Флоренція з дітьми музей, але спочатку морозиво, artmama

Ми вже давно вирішили, що краще в Мюнхені - це його близькість до Італії. Баварці, та й інші німці, облюбували береги озера Гарда як свою дачу. Їзди трохи більше трьох годин, і ось ти вже в Італії. Гарда прекрасна, ми її теж любимо, але це така «онімечення» Італія, як Лаппеенранта або Іматра - зросійщена Фінляндія для петербуржця.
А до Флоренції всього-то шістсот сорок кілометрів ...

І ми вирішили поїхати на кілька днинки. Як завжди, спонтанно. Спонтанність поїздок здорожує їх відсотків на 20, я думаю, але зате майже виключає їх скасування. Якщо сьогодні вирішити, а завтра - в дорогу, то шансів на дитячі хвороби та інші непередбачені обставини майже немає. Ми вже не перший раз кидаємося на пошуки відповідного житла в останній момент, ввечері напередодні від'їзду. Вибір невеликий, але він все ж є. У спонтанних поїздках найкраще працює букінг. Адже там відразу видно умови скасування і не треба чекати відповіді від господаря. Ми знайшли чудову квартиру і на airbnb, але за часом просто не встигали списатися з господинею і обговорити всі умови. Найбільше нас цікавила парковка у квартири. Адже у Флоренції, а як з'ясувалося, і в Болоньї, працює зона лімітованого трафіку - ZTL, в яку заїжджати нерезидентам міста просто небезпечно!

Ми вирушили в дорогу в 6-30 ранку, хоча зазвичай ми копаємося і раніше 8-9 ранку не виїжджаємо. У дорогу ми зібрали цілу гору бутербродів, я їх навіть підписала, тому що Олена любить з маслом, а Дарина без. Згадала мумми-маму і її бутерброди з «дорогою ковбасою». Ще не забули чай, кава, музику і танці. Дівчата взяли айподи з обожнюваним «Чевостік», і, о, боги, це круто! Тому що більше ніхто не пищить з динаміків найтоншим голосом: «Здрастуйте, хлопці!». І ми з папà не повинні по півтори години слухати про міських птахів, тварин Південної Америки або про Велику Вітчизняну. Ті мами, які знають Чевостіка, мене зрозуміють.

Приїхали ми в першій годині дня і скоро пішли гуляти в центр, зустрілися з моєю подружкою з Мюнхена. Вона нам показала, де найсмачніше морозиво - це Venchi. у них в кафе ціла стіна з шоколаду тече. Увага, Мюнхен! Саме його продають в Eataly. Я спробувала каштанове, не рекомендую. Все інше було смачне. А ще вона навчила нас «варити» лімончелло, вибирати правильне оливкова олія, від неї ми дізналися, що хліб в Тоскані без солі, а пасту італійці (кожен максимум по 60 кг вагою) їдять кожен день. Спасибі, Оль!

Важливо, що у Флоренції ходять автобуси, але ходять хаотично і незрозуміло. Можливості розібратися за три дні нам так і не виявилося, як ми не билися. Тому в перший вечір ми повернулися в нашу квартирку з центру на таксі за 9 євро, було мокро і холодно, і ми відчували себе нещасними, і втомленими, і поневірявся. Але я вважаю, що в подорожах перший вечір завжди крітіческійJ Треба дочекатися ранку і першою чашечки кави - і життя налагодиться!

Наступні два дні ми йшли просто гуляти по місту, доїжджали до центру і бродили, дивлячись на всі боки, з періодичними зупинками на морозиво /

Флоренція з дітьми музей, але спочатку морозиво, artmama
кава / келишок / карусельку. В один із днів йшли пішки півтора кілометра в знамениту у місцевих жителів тратторій Baldino. щоб покуштувати знаменитий ж флорентійський стейк. Про прогулянці той не пошкодували! Коли ти їси кілограм майже сирого населеного м'яса, це ціла пригода) Повторювати його більше не хочеться (поки), хоча це дійсно дуже смачно. Просто злегка незвично. Карбонара ... Я думала, що знаю про спагетті карбонара все. Але ні - я нічого про неї не знала.

Діти, стомлені музеєм

А піцерія у галереї Уффіці зламала мої уявлення про піцу. Здавалося б, що може бути нового в піці Маргарита? А все. Уявіть собі тісто, яке і ламке, і ніжне. І найтонше, і м'яке. Так, одночасно. А зверху моцарелла, стікає звідти. Чи не пересмажена, не гумова, що не прісна, соковита, злегка зачеплена жаром, на свіжій томатній пасті. Продовжувати? Добре, піца з прошутто і соусом трюфеля. Піца з горгонзола і шматочками груші. Запити стаканчиком санджовезе. Це щастя.

Флоренція з дітьми музей, але спочатку морозиво, artmama

Філіппо Ліппі, тисяча чотиреста дев'яносто п'ять