Як у нас вкрали велосипеди, взяті в оренду у готелю 0_о

Вітаю! На цей раз пост не творчий, але дуже вже хочеться поділитися з вами пригодами в чужій країні)

Літо, відпустка, всі справи. Ще в автобусі туроператор попередив нас, що в курортному місті Ріміні (Італія) дуже багато злодіїв. Дуже! Треба бути дуже уважним, тому що у вас можуть не тільки вкрасти річ, але і просто обдурити \ обрахувати і т.д.
Власне, в перший же день ми в цьому переконалися: замовивши в піцерії 1 піцу (4,5 євро. Здивовані особи відвідувачів і офіціантів говорили нам, що це дивно - замовити одну піцу на двох без нічого) і поївши, побачили рахунок в 8, 5 євро (більше нічого не замовляли)!

Звичайно, ніхто не вважає за потрібне попереджати, що за сервіс потрібно ще доплатити по 2 євро з людини. Я дуже засмутилася, адже у нас було всього 5 євро (не питайте, чому. Тут доречна картинка з качкою "все дуже погано") Поговоривши з офіціанткою, яка в перший раз пробачила нам це непорозуміння, я віддала їй 5 євро. Надалі будемо уважнішими.

У готелі можна було хоч кожен день брати велосипеди і кататися по місту, але нам вдалося це зробити тільки на 4 день перебування в Італії. Всього 6 велосипедів, пристебнуті дуже слабкими замками. Але ми поки про властивості замків нічого не знали, тому що у нас в Росії їх немає.

Як у нас вкрали велосипеди, взяті в оренду у готелю 0_о

На одному з велосипедів було тріснутий сидіння, і мій друг порадив мені відзначити цю деталь на ресепшн, щоб потім не було проблем, мовляв ми зламали. Але я не хотіла витрачати час і повертатися в готель. Ми вирішили покататися в чудовому парку, але спочатку заїхати на ж \ д вокзал - дорога до якого зайняла 5-7 хвилин -щоб поцікавитися цінами на квитки до Флоренції. Дуже вже хотілося насолодитися історичними видами і пам'ятками архітектури міста, в якому жив і творив Леонардо Да Вінчі.

На фото: другий зламаний замок знайшовся неподалік.

На другий день ми ходили пішки по всьому місту, раз у раз натикаючись на інші зламані замки, частини велосипедів - рами, колеса, кермо, педалі. Навіть виникла ідея зібрати з цих знайдених фрагментів кілька велосипедів). Дуже уважно виглядали велосипедистів в парку, яких було дуже багато. Жодного залізного коня, схожого на наші, ми не знайшли. Були схожі за кольором, але конструкція вже дуже відрізнялася.
На ресепшені добра і красива італійка Моніка, добре говорить по-російськи, сказала нам, що спробує поговорити зі старим господарем готелю щодо нас, можливо, він вирішить вчинити по-іншому. Але ні, він так само вимагав з нас 300 євро (через Моніку) або ми повинні будемо залишити в номері свій багаж при виїзді з готелю 0_О
Моніка з усмішкою поведела нам про це і пошепки додала, що ми можемо залишити йому порожню валізу)))) А ще вона запропонувала подивитися умови нашої страховки, раптом там є щось по справі.

Як у нас вкрали велосипеди, взяті в оренду у готелю 0_о

Я побігла в ту будівлю поліції, де ми були вже 2 рази, але там від мене відмахнулися: бачте, це не їхня територія. Щось сказали про людей в мілітарі формі, типу, вони допоможуть, йди до них. Я бігом до військових. Пояснюю їм ситуацію, але дівчина у формі веде мене назад в те відділення, незважаючи на те, що я там була, про що неодноразово повторюю. Ще раз услишалв, що це не їхня територія, я з дівчиною йду назад. До цього часу пройшло вже близько 10 хвилин і я боюся, що злодії вже виїхали і все пропало. Ідіотизму ситуації надавав якийсь дивний чоловік на позитиві, прикопати до мене і розпитували, що це за дивні тату в мене на ногах, а в той час я мало не зі сльозами на очах просила дівчину у військовій формі допомогти спіймати злодіїв і що у Ми не маємо грошей, щоб розплатитися з готелем за великі)
Нарешті біля входу на вокзал ми знайшли поліцейських, які погодилися піти до місця, де зупинилися злодюжки! Повільно підходячи з тилу, ми всі разом опинилися біля них. З осіб цих покидьків повільно злазила самовдоволена усмішка. Поліція почала говорити з ними на італійському, а потім. всі вони почали йти в сторону ж \ д шляхів, ось так просто. залишивши велосипеди. "ЧОМУ ВОНИ ЙДУТЬ ?!" - з подивом запитували ми у полісменів - "Чому."
- Немає доказів, що вони вкрали. Ви бачили, що ці хлопці на них їхали?

Як у нас вкрали велосипеди, взяті в оренду у готелю 0_о

Ось так в чужій країні ми попрацювали за поліцію і повернули нахабно вкрадене. Пішло у нас на на це 3 дні і купа нервів.

Жили у сімейної пари через аірбнб і брали їх великі, звичайні пошарпаності такі, замки теж були не дуже. Так нам відразу сказали - завжди пристібати, ну а зламають замок - ви зробили що могли і не винні. Так що яка нафіг компенсація, та ще речі залишати? Пішов він до Пізи і відгук справедливий йому на турсайтах вліпити. Власник просто купує Вели за 30 євро, а з ткрістов виморожуємо 300, тут навіть ніяких знайомих злодіїв і поліцейських не треба.

Розкрити гілка 3

Я ось думаю, раз нам їх дали без застав і розписок, то вони повинні бути застраховані. а здерти тріченто євро з туристів - так, підтримати себе у формі, так би мовити)))