, що попалася на Вашому нелегкому шляху, не впадайте в паніку, а швидко натисніть назад і вперед. Коли чудовисько злетить, пальне в нього зі зброї, наявного у вашому арсеналі, і підіть до скелі, що перегороджує вам шлях. Тут пройти не вдасться. Відійдіть тому і розстріляйте в правому верхньому куті кам'яну брилу, схожу на череп. Через утворився пролом в скелі полізуть натовпу чудовиськ. Стріляйте в них, не перестаючи, інакше загинете. Коли потік тіней вичерпається, біжіть вправо до кам'яного моста і обережно перейдіть по ньому на інший бік. Тепер вам належить найскладніше. Біжіть прямо по карнизу, перестрибуючи через ворогів, до печери, освітленій зеленим світлом. Якщо під час бігу вороги Вас тричі сшібут з ніг, то тоді ви звалитесь в прірву. Тому будьте гранично обережні. Убивши всіх ворогів біля печери, повертайтеся на один екран назад. На карнизі вгорі сидять два чудовиська. Якщо ви вб'єте правого, то тоді не зможете забратися вгору. Дочекайтеся, коли він вдарить лапами по скелі, в цей момент ліве чудовисько підлетить вгору. Підлетів чудовисько ви повинні знищити в першу чергу, а потім вбити друге. А потім за рештою від них кістках заберіться наверх. Ідіть далі по верхньому карнизу, і коли зі скель вистрибнуть два величезних монстра, біжіть від них вправо до моста. Обережно! По містку можна пройти тільки кроком, так що не поспішайте. Хоча затримка теж чревата поганими наслідками, тому що за вами по п'ятах крадеться монстр. Не зупиняйтеся ні на секунду, інакше він вас зжере. У самого кінця моста починайте бігти вперед і, потрапивши на наступний екран, заходите в промінь світла. Той, що біжить за вами монстр постарається вас схопити, але, потрапивши під промені сонця, загине. Дійшовши до скелі з ящіркою, дертися по ній вгору. Перестрибуйте через пролом в стіні на іншу сторону і спускайтеся на карниз. На наступному екрані заберіться в правий верхній кут. Добравшись до карниза, стрибну на ньому три рази. Обрушився уступ підніме кістки гігантського тварини, і Ви зможете проповзти далі вгору. Видершись на череп тварини, не зволікайте і стрибайте вправо на скелю, інакше кістки обрушаться, роздавав Вас в коржик. Продовжуйте дертися вгору до карниза і залазьте на нього. Вам треба перебратися на іншу сторону екрану, але шлях перегороджує пролом. Бачите кістка? Подивіться вгору. Давайте спробуємо спорудити з неї міст. Видерся нагору і обрушьте кістка на карниз, після чого підійдіть і штовхніть її. Усе. Міст готовий. Переходьте по ньому на сусідній уступ і дертися на гребінь скелі.
А в цей час в замку був виявлений обман. Велика Тінь в гніві, він рве і метає. Замість хлопчаки йому притягли якогось пса. Все в жаху. Слуги Тіні знають, як страшний їх майстер, коли розлючений. Але ось приємна новина. Господарю доповідають, що хлопчиська виявили в розташованому поруч з замком лісі. Він відправляє своїх слуг за ним. Схопити і привести, інакше смерть.

Рівень 2.
Ліс.
Ідіть прямо по стежці в ліс і дерните за ліану, щоб відкрити прохід в гущавину. Ідіть прямо і, дійшовши до болота, стрибайте на стирчить з трясовини валун. Проскакавши по камінню на інший бік болота, хапайтеся за ліану і перелітає на останній валун. Не поспішайте стрибати на сушу. Спочатку дочекайтеся, коли хижа рослина схопить світлячка, і поки воно захоплено його розжовуванням, перестрибніть на берег. Залазьте по корінню на високий берег і йдіть вправо. За допомогою ліан переберіться через одну трясовину і зістрибуйте на корч, що стирчить з води. О жах! Це не корч, а величезне чудовисько. Зістрибуйте з його спини і біжіть швидше вправо. Заходьте сміливо в воду, вона безпечна. Скоро прилетять слуги Жахливою Тіні. Ідіть по воді вправо, і як тільки вони будуть намагатися схопити вас, пірнайте в трясовину. Дійшовши до іншого кінця болота, заходите в промінь світла, яке проглядає крізь гілки дерев. Тепер ви в безпеці, і вас ніхто не зможе зачепити. Відпочиньте і йдіть далі. Перейшовши по кам'яному містку через ущелину, заберіть з скелі на уступ і пройдіть вправо до його кінця. Стрибну вперед і, вчепившись за звисає зі стелі печери корінь, стягніть вниз рослина хижака. Пройдіть вправо і в маленькій печері вдарте кілька разів по світиться кулі, щоб випустити рій світлячків. Повертайтеся назад до мосту і лізьте по скелі на самий верх. Пройдіть вперед до печери з хижаками і, дочекавшись, коли найближче до вас рослина схопить метелика, біжіть вперед. Перестрибнувши дірку в підлозі, через яку метелики залетіли сюди з нижньої печери, одразу ж зупиніться і обережно йдіть на наступний екран. За допомогою ліани переберіться повз рослин і виходите з печери. Шлях вам перегороджує купа каміння. Заберіть на неї, і вона зруйнується. Стрибайте на скат і летите вниз. Скотившись вниз, повісніте на ліані вниз головою. Не гаючись, починайте розгойдуватися в різні боки, щоб дістати гілку дерева в лівому кутку. Коли з води вистрибне величезний монстр і спробує вас проковтнути, вставте йому між зубів гілку і пливіть вправо. Вибирайтеся на берег і йдіть прямо. Заберіть по правому дереву вгору. Ось чудеса! Літаюча тінь схопив якесь дивне істота. Треба допомогти йому адже ворог ворога - друг. Стрибайте на ліану, щоб розсунути крону дерева, і прорвався в гущавину сонячний промінь знищить ворога. Дивне літаюче істота підхопить вас і полетить вгору, в небо.
Не встигли ви познайомитися з новим другом, як на вас напали полчища літаючих тіней. Літун не зміг утримати вас в лапах, і ви падаєте вниз на скелі. Але що це? Між гострих смертельних вершин є озеро, і ви летите прямо в його рятувальні води.

Рівень 4.
Втеча.
Відстрілюючись від ворогів, біжіть вправо по підвісному мосту. Міст обрушиться, але ви встигнете зачепитися за його останки. Повзіть вниз і стрибайте на ліани, що висять на скелі. Спускайтеся по ним на уступ і дертися вправо. Перестрибнувши через прірву на інше скупчення ліан, знищіть черв'яків в скелях і повзіть до кістки, що стирчить з каменів. Необхідно знищити частину кістки, що дає тінь, і, вхопившись за ліану, переліт на інший кінець ущелини. Розстріляйте тіней, що снують по карнизу, і залезьте по уступах вгору. Пальне по ліані енергією і підкотите залишилося після неї зерно до дерева. Виростите знову ліану і забирайтеся по ній вгору. Вистріліть по корчі, що стирчить зі скелі, і дертися по уступах направо. Тепер будьте уважні. Треба повзти по уступах вгору, але вам заважають корчі і черв'яки. Стріляйте, не перестаючи, інакше доведеться все починати спочатку.
Добравшись до решітки з літаючими тінями, дертися вліво до висить на мотузці каменю. Підійдіть до нього, і ваша тінь штовхне камінь, який відкриє грати. Необхідно знищити вилетіли з-за неї тіней і стрибайте з уступу вправо на стіну. Піднімаючись по стіні, дістаньтеся до решітки і залазьте в відкрився прохід. Повзіть далі вгору, але будьте обережні, зверху падає каміння, тому рухайтеся зигзагом, щоб не потрапити під каменепад. Коли ви заберетеся на верх, то побачите, що камені кидають в вас тіні, що сидять на карнизі. Необхідно знищити їх і продовжуйте підніматися вгору. Коли з'являться павуки, не зважайте на них уваги, відразу ж лізьте якомога вище. Забравшись на самий пік скелі, Ви потрапите в сильний вітер, який скине Вас вниз.
О жах! Ви падаєте вниз з величезною швидкістю. Потрібно щось робити. Ідея! Швидше стріляйте вниз. Вам пощастило, згусток енергії потрапив в зерно ліани. Вона пом'якшила ваше падіння, і ви благополучно опинилися внизу.

Рівень 6.
Чарівний камінь.
Опинившись в печері, біжіть вправо, поки вас не розчавило кам'яними стовпами, і зістрибуйте вниз. Розгорніться і вистрілите енергією по зерну. Пройдіть вправо до кінця тунелю і натисніть кнопку, щоб опустити колону на попередньому екрані. Спускайтеся в відкрився прохід і біжіть вправо. Необхідно знищити тінь і, виростивши ліану, йдіть далі вперед. Ще одна банда ворогів! Коли ж вони закінчаться. Розстріляйте їх і зістрибуйте вниз. Нагніться і проповзіть під колоною. Не підводячись, інакше вас з'їдять рослини-хижаки, дістаньтеся до лежачого в кутку зерна і повзіть назад. Підкотите зерно під велику колону на стелі і Стрельні по ньому згустком енергії. Виросте ліана і підніме колону вгору.
Удача: колона вилізла з озера і винесла на поверхню чарівний камінь. Тепер ваші друзі теж мають силу і можуть протистояти силам темряви. Отже, велика битва почалася. Літун висаджує вас біля замку і відправляється в бій, а ви йдете на пошуки свого пса.