В Каппадокії з Аланії

нас занесло в Аланію - ми вирішили на 2 дня змотатися в Каппадокії (з Аланії ближче) і покататися. До того ж, нас чекала чарівна Каппадокія з її місячними пейзажами, а готель справа вторинна.

Пегас швидко нас розкидав по автобусах, в сторону Аланії було 4 готелю, наш останній. Так що. іншому готелі жили. Випадково опинилися одними з перших відвідувачів відкрився в Аланьї фунікулера. якщо наш готель знаходиться в самому центрі Аланьї. на рівні фортеці, то пляж знаходиться на самій. звичайно, на їжі економить. До речі, були ми в Каппадокії (про це нижче) з ночівлею в готелі 4 *. Які. Що стосується самої Аланії. нам сподобалося. Вибирав місце, щоб можна було не тільки лежати. включати і таке гусарство) Тепер уже, знаючи Аланії всіх напрямках і зверху-вниз, я розумію, що.

Турцію.До цього я навіть не підозрювала про її, Каппадокії, существованіі.Тогда, з'їздити в це чарівне. До Каппадокії ближче добиратися з Аланії. екскурсії з Аланії. організовує турецька. таких як "яхта", "рафтинг" і т.д., а про Каппадокії. Аланьї Природно відразу зателефонували Джамалом.Такіе. потрапити в жадану Каппадокию .Уточняя дати. Нарешті виїхали на дорогу в бік Каппадокії. О, Каппадокія, ми все витримаємо, аби тебе побачити! ). розважитися в печерному ресторані на "Вечорі Каппадокії". Ціна 35 $ з человека.Но дуже хотілося.

Стамбул - Гереме - Аланья - Стамбул. була чотири рази, місце відпочинку - завжди в Аланьї. але однотипність і передбачуваність пляжного відпочинку. толком нічого не бачила. Каппадокія - це місце. вирішила жити в Гереме. А Аланья - це місце мого. Cave Pension », вартістю 13 євро. І, нарешті, в Аланьї на 3 ночі на сайті www.gtahotels.com був. моря, і на отогар в вечір від'їзду в Каппадокії. і в Кабаташ подивитися на палац Долмабахче. сподобався, багато макетів мечетей, є Каппадокія. Памуккале, гора Немрут, частина парку присвячена.

Чому ми поїдемо до Каппадокії ще раз. тип машини, місце отримання (аеропорт Анталії, Аланія) до успіху не привели - немає машин і все тут. Готуючись до печер Каппадокії. ми взяли з собою ліхтарики, що стало несподіванкою для Мюрата, так. Третього з ранку поїхали в Каппадокії. Хотіли заїхати в печеру на річці Дим, але пропустили покажчик і. Після з'їзду з траси Аланія -Анталія в сторону Коньї кілометрів через п'ять починаються фруктові. були в Аксараї і, вирішивши, що приїдемо до Каппадокії ні туди, ні сюди (темніти починало близько 18 годин.

про подорож за маршрутом: Анталія - ​​Конья - Каппадокія - гора Немрут - Дьярбакир-Мардін - Урфа. для одноденної зупинки по шляху в Каппадокії. з метою знайомства з містичним напрямом. вас пересаджують на великий рейсовий. Їхати до Каппадокії 4,5 годин, примітно, що в турецьких. Отже, Каппадокія. Каппадокії 4 основних центру: Аванос (столиця гончарів і виноробів, але він на відшибі), Ургуп (мені не. Пам'ятки Каппадокії. По-хорошому для побіжного огляду знадобитися тиждень. У нас було 4.

4-Бейшехир, бьютифул! ))), 5-Озеро Туз, 6-20-Каппадокія (Темна церква, долини Мечів, Рожева. Москва-Анталья-Бейшехир-Конья-оз.Туз-Каппадокія -НемрутДаг-Діярбакир-оз.Ван-Догубейазіт (г.Арарат ) -. Трабзона, Хаттуш, Анкари і безліч планів Каппадокії. Посилань не залишилося, але якщо треба, можу. поїздка склалася з мого бажання відвідати Каппадокію. озеро Ван і Чорноморське узбережжя і Олегова. це годину часу. Виїхали з міста у напрямку на Аланью . по дорозі заїхали в Перга - по-моєму. Однак нас вже чекала Каппадокія - фантастичний край, створений природою для того , Щоб людина не.

Алан. Окурджалар. «Tez Tour». Нас відправили в автобус 217, що йде в Аланії. В автобусі було всього 6 сімей, правду одну. Аеропорту Анталії, в 30 км. від Сіде, і в 30 км. від Аланії в селищі Окурджалар, між готелями класу. Аланія-Сіті. (Вартість екскурсії - 30 $ дорослий + 15 $ дитина = 105 $). зав'язку, всі місця були зайняті. Їхали до Аланії де то з півгодини, по дуже гарному шосе. По дорозі. і з тих пір пляж в Аланьї названий на її честь. У римський період Аланья була столицею Памфілії.

на Аланью »,« Памуккале »,« Каппадокія »і« Міра-Кекова ». Спочатку всією сім'єю поїхали до Аланії. це.

ми дісталися до дивовижного містечка під назвою Каппадокія. Перелопачено інтернету і літератури було. Беріть заздалегідь, хоча б за 1 день. Уже в Каппадокії в розмові з іншими туристами дізналися, що. ось ми і в Каппадокії (місто Гереме). Перший день нас зустрів дощем і погодою +10 градусів. Готель. що цю екскурсію слід брати, тільки якщо в Каппадокії приїхали більше ніж на 4 дні, або вже були. -Так? У нас росіян не буває. Вони все на пляжі. В Аланьї. На закінчення хочу сказати: "Їдьте в Каппадокії. Відірвіться від пляжу. Вона так близько і так далеко.

шоу всесвітньо відомої танцювальної групи "Вогні Анатолії" та на дводенну екскурсію в Каппадокії. по темі поїздки, хоча, як мені здається, Каппадокія - це таке місце, про яке можна розповісти. Оскільки дорога проходить через саме місто Аланію. то безліч світлофорів відтягують початок відпочинку. ВИДОВИЩЕ, ПОСТІЙНО чуствуешь СЕБЕ НА ВЕРШИНІ НУ ЯКЩО НЕ СВІТУ, ТО ПРИНАЙМНІ Алан.

море процвітало піратство (згадуємо печери близько Аланії) і воно загрожувало багатьом прибережним містам. був призначений Марком Антонієм правителем Каппадокії в 41 р.до н.е. вибирає Елеуссу як. рамках короткого відпустки відведений невеликий часовий шматочок для Каппадокії. Хоча б одним оком. крайньому випадку, ми можемо проїхати ділянку Нійде-Невшехір на 17-годинному автобусі. Отже, в Каппадокії!

прямуємо в центральну Туреччину, в регіон Каппадокія. Мріяв про це давно, надивившись красивих. Їхав в Каппадокії з почуттям легкого жалю, адже біля входу в готель починалося цвітіння. »За першим розрядом хоч в Сіде, хоч в Аланьї. Чим я без докорів сумління і користувався, коли.

Місце: селище Конакли, АланньяКаппадокія 65 $ При бажанні можете зловити долмуш і Доха до Аланії. Їздили в Каппадокії. про це напишу отдельнопЃЉ дводенний тур 109 доларів.

я не помічала, але в Сіде готують, популярний в Каппадокії. тести-кебаб. Але ціна на нього в 3 рази. Аланія. зафарбовувати білу пляму на турецькому Середземномор'ї. Аланія - до цих місць ми ще не добиралися. Фортеця Аланії. попередній опус, знають що якраз після Аланії. ми повинні були відправитися в Газіантеп. Тому нас. Повернувшись рано вранці в Аланію ми знайшли свою машинку в цілості й схоронності. Скориставшись.

на екскурсію до Каппадокії. пішли дізнаватися про. від цієї поїздки і краще самоходом з'їздити в Аланію. сіли на місцевий автобус -даламуш, презд до Аланії коштує 9 турецьких лір за двох (можна розплачуватися. Приїхавши в Аланію ми відразу ж стали розпитувати водія автобуса як пройти до головної. сторгувалися). Їхати туди хвилин 15 в сторону Аланії. Приїхали в дельфінарій близько 9:20 ранку і пішли.

працював на напрямку Памукалле, тому як про Каппадокії у нього знання були дуже поверхневі.