Це треба побачити на власні очі! Асуан - абу симбел

Це дивовижне подорож влаштовувала компанія Osheen Tours з Хургади.

Рано вранці ми виїхали з Хургади і поїхали по дорозі через Луксор. В дорозі наш водій робив зупинки для чаювання і розминки тіла)

У Луксорі ми забрали гіда, який був з нами протягом всієї поїздки. Славний хлопець, серйозний, розповідав тільки по справі.

Спочатку ми приїхали в місто Едфу - там відвідали Храм, присвячений богу Гору. Храм Гора є одним з найбільш збережених єгипетських храмових комплексів і вважається другим за розмірами храмом після Карнака. Написи на стінах храму є одним із найбільших зібрань ієрогліфічних текстів греко-римського часу.

Також Стрільцям особливо показано там побувати і захопити камінчик з Храму)) - бог-сокіл допомагає в бізнесі представникам даного знаку! Залишилося купити статуетку даного божества)

Великі статуї Сокола - перед головним входом в Храм і внутрішнім входом, що з'єднує великий двір з самим храмом.

Ми були, напевно, в найкращий час - в п'ятницю під час молитви мусульманської - наша група перебувала в комплексі майже одна, ну може ще було пару іноземців з особистим гідом і все))

Далі наш шлях лежав до Асуана через ще один містечко Есна і деякі інші цікаві містечка з "застиглим" часом. Бачили цементний завод і розробки. Шлях пролягав часом паралельно залізниці, по якій теж можна спробувати доїхати до Асуана. Тільки треба знати - в яких вагонах їхати))

У Асуані ми були до обіду - і прямо в ресторан. У нас була чудова можливість вибрати основне блюдо - риба, м'ясо або курка. Тому коли ми прибули в сам ресторан - наш обід нас вже чекав)) Столи були сервіровані і незабаром ми почали трапезувати. Треба сказати, що наш ресторан був в дивовижному місці - на острові. ммм. а вид якої з вікна.

До ресторану добиралися на катері, пропливали повз острів Елефантін, і зробили "море" прекрасних знімків.

Обід був найсмачніше, і основне блюдо, і гарніри, і салати. Потім замовили і напої. це вам не стандартний екскурсійний обід "шведський стіл".

Після свята живота поїхали в Ботанічний Сад, який також розташований на острові - острові Кітченера.

Прогулянка на фелюці і ми опинилися на унікальному Квітковому острові. Гордість Асуанського Ботанічного саду - найбільша колекція пальм в світі - безліч видів рідкісних рослин Африки, Індії, Далекого Сходу та інших регіонів. Це понад 400 видів рослин і квітів і більше 100 видів пальм. У цьому пальмовій лісі можна помилуватися різноманітними рослинами і поспостерігати за птахами, що мешкають там. Удода ми навіть змогли сфотографувати - навіть не бігав від нас - мабуть вже звик до відвідувачів)

Через те, що до конвою ми повинні були приєднатися в 12 ночі, тому в нашому розпорядженні був час перепочити, прийняти душ, поспати або подрімати з 2 години. і ще повечеряти звичайно. Вечеря була також підготовлений для нас спеціально і ми залишилися ооооочень задоволені, правда. Були такі порції, що деякі з нас навіть попросили звернути на себе руки) це така смакота була. в результаті це теж був не шведський стіл))

Зібралися на канвою до 12 ночі, але рушили тільки близько 2 годин, тому що не одні ми бажали потрапити на цей Фестиваль. А без конвою - нікого не пускали, так як це пересування вночі.

Нарешті, ми приїхали в Абу Сімбел.

Нас чекало чудове свято у одного з найбільших і найкрасивіших храмів Стародавнього Єгипту - храму Рамзеса Другого.

Пару рядків з відкритих джерел - Єгипетські вчені та інженери були неймовірно вправні: вони сконструювали храм таким чином, щоб сонце, що сходить могло проникнути в святилище тільки два рази на рік. Ці дати - народження і коронації фараона Рамзеса Другого. Перший ранковий промінь сонця проникає через вхідні нішу і освітить 65-метровий коридор, а потім потрапляє на обличчя статуї Рамзеса і яскраво висвітлює його. При цьому сонячне світло проходить повз статуї бога Птаха, а на статуях богів Амона і Ра затримується по кілька хвилин.

Там такий ажіотаж був - немислемий просто. За квитками - просто боротьба була)

Але наші організатори "пробивали" нам дорогу всюди)) Ми зробили велику кількість фотографій Храму всередині і зовні, природу Нілу. Були також мас-медіа, які нас теж запам'ятали)) на наступний день ми виявили себе в місцевій популярній газеті.

Дорога назад в Асуан. Відвідали Нову Асуанську Греблю - це звичайно шикарний проект.

Хоча нам гід пояснив, що є як плюси, так і мінуси від даної конструкції. Але мабуть плюсів більше)

Далі нас чекав обід в "нашому" ресторані на острові. Під час прогулянки по Нілу до острова - намагалися відобразити решту місць, які не встигли відзначити в попередній день.

Бачили і сади, які місцеві олігархи того часу дарували своїм дочкам.

Після дивовижного обіду - пора було їхати додому. А так хотілося залишитися ще на день-другий. можливо наступного разу)

Погодилися поїхати коротшим шляхом до Луксора і спостерігали Ніл і його прибережну природу, пальмові сади, чагарники і багато інших рослин. бачили як верблюди-малюки паслися на галявині. Все настільки зелено там - що Хургада це зовсім інший світ, може здатися))

Після прибуття в Луксор ми заїхали в затишну придорожню кафешку. Дуже чиста була, де ми ще раз попили кави і розім'яли тіла))

і вирушили в путь-дорогу, до будинку-до хати.

Вражень безліч, розповідати можна нескінченно. природа Асуана і саме місто - здивували нас однозначно.

Спасибо огроменное організаторам - поїдемо з ними ще - хоч куди))

В Єгипті насправді ще багато-багато цікавих місць, які ПОТРІБНО відвідати.

Фотографії (64)

Так добре. Шкода, що ми туди не потрапили (

Доброго утро.Подскажіте. як зараз обстановка в Єгипті? небезпечно туди їхати, як охороняється цей курорт?

як уже в самому відкликання згадували, все спокійно в Асуані, але це не зовсім курорт. Марса Алам, Хургада, Шарм, Ель Кусейр і др.местності - це курорти. А Асуан, Луксор і інші міста з визначними пам'ятками - звичайно охороняють і є туріст.поліція, конвой в нічний час, там всюди проходить туристичні дороги - які завжди охороняють, вони під контролем і також відкриваються і закриваються в певний час, що строго контролюється. Всі офіційні компанії туристичні оформляють на виїжджають туристів за межі курорту спеціальні дозволи відповідно до їх паспортами, місцем проживання або готелем і номером кімнати і т.д. Так що це було завжди і по сей день триває.
Так що - все в порядку!

Цікавий і корисний розповідь) фото просто бомба, дуже красиві вони у вас вийшли))

спасибі) приєднуйтесь в след.раз до нас

Інші відгуки про відпочинок в Єгипті