Сторінка 1 з 10

Монастирі Метеора в Греції. Як дістатися, що подивитися в Метеора. На автомобілі по Греції. Куди поїхати в Греції.

Існують на землі незвичайні місця, в яких Божа благодать чудесним чином поєднується з красою світобудови, а людська сила духу проявляється як ніколи сильно. Саме таким місцем і є Метеора. представляє собою монастирський комплекс з багатовіковою історією, розташований на території тисяч величезних скель гордо возвишаюшіхся над містом Каламбака і невеликим містечком Кастракі. У монастир прийшли сотні монахів заради того, щоб досягти бога через небезпеки і позбавлення. Свята Метеора є гірською чернечого країною, яка є другим після Афонської гори центром православного чернецтва на території Греції.

Дорога в Метеора з Корфу на автомобілі самостійно.

Пропоную вашій увазі великий фото звіт про подорож на автомобілі з острова Корфу до монастирів Метеора в Греції. Цю поїздку вмовила мене зробити дружина. Мені здавалося, що це важко здійснимо. Дивіться самі, потрібно знайти паром, купити на нього квитки для себе і автомобіля, проїхати близько 250 км по незнайомій Греції і знайти ці невеликі Метеори. І до всього цього, абсолютно не зрозумілий грецьку мову. Якщо в місцях скупчення туристів, більшість греків стерпно говорить по англійськи, то там де туристів немає, порозуміються набагато складніше. Але все виявилося набагато простіше, ніж я собі уявляв. Відразу хочу підвести підсумки цієї поїздки - їхати потрібно обов'язково. Від Метеори я отримав величезне задоволення. Їхати потрібно на два дні, тому, що поїздка досить втомлює і потрібно багато ходити пішки, дуже багато. Сама Метеора вражають, нічого подібного я собі уявити не міг, іноді мені здавалося, що я перебуваю на іншій планеті. Ну про все по порядку.

Монастирі метеора в Греції на автомобілі

Автомобіль ми взяли заздалегідь і кілька днів покаталися по острову Корфу, щоб звикнути до машини і перевірити тих стан автомобіля на ходу. І не дарма. З трьох автомобілів, які ми брали в прокаті - два були справні. До того ж, дорожні умови експлуатації авто в Греції досить напружені - жарко і багато затяжних підйомів.

У нашого автомобіля двигун був обсягом 1 літр, цього іноді не вистачало.

Прокинувшись зранку, поснідавши, ми викупалися в морі і попрямували в порт Керкири. Розклад поромів ми уточнили заздалегідь.

Монастирі метеора в Греції на автомобілі

Повз фортеці ми проїхали в Новий порт. З Нового порту Керкири відходять пороми. Можна відплисти на материкову Грецію або, наприклад, в Італію. Детальна карта висить на касах.

Нам потрібно потрапити в Ігуменіцу, порт на західному узбережжі Греції. Відстань до Ігуменіцу 38 км. Час порома в дорозі 1 годину 15 хвилин. Я ніколи не плавав на поромах з автомобілем і трохи хвилювався як все це пройде.

Клікнувши на фото вище можна подивитися розклад поромів і наші квиточки на нас і нашу машинку.

Монастирі метеора в Греції на автомобілі

Ми купили квитки на себе і на машину туди і назад. Туди сьогодні, назад завтра. В сумі це обійшлося близько 80 євро.

До речі про фінансову складову - вся поїздка з харчуванням, бензином, ночівлею і сувенірами нам обійшлася близько 250 євро на двох. А одноденна поїздка на автобусі у нашого гіда коштувала щось близько 220 євро на одного.

Підійшов наш паром, Спочатку йде розвантаження. Ми очікуємо в стороні. Як тільки останній автомобіль покинув паром почалося вантаження.

Монастирі метеора в Греції на автомобілі

Ми в'їхали одними з перших, машинки розставляють на нижній палубі порома.

Ось видно, як грецький працівник каже мені скласти дзеркала і поставити машину на ручне гальмо. На підлозі передбачені петля для закріплення авто, але погода була безвітряна і ця опція не потрібна була.

Триває навантаження, крім легкових автомобілів вантажиться багато фур і туристичних автобусів.

Монастирі метеора в Греції на автомобілі

До кінця навантаження місця на нижній палубі практично не залишилося.

При в'їзді у всіх перевіряють квитки. Пасажирів необхідно висаджувати до в'їзду на палубу.

Завантажилися, відходимо. Під час шляху можна перебувати у великому залі з диванами і кондиціонуванням або сидіти на палубі.

Монастирі метеора в Греції на автомобілі

У залі працює бар і можна купити прохолодні напої, пиво або морозиво.

Ми посиділи трохи там, але стало нудно і вирішили вийти на палубу.

Відходимо від Керкири.

Монастирі метеора в Греції на автомобілі

Вид на фортецю з моря. Такий її побачили російські моряки адмірала Ушакова перед штурмом кілька сот років тому.

Острів стає все менше.

З іншого борту вже добре видно материк.

Монастирі метеора в Греції на автомобілі

На нижній палубі стоять машинки, вільного місця майже не залишилося.

На верхній палубі людей досить багато, вільних місць немає.

Не дивлячись на яскраве сонце - не жарко, кофточка або вітровка не завадять.

Монастирі метеора в Греції на автомобілі

Повз нас пропливають кілька поромів, рух досить жваве. Деякі пороми схожі на нас, а деякі в багато разів більше, напевно - океанські.

Попереду видно місце куди ми пливемо - Ігумениця.

Припливом повз невеликих острівців. На некотрих видно руїни людського житла.

Чайки окупували буй.

Вже детально видно порт Ігуменіцу.

Походимо. Народ починає метушитися. Нам метушитися не потрібно, тому що наша машина опинилася в кінці порома. Виїжджають машини через протилежний вихід від того, в який в'їжджали.

Монастирі метеора в Греції на автомобілі

Ігумениця - невелике портове містечко. Досить брудний і сумовитий, принаймні та частина, що прилягає до порту. Робити там абсолютно нічого.

Причалили. Машини організовано виїхали. Пором розвантажився за п'ять хвилин.

Ми купили карту Греції, в першій-ліпшій наметі з печаткою і запитали напрямок на Метеори.Основная частина дороги проходила по відмінною магістралі побудованої зовсім недавно. Можна сказати, що нам дуже пощастило, так як відкрили її мало не кілька тижнів тому.