Відгук пасажира про авіакомпанію etihad airways (Етіхад Ейрвейз), про

По-перше, хочу розповісти про те, як я придбала квитки.

- коли на борту є усміхнений персонал,

- в туалети можна заходити в будь-який час,

- для кожного пасажира видається ковдру,

- невелика фірмова косметичка, в якій є зубна щітка, паста, носочки, бируши і маска для очей,

- кожному видається меню російською та англійською, і воно різноманітне,

- в кріслах вмонтований пульт і все. телевізори працюють!

- подушки для сну

- воду носять постійно!

- в туалетах завжди чисто, є спрей для особи, всі туалетні приналежності.

І загальна атмосфера доброзичливості!

Я літала різними авіакомпаніями, і практично все перераховане вище у них теж є, але щось поламано, щось обмежене і т.д. Але про це іншим разом.

Саме тому наступний політ я Дуже хотіла провести на борту компанії Etihad. На сайті можна вибрати мову, але частіше він визначається автоматично пошуковою системою.

У розділі бронювання рейсів я пройшла звичайну процедуру - реєстрація, дані, дата польоту. Після цього я вибрала тип харчування "Low fat meal" (їжа з низьким відсотком жиру) і місця. У мене був один стикувальний рейс в Абу-Дабі, і я вибирала харчування і місця в обох літаках. На сайті наочно представлена ​​схема вашого літака, так що вибрати місця не викликало проблем.

Завершення бронювання - оплата карткою. Через хвилину мені прийшло повідомлення на пошту і електронний квиток. Я завжди роздруковую квитки і раджу це робити всім, хоча в базі даних компанії вже є номер броні, який оформлений на ваше ім'я. Я купила квиток за 5 днів до вильоту.

У призначений день і годину ми прибули до аеропорту Мінська. Тут було все стандартно: реєстрація, посадка, і рівно о 14.05, як і було написано в моєму квитку, ми почали злітати! Полетіли!

На борту була російська стюардеса і арабська хлопець - дуже доброзичливі й усміхнені обидва, але мені сподобався хлопець більше)) чисто по-жіночому)

Я забронювала собі місце біля вікна, і більше ніхто поруч зі мною не сидів! Краса!

Коли ми злетіли, почали розносити їжу. І мені Першої принесли замовлення з табличкою "special". Як я і замовляла - нізкожіровая їжа: відварна яловичина, овочі на пару, бурий рис, булочка, фрукти, вода в спеціальній закритій ємності. Все було дуже смачно! (На російських рейсах я взагалі нічого не їм. Це жах, але про це іншим разом)

Мої українські сусіди, які сиділи позаду (вже пристойно випили в дьюті фрі) почали обурюватися і вимагати їжі. Стюардеса ввічливо попросила чекати і пояснила, що ВОНИ нічого попередньо не замовляли. Можете собі уявити ситуацію? У мене було відчуття, що я в бізнес-класі. Загалом, я вже встигла поїсти і подивитися половину фільму, коли українці приступили до свого обіду. Хоча, деякі з них вже "наїлися", не чекаючи - хтось мирно хропів.

5.5 годин пройшли непомітно. Єдине, що літак був невеликим і його постійно трясло.

За одну годину до посадки здався місто Абу-Дабі. Хто не бачив цього дива з висоти пташиного польоту, я рекомендую. Це один з кращих видів, які я бачила - вечірній Абу-Дабі! На борту Etihad! Я була щаслива!

Трохи про життєвий - хотілося курити, і я вже думала про те, що за годину з невеликим встигну покурити, сходити в туалет і піти на реєстрацію наступного рейсу на Бангкок.

Але ми все кружляли і кружляли. Рейс затримався на 30 хвилин. У мене залишалося 40. Я почала нервувати.

Нарешті, ми приземлилися, нас підвезли до входу на автобусі. В обличчя дмухнув гаряче повітря, вологий, але такий приємний. Мені взагалі не хотілося летіти з Абу-Дабі. Але потрібно було летіти далі!

І ось ми йдемо за місцевим аеропорту. Слава богу він маленький, багаж у мене забрали до кінця поїздки, тому було легко, але з ниючим бажанням покурити (так, погана звичка, але коли вона є - вона заявляє про себе).

В аеропорту була страшна чергу. Мабуть, запізнився не тільки наш літак.

25 хвилин - останні хвилини реєстрації на інший рейс. Я забула, звичайно, про свою шкідливу звичку, і побігла на реєстрацію.

Літак, який летів в Бангкок, був величезний. Я відразу сходила в туалет в літаку (це можна зробити, на відміну від російських !!) і зайняла своє місце, яке бронювала на сайті. Відразу ж я почула "Добрий день!" - моїм сусідом виявився Петербуржець. Він летів відпочивати в Бангкок. А я за пару днів до вильоту з Мінська, встигла побувати в Пітері, і це місто теж вразив мене дуже, як завжди. Тому 6.5 годин перельоту пройшли непомітно і весело.

Але хочеться сказати, що було до польоту. Ще в аеропорту я бачила, що мої українські сусіди (з якими я летіла з Мінська), пішли в дьюті фрі затариваться. Я була впевнена, що вони запізняться. Тим більше, вони питали мене про курилку. Тому що в Мінську курилки НІ! Так що майте на увазі!

Але рейс затримали рівно на 20 хвилин, і все встигли. Вдалині я побачила українців. Цього разу весь політ вони мирно спали.

Коли літак злетів, нам почали роздавати їжу. І знову мені принесли першої, з позначкою "special" (сусіди переводила слиною, так як літак великий, розносили повільно) Я знову встигла все з'їсти, коли дійшла черга до наших лав - було приємно) Це чиста правда, вибачте. У цей раз мені принесли сьомгу на грилі, овочевий салат, фрукти, булочку, воду в закритій ємності, якусь солодкість (але я її не їла). Я не все з'їла, навіть кави не влізло. Плюс стюард, який нас обслуговував, постійно приносив щось перекусити. Дуже приємний хлопець. Я запам'ятаю його надовго. Під час всього польоту він спілкувався з усіма, жартував, усміхався. Я навіть захотіла переїхати в Абу-Дабі і працювати в Etihad!

Як я і писала, 6.5 годин пролетіли непомітно. Наш літак, немов величезний корабель, плив по повітрю. Я нічого не відчувала, хоча, чесно, дуже боюся літати. Весь час я дивилася фільми, слухала музику, грала в ігри, в загальному, було супер, як завжди. І на борту було близько шести стюардів, троє з яких виявилися російські дівчата! Тому, хто не володіє англійською, проблем не буде!

Прилетіли ми в Бангкок Рівно о 6.50 ранку, як і було заявлено! Тобто ми нагнали час, на яке затрималися в Абу-Дабі.

З цієї поїздки у мене залишилося ковдру компанії Etihad і косметичка. Ще один плюс - ви можете взяти все з собою, крім навушників))

Закінчу свій розповіді оцінкою в 9 балів. Саме через те, що стиковка була коротка, довелося трохи понервувати. Але як я і говорила, другий літак дочекався всіх тих, хто запізнився. І потрібно кидати курити. Це був знак Понад для мене)

Я рекомендую летіти з компанією Etihad. Сама особисто не проміняю ні на яку іншу.

Це любов! і вона підтверджується з кожним польотом))

А ще рекомендую вибирати особливо тим, хто боїться літати - тому що на борту ви забудете про всі свої страхи))