З Аланії в Каппадокії (екскурсія)

Ось і озеро! Аборигени думають, що утворилося воно від падіння метеорита, але перевірити це невозможно.Озеро має близько 50 м. В діаметрі і близько 30 м. Глибини. Вид, звичайно, приголомшливий!

Ось вона Голубина долина!

Он фортеця Учхисар, снилися мені ночами!

З Аланії в Каппадокії (екскурсія)

Все поїли, перші захоплення вляглися, їдемо далі! Об'їжджаємо фортеця Учхисар, гід обіцяє, що відвідаємо ми її завтра. (Не посетілі.Сегодня ми сильно запізнилися).
Зупиняємося на оглядовому майданчику, з видом на Гереме і Учхисар. Види, як з картинки! Насолода для очей!

Потім їдемо в долину Любві.Ми все прилипли до вікон, на жаль дуже брудним, щоб не пропустити жодного мнгновенье, жодного пейзажу, жодної деталі.

З Аланії в Каппадокії (екскурсія)

Ось і "грибочки"))). Зупиняємося на оглядовому майданчику.

Гіду складно утримати всіх нас (більше сорока осіб.) Біля себя.Ведь на все дають так мало часу, а інформацію можна і в інтернеті прочитати.)

Наступна зупинка. майстерня і магазин онікса.Как без цього? Нам розповідають і показують як з "кругляків", що лежать у дворі, роблять дуже гарні вироби.

З Аланії в Каппадокії (екскурсія)

Потім, звичайно, пропонують купити понравівшееся.Магазін, як музей.Все красиво і дорого.

Наступна зупинка Долина Монахов-Пашабаг. Гід, розуміючи, що біля себе їй вдається тримати двох-трьох чоловік, оголошує час збору і відпускає нас в "вільне плавання".

Забувши про втому, незручності і невдоволення, ми намагаємося запам'ятати кожен крок (фотоапарат нам на допомогу))). Лікуємо свій "вірус бажання", вбираємо в себе зцілює коктейль з повітря, красивих видів, сонця, радості.

З Аланії в Каппадокії (екскурсія)

Лазить в печерах цих химерних "грибів", ходимо навколо.

Ось весілля приїхала! Спостерігаємо за фотосесією.

Час закінчується так швидко, йдемо до автобусу.А це жандармерія!

З Аланії в Каппадокії (екскурсія)

Наступна зупинка на оглядовому майданчику Долини Уяви-Дервент.
Знаменитий "кам'яний верблюд"

Скелі, при хорошому уяві, стають півнями, черницею, ще Бог знає, ким.

Але сонце вже сідає і нам пора заселятися в гостініцу.Едем в місто Оргюп, готель TASKIN.

З Аланії в Каппадокії (екскурсія)

У готель цей по своїй волі, напевно, ніхто і ніколи б не заселілся.Но нам діватися некуда.Да вже і все одно, де ночевать.Две ліжка, постіль чиста, душ з теплою водою. Ще б по годували нормально. Ну це я розмріялася.
Вечеря жахливу, та й тих страв треба чекати, т.к. народу багато (не тільки нашу групу привезли сюда.Відімо готель заробляє на організованих туристів).

Після вечері гід збирає гроші з тих, хто хоче політати на кулі, і пропонує розважитися в печерному ресторані на "Вечорі Каппадокії". Ціна 35 $ з человека.Но дуже хотілося подивитися "Танець дервішів", тому теж пішли.
Печерний ресторан, звичайно, прікольний.Нашу групу привезли самої останньої і ми зайняли місця, що залишилися, хоча гід сказала, що це найкращі місця і нам їх залишили спеціально))) Ну-ну. В процесі вечора ми зрозуміли, наскільки вони кращі, особливо ті, хто сиділи ззаду.
В цілому вечір непоганий, але таких грошей не стоіт.Возможно, ті, хто вживав алкогольні напої і виправдали ціну білета.Ми же їли тільки горішки з кукурудзою та сік попивали. "Танець дервішів" сподобався, хоч танцювали його не є монахами, а артисти.

З Аланії в Каппадокії (екскурсія)

Далі були народні танци.Нічего особливого.

І в кінці вийшла дівчина з "танцем живота" .Це теж сподобалося.

Особливо, коли вона витягла в коло напідпитку Япончика або кітайчіка і змусила повторювати рухи за ней.Все впісявся))).

З Аланії в Каппадокії (екскурсія)

Гід наша, теж мабуть добре прийняла на груди з устатку, і всю зворотну дорогу до готелю співала пісні і танцювала в проході автобуса, намагаючись притиснутися грудьми або філе частиною до нечисленних чоловікам))) Туга за Рідний країні, читалася в її очах і російських піснях .Тяжело емігрантам на чужині.
У готель нас привезли близько 12 години ночі.Скорей спати, скоро ми полетимо на кулях. А поснули в передчутті. О 4 ранку ми вже на ресепшен отеля.Кроме нас ще три пари.Ждем хвилин двадцять, нарешті машина за нами под'ехала.Садімся і їдемо ще в кілька готелів, шкода, що темно і не сфотографуєш колорит городка.Но дивимося у вікно з цікавістю, сон розвіявся.
Незабаром під'їжджаємо на майданчик, звідки проводяться полети.Там вже накриті "столи" з завтраком.Кофе, чай з термоса, булочки, круасани.Народу і машин дуже много.Закусів, стоїмо, чекаємо коли ж нарешті.

З Аланії в Каппадокії (екскурсія)

Уже світає. Вітер посилюється і починає накрапати дощ. Ось, чорт! Погода зовсім льотна! Машини з кулями і туристами починають по тихоньку раз'езжаться.Ми ще стоїмо, сподіваючись невідомо на что.Дождь посилився, мені теж дуже хочеться плакати! Політ на кулі-це була така невід'ємна состовляющих Мрії! Каппадокию без польоту на кулі, навіть уявити собі не могли! У повному мовчанні повертаємося в отель.На очах сльози, в горлі ком, але з погодою не посперечаєшся! Дощ хлинув, як з відра!

Ще поспали і після мізерного сніданку, збираємося на ресепшен.Виходім на вулицю, до автобусу і. що це? Світить сонце, від дощу не залишилося й сліду, навіть калюжі вже висохлі.За що і чому вищі сили. не пустили нас в небо залишилося загадкою.
Ну ладно, вистачить віддаватися скорботи про те, що не сталося! Їдемо дальше.Останавліваемся на оглядовому майданчику у "Трьох красунь"
Вид на долину Чаталкайя просто приголомшливий, втім як і всі види в Каппадокії!

Їдемо ми в музей під відкритим небом Гереме.Так хочеться вийти і просто погуляти в цій неймовірною долині.

З Аланії в Каппадокії (екскурсія)

Але у нас немає часу на прогулкі.По плану відвідування скельної церкви Св. Варвари.Долго кружляємо серед скель і будинків в її пошуках, нарешті зупиняємося, але вийти нам не разрешают.Ми під'їхали з боку двору господарів цієї пам'ятки, а там собаки дуже грізного виду.
Треба сказати, що всі ці скельні будинку, церкви, ділянки землі, є власністю місцевого населенія.Оні переходять у спадок в семье.Но власники не мають права продавати або обмінювати таку нерухомість і зобов'язані утримувати все в кращому віде.Государство за цим строго стежить. Тому багато показують свої будинки туристам, тримають лавки з сувенірами, вичавлюють сокі.Короче, заробляють хто як може.

Ось ми об'халі скелю з іншого боку, по дорозі десь гід вийшла і взяла ключі.Вигружаемся і йдемо по стежці до скелі, в якій церковь.Не знаючи, ніколи не знайдеш її там.

З Аланії в Каппадокії (екскурсія)

Гід відкрила двері і ми заходім.Все не поміщається, простору дуже мало.Слушаем сумну історію перших християн, які змушені ховатися в цих скалах.Разглядиваем збереглися фрески.

Потім ми їдемо по Гереме.Я присіла в проході і фотографувала крізь лобове скло, лаючи про себе водія, що він не протер його хоча б від розмазаних комах.

Описувати побачене, немає слів! Тут я приєднуюся до всіх "Ахам і охам" туристів, які бачили все це на власні очі.

З Аланії в Каппадокії (екскурсія)

Везуть нас у село Учхисар, що біля підніжжя фортеці (на саму фортецю немає часу), щоб показати житловий будинок і побут місцевого населення.
Будинок "двоповерховий" з балконом.)))

Не великий, доглянутий дворик з рожевим кущем.

З Аланії в Каппадокії (екскурсія)

На першому поверсі магазинчик з сувенірами і платний туалет))). На другому дві кімнати відкриті для огляду туристам, правда дивитися можна тільки з отвору двері, не заходячи в комнату.Но і то вірно: кімнати маленькі, все не вмістяться, тільки натопчут) )).

Зате балкон який, просто мрія! Ціла тераса з чудовим видом! Сидиш отак увечері, попивати чайок і уявляєш себе де-небудь на Марсі! ))) Краса!

Ну, а наш час минув і ми поспішаємо в автобус, щоб відправитися на фабрику шкір.
Там нам влаштовують ціле шоу з показами шкіряних курток і дублянок.

З Аланії в Каппадокії (екскурсія)

Вдосталь на веселі, прогулявшись по магазину і нічого не купивши, їдемо дальше.Кстаті, гроші за що не відбувся політ, нам повернули саме в магазині)))
Наступний і останній пункт програми нашої екскурсії це підземне місто Саратли. Туди і їдемо.

Печерні міста знаходиться біля селища Саратли, між скаламі.Откопалі його порівняно недавно, в 90-х годах.Еще не всі досліджено і туристам показують невелику частину города.Колодци, до сих пір діють, складські і житлові помещенія.Правда без екскурсовода фіг, що зрозумієш.
Полазити по печерах, вибираємося назовні.

З Аланії в Каппадокії (екскурсія)

Небо стало затягувати хмарами, вирушаємо в дорогу назад.

На обід зупинилися в самотньо стоїть на дорозі ресторані з магазином сувеніров.Снова убогий "шведський стіл" за 15 $. Ми і ще кілька людей відмовляємося від такого обеда.Странно, що немає ніякої альтернативи поїсти за свої гроші. ні кафе, ні буфета.Гід запевнила нас, що на вечерю ми встигнемо в готель, і ми безтурботно погризли свої яблука, запивши водою.
Від'їхавши від ресторану, погода викинула черговий фортель.Небо стало свінцовим.Надвігалась гроза, так як саме. Гуркотіло так, що ми підстрибували на сидіннях! А краса то яка!

З Аланії в Каппадокії (екскурсія)

Потім ліванул дощ і кілька хвилин було взагалі нічого не видно!

Через півгодини весь цей прекрасний жах закінчився і ми знову їдемо вперед до Аланьї, жадаючи по швидше опинитися в своєму затишному номері і повечеряти в ресторані нашого чудового готелю (готель Катя 5 *, хто забув)).

P.S. Ви запитаєте навіщо я так детально описала екскурсію? Відповім. якщо б до поїздки, я прочитала б хоч один подібний відгук, а не тільки захоплення з приводу краси Каппадокії, я б міцно задумалася чи брати таку екскурсію. Або більш ретельно б вибирала організатора.
Хоча б поцікавилася б чому в іншій фірмі, наприклад, "ЛенаКемаль" інша цена.Ета фірма теж є ВКонтакте і можна було спісаться.Оказалась, що вони самі організовують екскурсію, у них маленькі мікроавтобуси (їздять тому швидше), групи по 15-17 людина і готель для ночівлі чотиризірковий, отже харчування лучше.Правда групи у них в основному польскіе.Зато в програму входить Конья з музеєм. Ціна дорожче, але не намного.Ми з цією фірмою їздили потім на ще одну екскурсію.
А може і ще знайшлися б організатори.Ілі все таки ризикнули б поїхати самі.І якщо б все таки взяли цю екскурсію, то хоча б знали чого чекати і підготувалися б відповідно.
Так що Успіху і Терпіння всім, хто збереться на подібну екскурсію.
І ще ні в одній програмі до екскурсій не пишуть, що майже всі огляди відомих місць з оглядових майданчиків.
Ну, а ми можливо повернемося до Каппадокії ще раз, але вже іншим способом, справи то не закінчені. )))))

Фотографії (65)

Спасибі, Поліна! Місце просто шалене, це правда!

да за двадцять років нічого не змінилося в організації екскурсій
ось чому ми приїжджали до Туреччини лише один раз - не сподобалося їхнє ставлення до туристів

Прості турки дуже добре ставляться до туристів! У самостійних прогулянках, ми не раз переконувалися в цьому!
Хамське ставлення до туристів може бути в будь-якій країні, тут вже залежить від людей.Мне, наприклад, гіди Пегаса ні в одній країні не нравятся.У них в очах тільки долари, а якщо ти не береш у них екскурсій, то і спілкуватися з тобою не будуть, і на хамити можуть. А Туреччина, як територія землі дуже і дуже красива!