Поїздка на водосховищі Нугуш

на водній прогулянці удвох з чоловіком

М ожно Чи можна сказати, що я мандрівниця, швидше за все не можна. Ні, звичайно, я люблю бувати в нових місцях, відкривати для себе щось цікаве. Але на це просто не вистачає часу: робота, сім'я і все таке ... Але одного разу, це було минулого літа, друзі вирішили покласти цьому край і запросили нас з чоловіком здійснити захоплюючу подорож до водосховища Нугуш. Відпочивати планувалося дикунами, а на збори у нас не було багато часу, тому, захопивши намети, спальники, деяку кухонне начиння і дещо з провізії, ми сіли в машини і вирушили в дорогу.

Ж івём ми в Оренбурзькій області, і щоб дістатися до заповітного місця нам потрібно було подолати близько чотирьохсот кілометрів. Не дуже багато, тому поїздка нас аніскільки не втомила, ми були в передчутті відпочинку. Доїхавши до Башкирії, залишалося приблизно півдорозі. Що відразу кинулося в очі, так це дивовижне ставлення місцевих жителів до природи. Майже кожні п'ять кілометрів ми зустрічали плакати із закликом «Бережіть ліс!», А також альтанки для відпочинку, неодмінно забезпечені скриньками. Навіть невеликі поселення виглядали дуже охайно, всюди був порядок! Що говорити, наприклад, в нашій області не зустрінеш гарний паркан по периметру всього села. Але ближче до справи.

До расівейшій Нугуш розташовується на території національного парку з однойменною назвою «Башкирія», точніше в північній його частині. Територія покрита невеликими горами, що потопають в лісах. Воістину чарівне видовище для людини, яка звикла до степових пейзажів. Ми їхали і милувалися цією красою, і тут нашому погляду відкрилися простори перлини заповідника - водосховища Нугуш. Ах, як воно було красиво, відразу стало зрозуміло, що їхали ми сюди не даремно. І чим ближче ми під'їжджали, тим сильніше міцніла наш впевненість в цьому.

Д а, забула, сказати, наша подорож почалося в п'ятницю вранці, а до полудня ми були на місці. Це було принципово продумане рішення, так як якщо б ми прибули в п'ятницю ввечері або суботу, нам просто ніде було б розміститися.

До онечно, відпочивати на Нугуш можна по-різному. Тут до ваших послуг і бази відпочинку, і персональні кемпінги на 5-10 чоловік зі своїм будиночком, лазнею, альтанкою і мангалом. А можна і дикунами: просто поставити намет і насолоджуватися відпочинком. Однак, зона для наметових таборів розділяється на платну і зону загального доступу. В останній немає піщаного дна, особливо не стежать за чистотою, відсутні розваги. При в'їзді в платну зону нам довелося заплатити за кожну машину невелику таксу, а також купити в'язку дров. Подбати про це вдома у нас не було часу, а рубати дерева на місці заборонено - територія національного парку все-таки.

І так, ми заїхали в платну зону, поставили намети і почали готувати шашлики (благо про м'ясо і мангалі ми подбали будинку). Однак все це можна було придбати в розташованому неподалік селі, під назвою знову ж Нугуш, але ціна була б вищою.

Т ем часом народ все прибував, при цьому географія місць, звідки приїжджали відпочиваючі, була дуже великою, про що можна було судити за номерами регіонів на автомобілях. Приїжджали і цілими автобусами. Коли ж число відпочиваючих досягла певної кількості, проїзд в платну зону закрили. У нашому випадку це відбулося в суботу близько 11 години ранку.

В се відпочивали культурно, за порядком стежила міліція, яка пересувається на катерах, що забезпечувало її мобільність. Звідусіль лунали звуки гітари - одним словом, романтика! Вночі все перемістилися ближче до вогнищ і спілкування тривало!

В ранці ж, в основному, берег Нугуш перетворювався в сонне царство. Принаймні ми відкривали очі не раніше 10 годин.

З тоит окремо поговорити про водні радощах. Купатися тут просто чудово. Вода тепла, чиста, а в жаркий день що ще потрібно. Слава Богу, погода нам посміхалася яскравим сонечком і безхмарним небом.

Поїздка на водосховищі Нугуш

Р азвлеченій тут, прямо скажемо, більш ніж достатньо: це і човни, і катамарани, банан, водний мотоцикл, екскурсія на теплоході, підйом в гори, є можливість долучитися і до вітрильного спорту. На березі безліч причалів і обладнаних спусків до води. Відпочиваючі всім цим активно користуються, ми теж не залишилися осторонь. Особливо нас вразила водна екскурсія: тільки тоді ми змогли оцінити масштаби водосховища, оглянути всю красу Нугуш, помилуватися гірськими пейзажами.

А як гарний тут захід! Коли сонце відбивається на водній гладі. До сих пір всі ці враження живі в моїй пам'яті.

захід на Нугуш

У їдьте ми збиралися вранці в неділю, адже попереду трудовий тиждень, потрібно зібратися з думками і перевести дух. Але, як нам не хотілося розлучатися з Нугуш! Ви б тільки знали. Наша чесна компанія дала клятву здійснювати поїздки сюди щоліта, поки ми свою обіцянку тримаємо і хочемо всім порадити приїхати на Нугуш, не пошкодуєте!

Слідкуйте за подорожами через Вконтакте:

Відгуків: 5 на «Поїздка на водосховищі Нугуш. Відгуки. Фото. »

Дякую за статтю. тільки що повернулися з Казані (теж побували там дикунами) .. а в найближчі вихідні збираємося на озеро Нугуш ... сподіваємося знайти містечко, де можна буде розміститися в двох наметах ... а виїдемо ми в п'ятницю ввечері з г.Оренбурга ...

Яку суму необхідно взяти з собою, щоб нормально відпочити?