Яхтостоп з Африки. Невдала спроба переплисти Атлантику. Частина 1

Ми з другом вирушили в кругосвітню подорож і розійшлися в різні боки, щоб зустрітися на протилежному кінці світу.

Добравшись до Марокко, я зважився зайнятися пошуком попутної Яхти. Перепливши океану займає близько місяця, я тримаю курс на Кариби.

Яхтостоп з Африки

Витративши 50 днів на пошуки і поневіряння з однієї частини Марокко в іншу, іноді я проїжджав по 1000км. в день, бігаючи як білка в колесі по колу. Пошук яхти в Марокко настільки складний, що здається простіше шаттл в космос застопити. Останнє місто з ледь живий Мариною, був Агадір. Де я кожен день їздив з сусіднього селища в пошуках удачі. Я вже інтегрувався під місцевого, недоглянутий вигляд і брудний одяг. Так хоч до мене не приставали місцеві липучки, з пропозиціями про покупку місцевого чайничка або кепочки Police.

Вийшло скорешаніться з усіма працівниками марини, копами, капітанами і митниками. Я кожен день розпитував про нові надходження. Всередину Марини мене не пускали і доводилося полювати за огорожею.

Придумав план «Морський бій» і кожен день вистежував виходять капітанів питаючи: візьмете мене? Після ставив черговий прочерк.

Яхтостоп з Африки

Вирішив я з одним Російським випити по Україн, приводи день народження його, а смуток моя, я ж так рідко п'ю. До цього ми купили гашиш, який не був гашишем, після того як ми його розгорнули в номері, нам штовхнули пісочок за 15 баксів, я відчував запах розчарування і вогкість цієї підозрілої суміші, місцеві бариги кинули нас! Купили місцевий Марокканський віскі, я проник в номер в готелі, почалося торжество, через годину мені стало так погано від сіючи напою, що я всю ванну кімнату затопив водою і не тільки їй, настільки сумно буває іноді, що не бачиш заходи.

Виходить капітан з командою, я з червоними очима, блідою шкірою та в неохайною одязі, кажу - візьмете?
Я не пам'ятаю, щоб хтось так вкрай скептично дивився на мене, я прям відчув комок у нього в горлі коли він сказав так, так, немов випадково відригнув. Я помчав в готель і думав не повертатися, настільки неприродно згоду звучало. Подолавши незрозуміле сумнів, я повернувся, поставили виїзний штамп, помахав ручкою зі злочинною фізіономією, як у Крюгера, закинув рюкзак в каюту, завели мотор і нас понесло в бік невідомості, пізд№ц, пливу, я пливу.

Яхтостоп з Африки

Всього нас було 4 людини, я, Капітан, Боб і Марлі. Всі ці вигадані мною безглузді псевдоніми з Франції.
Океанські хвилі і випитий віскі, були самими пекельними друзями в моєму житті, а назад шляху немає і вітер в одну сторону дме. Навіть на другий день, заходячи в туалет відчуваєш себе як в сартіре нічного клубу, струмінь тільки те й робила що виходила з під контролю, Нарову облити все крім унітазу.

3 француза, 2 черепахи і 1 росіянин, пливуть в бік Канарських островів, щоб перепочити і після плисти до Карибів. І якби я знав що мене чекає. Я такий любитель вляпатися в якусь халепу, там, де при бажанні не наступиш. Я прострочив Європейську візу, митники забули поставити виїзний штам і теоретично, я вже перебував 5 місяців в Євросоюзі, замість покладених 3, по факту я в Марокко був.

Яхтостоп з Африки

Я завжди мріяв зловити якусь рибину з надр океану

а зловив тільки поросячу ногу їх холодильника, продемонструвавши капітану, як я безглуздо володію холодною зброєю.

Заповнивши баки в місцем барі, ми попливли назад і все одно повторювалося. Злочинця вже випили, але серйозність з осіб спадала, один я сяяв зубами, як роблять це зірки на небі і місяць в цей день була так близько, ахх романтика.

Вранці ми рушили до найближчої марині, заправитися і помитися. Але ось сам Зевс не бажав, щоб у Микити все як по маслу пройшло. В одну секунду, у нас відриває вісь від двигуна, рветься вітрило і заклинює якір. Детектив змінюється французької комедією. До нас подчалівают Іспанські рятувальники на двох човнах, потрібно терміново буксирувати нашу яхту до причалу. Що пішло далі, я зі слиною на губах і тремтячими ручками пишу про спогади.

Яхтостоп з Африки

Гарячі іспанці не люблять зволікати, починають нас в два фронти таранити в сторону марини, якір на дні. Ви уявляєте що буде, якщо тягнути човен, коли якір спущений, її просто переламає і прощай човник за тридцять мільйонів. Капітан починає дуже нервово бігати по палубі з кута в кут, злегка покректуючи як качечка, іноді видавлював якісь нехарактерні для людини звуки, Боб допомагає зачіпати, а потім перецеплят мотузки з іспанцями, Марлі в цей час пірнає і підчіплює гачком якір, щоб човен не розірвало. Я стояв і просто спостерігав, намагався не рухатися, щоб шоу не перервалося. Кожен займався своїми речами, хто то швидше протаранити, а хто то якір витягнути, а я тут згадав, що у мене шоколадний батончик в холодильнику лежить. В результаті один човен притримувала цей якір, а друга давила, щоб винести нас на причал. Після у марлі була серйозна травма, він пірнав глибше ніж на 6 метрів.

Човен вирішили піднімати на спеціальному крані для ремонту, капітан в якийсь момент втратив контроль над керуванням, коли під'їжджав до зчепленні з краном, і наїхав на бетонну стіну. Я в останню мить кинув повітряний обмежувач між човном і бетоном, вона відскочила як стрибунець, мало не зажував мені пальці, рука ще довго вібрувала.

Нас підняли і ми висіли підвішені на стропах.

Яхтостоп з Африки

Проживши два дні без в'їзного штампа, на третій день капітан штовхнув мене йти до поліцейської дільниці і пройти цю процедуру штампування новеньких. Я прийшов до відділку, яких знаходився в промисловому порту. Сиділо два поліцейських, я забігаю, починаю обурюватися, що довго не міг знайти вас, у нас човен зламався кажу, води дайте, кльові окуляри. У той час, поки у одного з них ліве око сіпається від мого словесного проносу, він ляснув печатка не подивившись що там. Очі наповнилися захватом, посмішка почала тріскатися, як же мене опустило в той момент. Коли закінчу подорожувати, викину паспорт.

Проблема з яхтою, виявилася набагато серйозніше.

Довелося тиждень жити в підвішеному стані, в прямому сенсі.

Яхтостоп з Африки

У цей день капітан вирішив приготувати фірмове блюдо, по непрожареної шматку стейка, я зрозумів глибину його розчарованість, адже перепливши Атлантики, довелося відкласти на місяць. В інші дні, ми кожен день ходили до місцевих ресторанчики, кафе і бари, де обговорювали свистячі мимо, гарненькі дупи, місцевих дівчаток. Капітан весь час платив за мене, іноді ми витрачали кілька сотень доларів в день.

Я безкоштовно доїхав до Канар з Африки, сплю безкоштовно в човні, в окремій кімнаті, ще годують і напувають, ну хіба не щастя. Мій капітан дуже заможна людина, що володіє віллами в Європі і ексклюзивним авто. Але в якийсь момент, я вирішив не нахабніти, запропонувавши 100 доларів на допомогу, адже ремонт не одну тисячу доларів обійшовся. Я хотів залишитися друзями, в результаті він нічого не взяв, напевно порахував, що брати гроші у салаги, не по мілліонерскі якось.

Після тижневого застою, нас спустили на воду і ми побачили, що проблеми на цьому не закінчилися, в тому місці де була замінена вісь, проникає вода. До всього цього, зламалося управління у моторного човна, на якій добираєшся на берег, коли яхта стоїть далеко від Марини.

Яхтостоп з Африки

Приїхавши в Лас-Пальмас, капітан сказав, що йому потрібно буде летіти до Франції, ми вже залишалися втрьох, адже Марлі полетів до своєї подруги, після поломки яхти. Я тоді вирішив до останнього залишитися з моїм другом і допоміг перегнати яхту, жертвуючи депортацією.

Тепер настав новий етап, мені потрібно знайти іншу яхту. Чорт забирай, на Канарах дуже висока конкуренція, навіть професійні моряки з працею знаходять попутку.

І найсмішніше, що капітан дратувався від моїх геть убитих штанів, цілий тиждень натякав про це і вирішив я зробити сюрприз, купивши нові, наймодніші штани. Повернувся в марину, знайшов човен яка довезла мене до яхти, і я побачив записку і поруч лежать монети в склянці:

«Микита ми полетіли сьогодні, Ноел.»

Яхтостоп з Африки

У мене іскри з очей летять, замість сліз радості. Сиджу в нових штанах, їм шоколадний батончик, милуюся на берег і розумію, що віза мені не потрібна, я не в Іспанії, я в океані, тепер головне в місті не попастися.

Продовження тут ...

Скоро ми зустрінемося на протилежному кінці світу, стежте за нашими подорожами: