Як я їздила до Венеції

22 з 44 вважають цей відгук корисним

Готель «Residenza Favaro», перебувати на вулиці Calle Pedrocchi, район San Marco. Не поганий готель, простора кімната, ванна сучасна, зі всякімім штуками (шампуні, шапочки, фен, щітка для взуття і т. Д.). Все передбачено. крім сніданку (((((І виду з вікна ніякого, стіна сусіднього будинку. але і в цьому є плюси. Вночі не шумно, спи собі, ніхто не завадить)))) І цей готель знаходитися в центрі міста. На ці три дні ми взяли спец. квитки.

Вони призначені людям до 30 років і дають право їздити на громадському транспорті безкоштовно (на катерах. Машин, автобусів у Венеції немає), відвідування музеїв і церков (церкви платні, від 2 євро до 4), туалетів і так же поїздка на катері від аеропорту і назад. Коштує такий квиток 65 євро і повірте це дуже вигідно. Поїздка від аеропорту до Венеції зайняла 1 годину 15 хвилин. Приїхавши на місце, покидали шмотки в готелі і пішли бродити по Венеції. З погодою нам в цей день не дуже пощастило, був дощ, але на щастя закінчився через годинку.

Сказати що Венеція гарне місто, це нічого не сказати. Це що то шикарне, приголомшливе, чудове. Я думала мене після Парижа нічим не здивуєш, але тут. це щось. шалений офигительное. ))))))))))))))) Кожна вуличка - твір мистецтв. Будівля хоч в основному пошарпали, але цим вони і прекрасні. Навколо канали, містки, море, човни. таке відчуття, що ти потрапила в минуле. Навіть мій чоловік, що побував в 42 країнах і побачив багато міст, сказав що це найкрасивіше місто в світі.

У перший день ми в основному ходили по тихим місцях Венеції, не дуже улюбленими туристами. Не далеко від нашого готелю знайшли непоганий ресторанчик (площа San Stephano). Я до цього була трохи налякана відгуками про кухню і цінах в Венеції, але цей ресторан нас повністю задовольнив. Ціни чуть чуть нижче ніж в Парижі, їжа оочень смачна, красивий вид. Наприклад за пицу, кальмари, картопля фрі, пляшку вина ми віддали що то близько 56 євро.

Ми були дурнями потім, що змінили цього ресторану і спробували знайти щось інше. Ну про це пізніше ((((Потім ми знову пройшлися по місту. Увечері тут збираються багато негрів і продають прямо на покривалах сумки «типу» від фірм. Я до речі читала про це у відгуках. А треба сказати що я фанат сумок, повз пройти не можу. ну і давай по тиху витріщатися.

Негрушка це помітив і як пристав до нас, схопив нас за руки і давай предлогать купити сумку. Я в одну відразу закохалася і запитуємо його скільки коштує. 65 євро. Ми аж отетеріли від такого нахабства. явно підробка і такі гроші. Взагалі туристів за придурків тримають. Ми почали йти та не тут то було. каже "А скільки дасте?". Я кажу що максимум ця сумка коштує 10 євро, і в цьому відношенні муй чоловік каже 15 євро. Коротше тільки зіпсував все (((((Купили за 15, причому задоволені були всі. Потім відійшли і через метрів 5 знову негушка з сумками. Запитав нас за скільки купили, а мій чоловік каже за 10 (мою суму назвав). Той не повірив , каже давай я тобі 15 дам, я все одно її потім дорожче продам. Ми від нього швидко втекли)))))

На наступний день погода була сліпуча. Що то близько 28, але спека в Венеції не відчувається, тому що свіжість з моря, з численних каналів і вулички там такі вузькі, що знаходяться повністю в тіні. Ми вирушили на протилежний острівець під назвою Giudecca. Він не такий красивий, багато радянських будівель, але вид звідти прямо на Венецію, площа Святого-Марка. Так само там перебувати красива церква на верху якої, можна побачити Венецію з пташиного польоту.

Так, там дуже красиво, але в Венеції всюди красиво)))) я навіть раджу відвідати це місце вночі, людей не так багато і вся краса теж розглядається. Хоча днем ​​звичайно відвідати це місце треба, заради Палацу Дожів і щоб погодувати голубів і сфоткати з ними))))) Не забудьте захопити з собою хлібця, голуби ручні, сідають на руки, на голову і при цьому не паскудять)))) Після ми вирушили в інші далекі раени Венеції. знаходилися ми в це день дуже багато, мазоль я собі не кволі посадила, але це того варто.

І в цей вечір ми зро одну з наших помилок. вирішили знайти інший ресторан. Знайшли, місце було чудове, на березі моря, з гарним видом (набережна «Zattere» район Dorsoduro). але ціни там були мама не горюй. Ми самі дурні, треба було здогадатися, що раз не висить меню біля входу, і раз нас так зустрічають, і стільчик відсувають, і те й інше, то ціни тут не мислимі.

І точно, як тільки нам принесли меню і я його відкрила у нас за столом була хвилина мовчання. там саме дешовое блюдо коштувало 30 євро. Ну що, йти соромно, замовили тільки друга страва, вино і десерт. Принесли. да, це було дуууже смачно, але уявіть величезне блюдо і на ньому три маленьких шматочка трюфелів. я ще ніколи не йшла така голодна з ресторану. ((((((((((((І прицьому ми віддали 100 євро. Як я страждала, не передати. Я все думала, та краще я б ці гроші на гандоли пустила.

Я як раз почитала що 1 година їзди коштує 100 євро, але ми з чоловіком шкодували. але після цього походу в ресторан вирішила точно, треба брати ганголу. якщо на цю дурницю віддали такі гроші, то не треба жаліти ні романтичну подорож. але чоловікові поки не говорила про своє рішення))))) Так що якщо ви можете дозволити собі такі гроші щоб повечеряти, йдіть сміливо, дуже смачно. але замовляйте побільше, дуже вже порції маленькі ((((((

На наступний день ми відправилися на сусідній острів Лідо. Ми вирішили весь день присвятити морю і загаранію, а саме на цьому острові є пляжі. Доїхали спочатку на катері, а потім хвилин 25 на автобусі. Пляж дуже симпатичний, з лежаками, парасольками, але за них треба платити (лежак 5 євро, парасолька 8). До речі, там буквально поруч безкоштовний пляж, але бруду там купа. Море мені сподобалося, тепла водичка, немає такого холодного вітру як в Нормандії, а приємний вітерець, лежати не жарко. Так само є душові, волейбольний майданчик і т. Д.

Увечері ми відправилися на пошуки нового ресторану. недалеко від того дорогого, в тому ж районі, теж на березі моря, з гарним видом ми знайшли інший ресторан. Ціни самі дешових в порівнянні з двома попередніми. але їжа. я сама смачніше приготую, чесне слово. Та до того ж нас намагалися обчислені ((((((І після ресторану я заявила чоловікові що хочу покататися на гандоли. Важко і довго мені довелося його вмовляти, але все таки вмовила)))) Ми взяли невелику пляшку вина, стаканчики і підійшли до ганголістам.

І вони кажуть 200 євро 1 годину. мені аж погано стало. ми відмовилися і вже почали йти, як один до нас підбігає і запитує, мовляв, а на скільки ви розраховували. Я йому і заявляю що 100 євро за 1 годину написано у всіх туристичних буклетах. Він нам пояснив що 80 євро мінімум це днем, а ввечері ціни подвоюються і погодився зробити нам знижку - 40 хвилин 100 євро. Ми погодилися. Це було щось. що то чарівне. Човен пливе, водичка дзюрчить, гругом тиша і тільки сплеск весла.

Мужик нас це повозив по найкрасивіших місцях, ми побували на Великому каналі (найкрасивіше місце на мій погляд), на невеликих канальчиках. ці 40 хвилин пролетіли як 10. Але враження було незабутнє. Навіть мій чоловік страждав від втрачених грошей перші хвилин 5, пізніше сказав, що так, це було приголомшливо і якби ми цього не зробили то поїздка до Венеції була б якась щось не закінчена чи що))))) А пізніше ми знову пройшлися по місту, попрошалісь як би.

На наступний день сидячи на катері, відвозив нас в аеропорт, і дивлячись на Великий канал я плакала. я ніколи не плакала ні поодному своєму подорожі, але тут сльози лилися.

Так що едте до Венеції. Це дійсно того варто. можна навіть сказати що едте тільки до Венеції, інші пам'ятки світу можете забути)))))

Чи вважаєте ви цей відгук корисним? Та ні