Велика подорож

Доброго, друзі!
Пропоную Вашій увазі другу частину Великого подорожі.
У першій частині ми з дружиною на "Легенді" побували в Краснодарському краї, відвідали міста Адлер і Сочі, подивилися на російський етап гонки Формула-1 (на який я так давно мріяв потрапити, бо люто вболіваю за цей вид спорту), покаталися на атракціонах в Сочі-парку, погуляли в Олімпійському парку і на набережній Адлера. А після відправилися в подорож до Криму ...

Переправа і навантаження на паром

Кояшське солоне озеро і мис Опук

Вдосталь намилувавшись Опук, ми виїхали через селище Приозерне в напрямку Феодосії. де досягнувши селища Орджонікідзе вирішили зупинитися на нічліг. Трохи погуляли по селищу (вірніше містечку), оглянули околиці, прикупили вина і продуктів. Місце для ночівлі знайшли, виїхавши з Орджонікідзе і повернувши до берега в бік Феодосії. Спочатку вперлися в санаторії і бази відпочинку, але потім, заглибившись в гори пагорби заповідника, і проїхавши кілька кілометрів, знайшли підходяще місце в долині. На заході розбили табір (так голосно звучить: «розбили табір», що виникає відчуття, ніби нас цілий експедиційний корпус), приготували гарячий чай, салатик зі свіжих овочів і польову кашу з гречки і тушонки. Зійшов місяць і наш вечір закінчився пляшкою Кримського напівсолодкого ...

Фото на заході і сніданок з ранку

У нашій подорожі намету не було передбачено і ми з затишком розташовувалися щоночі в машині, склавши задні сидіння, постеливши туристичні килимки і забравшись в спальні мішки. Весь не великий багаж з запасом вміщувався на передніх сидіннях. Місця для двох було більш ніж достатньо, хоча при своєму зростанні (179см) я іноді впирався ногами в задні двері, а головою в підняті сидіння заднього дивана.
Прокинувшись від ширяючого сонечка в закритій машині, ми із задоволенням виповзли на свіже морське повітря і взялися за приготування сніданку і збори. Наступним місцем для відвідування ми вибрали Феодосійську фортецю і центр міста. Прогулявшись по набережній і по одній з центральних вулиць, а також смачно і бюджетно пообідавши в закладі під назвою «Їдальня по-домашньому» (рекомендую!), Ми рушили в дорогу в сторону Коктебеля і Лисої бухти.

Шлях в Лису бухту

На жаль так і не відвідавши «Карадазький заповідник». не побачивши «Золоті ворота» ми дісталися до Лисої бухти. Це, друзі, друге місце, де б нам дуже хотілося залишитися і не на один день ... Чудове і дуже віддалене від цивілізації місце. Близько 20 хвилин ми їхали по сильно пересіченій місцевості і побитої дорозі і, врешті-решт, дісталися до моря. Краса!

На березі відпочивали кілька пар, що добралися сюди на мотоциклах і один дядечко на «Волзі», який продавав вино і не зрозуміло як тут опинився, якщо тільки не був викинутий десантом разом з машиною. Люди тут відпочивали з наметами в повній самоті з природою. Гарний гірський ландшафт і море радує око. На жаль, нам не довелося залишитися тут через відсутність необхідних продуктів і ми, зазначивши це місце на карті, включивши повний привід поїхали далі.
До вечора вже були в Судаку. потім заглянули до Нового Світу. Красиво, варто тут прогулятися, подумали ми. Але остаточно замучать шукати місце відпочинку, виїхали уздовж берега на схід від міста Судак на пошуки місця ночівлі, тому що в цих містах берег забудований, а де не забудований - там обрив, скелі. Місце так собі, звичайно ... Але вибору не було, темніло. Нарубавши дров, розвели багаття, розпили пляшечку червоного напівсолодкого з назвою «Планерне» Коктебель, повечеряли і лягли спати. Ніч пройшла неспокійно через повзали по мені кліщів і, переляканих дружину, що ходять по березі нічних рибалок. Мирні люди, але дружина просила терміново знайти сокиру і порубати в лахміття бідолах, щоб не лякали її, як їй здавалося. тим самим убезпечити наш спокійний відпочинок. Хоча мене більше турбували кліщі, яких я півночі брав за які заблукали нешкідливих жучків.
Вранці відвідали Генуезьку фортецю і прогулялися по Судаку, а потім виїхали в сторону селища Рибальське в пошуках цікавих місць і нового місця ночівлі.

Генуезька фортеця в Судаку

Місце хотілося знайти раніше, ніж напередодні, щоб встигнути зробити добру вечерю і просто відпочити від вчорашньої суєти. У Рибальському мені не сподобалася близькість до траси і відсутність диких місць, хоча, можливо, я просто не знав, як і де до них проїхати. Усюди був Скальнік і обриви. Після селища Сонячногірське я шукав місця спуску до моря через лісовий масив, і мені одні «хороші люди» підказали, що є маршрут, по якому вже давно ніхто не їздив, але колись «Нива» спускалася «без проблем» ... Я ризикнув. Спуск був і справді крутий, сліди транспорту закінчилися приблизно в середині спуску, де красувалися великі промоїни і канави після дощів. Я вирішив, що на середині відступати пізно, та й розворот в цих умовах практично неможливий. Пішов «на штурм». Дружина зі сльозами на очах і тремтячою від страху ногою вийшла з машини і відвернулася. 4LL - вирішує, подумав я, і зняв машину з ручника. Плавно і повільно спускав машину в ущелину, гойдаючись на двох колесах в діагональному вивішуванні. Минув промоїни, трохи чиркнув заднім мостом по гребеню і ковзнувши колесом в промиту щілину. Машина ковзала на кам'яній крихті і грунті, періодично чіпляючись за стирчали камені і відновлювала втрачене зчеплення. Через хвилин сім SURF був внизу. Вийшов з машини, перевів подих і єдине питання, яке мене хвилювало, це як же підніматися назад ... Вечір того ж дня пройшов чудово: шашлик, холодне пиво, багаття, тепла місячна ніч і штиль на морі.

Вечір після екстремального спуску - заслужена нагорода)

Виспавшись і поснідавши, вирішили виїжджати далі. Шлях я намітив ще з вечора, прогулявшись по берегу. Мій план полягав у тому, щоб проїхати по гальці уздовж берега близько кілометра і виїхати прямо на бетонну набережну одного з будинків відпочинку радянських часів ОУЦ МАІ. Там прикинутися своїм і виїхати через парадний вхід, все одно ж випустять - діватися їм нікуди) як і мені теж ... План спрацював і ми задоволені їхали в напрямку Алушти.
У місті Алушта ми прогулялися по набережній, пообідали, прикупили продуктів і поїхали в бік гори Демерджі в «Долину привидів». Красиве і цікаве місце. Тут організовані кінні прогулянки і позашляхові покатушки на гору для туристів. Але ми ж на позашляховику! До чого нам УАЗ за 5 або 8 тисяч за екскурсію (суму точно не пам'ятаю, але був неприємно здивований)? Поїхали самі. Заїхали на стародавню фортецю, точніше на те, що від неї залишилося, заплатили за квитки по 70 рублів і через 10 хвилин поїхали далі на вершину Демерджі.

У підніжжя г. Демерджі

Побувати там не вдалося, хоча до вершини залишилося всього нічого. Дорогу перегородив шлагбаум з написом: проїзд заборонений. На мої питання: що і до чого, бравий охоронець з нудьгуючим виглядом сказав, що він охороняє в'їзд в заповідник і нікого не пустить, а те, що відбувається знімається на камеру, який він продемонстрував на дереві. Так що домовлятися або просити марно. Засмучені ми повернулися до підніжжя гори. Дивно, а на екскурсії народ їде на цих УАЗика ... Так і не з'ясувавши правди, я вирішив, що це вже бізнес на природних об'єктах і визначні пам'ятки, на яких заробляють місцеві «князьки».

Підйом на вершину гори Демерджі

Проте, ми рухалися далі і до вечора розташувалися недалеко від селища Данилівка (поблизу Ялти) з видом на гору Аю-Даг (Ведмідь-гора). Цього разу з екстремальним спуском вирішили не експериментувати, та й по завіреннях місцевих, більше тут спускатися ніде - все забудовано і викуплено! Як завжди, ввечері, приготували вечерю, випили по пиву і лягли відпочивати. Цього вечора помітно похолодало.

Вечір під Данилівкою

З ранку ми вирушили в Ялту на прогулянку і обід, заїхали на «Ластівчине гніздо». а до 14 години прибули в готель «MRIYA Resort Spa ». Багато описувати тут не буду, скажу, що зірок у готелі дійсно п'ять, сервіс дійсно на рівні, ціни дійсно високі. Ну що ж, медовий місяць - так медовий місяць. Весілля все-таки як-не-як у нас! І ці 2 доби ми провели в повному комфорті, хоч і з весільними клопотами.

Готель Мрія і вид з балкона номера

Було цікаво. Церемонія пройшла у нас на мисі Фіолент під Севастополем. Весільний автомобіль був ЗІМ (ГАЗ-12) 1953 випуску.

Все пройшло як планували, і погода не підвела. А ось з ранку пішов дощ, туман сіл на гори і стало прохолодно. Значить і нам пора покидати Крим ...