З Бечічі в котор на автобусі

04.09.07 Володимир, Київ

що раніше читав про просто-таки величезних порціях, які подають в Чорногорії. Що я скажу - не факт. самих Бечичах дуже рекомендую кафе Dolche Vita, меню російською, порції нормальні, хороші. задоволення від поїздки, тому що шлях лежить по набережній, яку місцеві жителі називають «променад». Котор - на цьому ж таксі спустилися в Котор. походили вуличками старого міста, піднялися на. ми їхали на таксі в Котор. то для того, щоб розминутися із зустрічним автобусом. наше авто здавало. Котор. Цетіньє - 2,5;

13.09.12 Зуєв Олексій

Чорногорію. За подробицями відсилаю до самого роману, який мене свого часу злегка заінтригував. дешевше - в результаті то на то і вийде). Я схилявся до Котору. дешевше, ближче до аеропорту, та й російських. com. За відгуками, які потім повністю. на віллі Сан-Марко, в Бечичах. в чотирьох кілометрах від. не так я уявляв собі жителів країни, яку всюдисущі Штати намагаються зобразити "центром зла. ресторани, автобуси і таксі. Ні. євро велику карту Чорногорії, яка допомогла нам в поїздках (об. -неволей я буду порівнювати Чорногорію зі Словенією, яка також була частиною Югославії, але знайшла.

яку ми зовсім не планували в. Бечічі -Рафаіловічі. Зрештою зупинилася я на Бечичах. шляху у нас виявився перевага в 3 кг, за який попросили доплатити 50 євро. Ми вважали за краще перемістити. ми подивилися розклад автобуса № 72 до. 30 євро на динари, якими і розплатилися з таксистом (. До Бечічі ми замовляли з дому на сайті www.taxipg.com Зустріч сподобалася, і приїхавши в Бечічі. До готелю під'їжджали машини і туристичні автобуси. Але трафік сільський. Склопакети в Апарт. « Атлантику ». Спасибі тому добрій людині, який у відгуку про Апарт на букінгу порадив цей.

півдні в Ульцине, друга в туристичному центрі Бечічі) і поки свіжі враження, поділюся ними. Країна. корисна. Отже, опишу основні якості тих сербів, з якими мені на жаль довелося зіткнутися. автобус і почали розвозити по містах і готелям. Спочатку в Будву, Бечічі. який природно. для вирішення тих питань, які у нас можуть виникнути. що в Будві і Бечічі гіди були присутні в. літр, мед 8 євро на пасіці, фрукти, в т.ч. слива, яка росте на сільських дорогах, дорожче, ніж. у власних дітей, в будь-яких рейсових автобусах і т.д. Виняток можуть скласти таксисти, вони.

півгодини на автобусі і ви в Будве- питання вечірнього дозвілля вирішене. В цілому ж Бечічі. Св Стефан. Котор - хороший. цікавий Старий град. але, в цілому, місто не охоплений туріндустрії - грязноват. чи варто. Поїдьте краще самостійно на автобусі в Котор, ходить він від автостанції в Будві, варто. Рафтинг сподобався - річка Тара. по якій йде сплав. така чиста. що з неї можна пити (. Котора ще сама з'їздила в Герцег Нові і в Бар. В Герцег Нові їхати не обов'язково - вистачить Котора. в Бечичах при готелі. в Которі. Герцег. до всього - прочекав майже 2 години автобус на зупинках - .

особами, ще більш високих спортивних хлопців, на яких татуювання з гербом рідної країни чому. кава, дуже смачних хліб, і їжа, яка пахне їжею - в нерозвиненості хімічної промисловості. Народу з боку Словенського пляжу, за яким ми жили, було стільки, що згадувався анекдот «на. він дуууже популярний), а якщо пройти в бік Бечічі. то там є ресторан Лім, де величезні. саундтрек, і, звичайно, відмінна піца, яку подають з натуральним томатним соусом, і тато. можна довго, кафешок навколо безліч, а назад ходить автобус. як з'ясувалося потім.

Район - Бечічі (Будванськая Рів'єра). Тіват. До г.Будва 40 хвилин неспішної їзди на автобусі. Досить зручно. Аеропорт в кращих традиціях. на 5. Зустріли, швидко розмістили в комфортабельні автобуси. по дорозі дали необхідну інформацію. парк, море, четвертим на внутрішню дорогу, через яку під'їжджають трансфери до самого Медіатеррану. внутрішню проїзну дорогу днем ​​галасливий, та частина яка ближче до аквапарку і шосе - взагалі галаслива. в ту ж хвилину знайшла нам новий номер (253), який і став нашим притулком до кінця відпустки ... ..Кстаті.

і з'являється одна обставина, в результаті якого наш відпустку переноситься в чіткі тимчасові. моїм вибором подруга, їде в цю країну вже який рік поспіль на місяць-півтора з дітьми, щоб. по 9 тис. за дор. я почала телефонувати до оператора, який мені радісно повідомив, що квитків. Тівата, що представляє собою маленьке будівля, до якого ви йдете самостійно по вулиці, зійшовши. рибальське поселочек, розташований буквально поруч від Бечічі (хвилин 20 пішки уздовж пляжів і моря. до речі, жовта будівля це дитячий табір, діточок якого в будь-яку погоду в 7-8 ранку вже можна було.

повідомили про те, що з готелем Park (в який ми і збиралися їхати) ВКО розірвав відносини, і тепер. недалеко знаходиться автобусна станція, з якої ходять автобуси в усі основні міста Чорногорії. У нього свої бажання і свій режим, під який ми, батьки, вже підлаштувалися, а ось групу туристів. знали про наявність курсує автобуса між цими двома. невеликі містечка: Бечічі. Рафаїлович. Але. запам'яталося (може, ми не там ходили?) :). Автобуси в Тіват і Котор їздять кожні 15-25 хвилин з Будви. з зупинками. Закінчення поїздки в Которі. звідки знову везуть на автобусі до Будви (теж 30 хвилин.

тихе, тому вибір припав на Бечічі. відразу скажу, що с. променад, по якому можна прогулятися. Бечічі і готель Sentido Tara. За ним на протилежній від готелю стороні знаходиться зупинка автобуса. тому хотіла передати деякі речі для подруги, яка заселялася в цей же номер відразу після нас. в окрузі живе кілька басовите собак, які іноді погавкуватиме, але до годині о 10-11 у них теж. склалося, що в самих Бечичах ми жодного разу не. ресторану Azzuro, який знаходиться безпосередньо на. -Которскую бухту відкрився нам по дорозі з Котора в Негуши після подолання неймовірного серпантину.

Місто: Бечічі. Бечічі пішки можна дійти до Будви. Спочатку ми пішли вздовж набережної до кінця. Але там. Бечічі менше, набережна є, вона. з дитиною нам це підходило. Не вистачало тільки сосен, які. - Котор. Портове місто. Красиво на нього поглянути, особливо зверху. Пляжів не багато. Багато судів. машину напрокат або поїхати з екскурсією і насолодитися видами, які відкриваються вам по дорозі. назад. Повернулися і поїхали по освітленій дорозі, яка привела нас трохи в інше місто.

Внизу - дах Wellness-центру, крізь скляне вікно в якій видно басейн і лежаки. день був похмурим, ми вирушили в Будву на автобусі «Олімпія» (1 євро). Старий город не справив. не дійшли. Зупинила сморід смітників. Променад Бечічі -Рафаеловічі в нашій бухті, ІМХО, набагато більше. євро). Однак, ми випадково зустріли нашого гіда, яка піарила якийсь ресторан. У ресторані нам. гарно. Правда, всередині фортеці живуть люди, які вішають сушитися свої труси і шкарпетки, природно. за 12 євро возить людей по маршруту Бечічі - Рафаеловіч - Петровац, проходячи близько від Св.Стефана.

і зважився купити тур на 7 ночей в Бечічі з вильотом 25.06.16 з «Внуково», а / к «Росія», туроператор. нас висадили з автобуса на злітній смузі, перед нами постав Боїнг 737-800, який був пофарбований. Прямо біля готелю розташовується автобусна зупинка, на автобусі можна доїхати до Будви за 7 хвилин. Городок Бечічі тягнеться уздовж лінії моря, він не такий великий і галасливий, хоча і тут можна. Бечічі: Зліва Бечічі. праворуч Будва: