Atlantis 3 the new world повне проходження гри, поради щодо проходження atlantis 3 the new world,

Atlantis III: The New World

Підійти до охоронця. Більше одного питання йому не ставити - вб'є.
Повернути праворуч, в прохід.
Увійти в печеру. Під ногами коло. Відкрити рюкзак (правою кнопкою миші). Витягнути палицю, поставити на круг, на палицю - гурток. Вийшов дзига. Наставляти дзига на мітки по черзі: на 4-ю (ліворуч), 1, 3, 5, 2.

гробниця
Подивитися на стіну праворуч (підказка на малюнку). Підійти до зірки на стіні зліва. Натискати на промені: правий, лівий, лівий, правий, лівий. Поговорити з мумією. Повернутися до колишнього входу обличчям до стіни, біля основи лівої колони взяти птицю.
Підійти до виходу, випустити птицю.

СТАРОДАВНІЙ ЄГИПЕТ
Сісти на корабель. Поговорити з жерцем.
Відкрити карту. Летіти до храму анкха (поряд з гробницею). Зі скриньки взяти Анкх.
Летіти в храм Ісіди (верхній). Говорити з Исидой. Підійти до стіни з картинками, міняти картинки і написи:
1. "Ісіда і Осіріс з сувоєм". Осіріс - син неба, був фараоном. Осіріс приніс до Єгипту знання.
2. "Сет з ножем". Сет, брат-близнюк Осіріса, ревнував до брата і задумав вбити його.
3. "Сет з труною". На бенкеті Сет запропонував подарувати розкішний труну тому, хто зможе лягти в нього.
4. "Осіріс в труні". Всі гості пробували поміститися в труну, але це вдалося лише Осирису.
5. "Слуги - труну в Ніл". Тут підбігли слуги Сета, замкнули труну і кинули в Ніл.
6. "Гроб на дереві". Ісіда стала шукати зниклого чоловіка. У Библосе вона побачила труну, що застряг в гілках дерева.
7. "Сет з сокирою". Вона сховала Осіріса в болоті, але Сет дізнався і теж вирушив на пошуки брата.
8. "Сет, руки, нога". Розшукавши Осіріса, розрізав його Сет на 14 частин, які заховав по всьому Єгипту.
9. "Ісіда, частини тіла". Вірна дружина Осіріса зуміла розшукати 13 частин.
10. "Ісіда, труну, масла". Вона зібрала тіло чоловіка, намастити його маслами і пахощами і загорнула в бинти. Він виглядав майже як живий.
11. "Гор". Потім вона лягла з ним і зачала від нього сина Гора-сокола.
12. "Гор і Осіріс". Який в один прекрасний день помститься за свого батька, який став царем мертвих.
Ісіда дасть талісман.
Летіти на берег (внизу праворуч), йти до хлопчика, дати йому талісман. Взяти ваги і камінь.
Летіти в храм (внизу зліва). Ваги - наверх правої колони. Камінь Ісіди - на скриньку. Зважити всі пір'я по черзі, взяти найважче, інші залишити в скриньці.
Летіти в храм Жерця. Перо покласти зліва, Анкх - справа.
Летіти в храм Анкх. Підійти до відкритого скриньки, дістати скарабея.

Увійти в звичайний світ через вікно зі скарабеєм. Вийти з печери. Поспілкуватися з лиходієм.
У черепі поговорити з дельфіном. Знайти кулі з коридором. Увійти в будь-який з них. Там увійти в 1-ю двері зліва, потім в 3-ю праворуч. Вийти. Повернутися до дельфіна, праворуч від нього вхід назад.
У гробниці підійти до колони із зображенням фараона. Поговорити з ним. Смикнути за що з'явився дзвіночок.

БАГДАД (на кристалі - купола) / СД3 /
Вилізти з глечика, відкрити чан з гнилою рибою (праворуч). Один крок прямо, два направо, уздовж стіни. Перед фонтаном справа підняти камінь, кинути його вліво від фонтану. Швидко йти направо, взяти драбину, повернутися під балкон, приставити до нього сходи, влізти. Після окрику вартового бігти в двері.

Сад чарівника
Повернути праворуч, по драбинці до кінця, взяти палицю, повернутися. Пройти через палац, вийти з іншого боку, повернути ліворуч, пройти повз басейну до стіни, повернути праворуч, крок до пальми, збити палицею банан. Дати його мавпі на іншій стороні басейну. Підняти палички.
Пройти до стіни, потім до порожньої альтанці, вийти з неї з іншого боку, направо до чудовиська. Біля входу до нього зліва на землі взяти перлину. Повернутися в альтанку, покласти перлину в трубку.

Гра з єдинорогом
Фішками вказати антилопу шлях через лабіринт. Ставити на крок до перехрестя або після. Першою повинна стояти синя, потім жовта, червона, зелена. Єдиноріг біжить в бік найближчої фішки саме в такій послідовності.

Взяти ріг єдинорога, вийти з альтанки. Підійти до запірного пристрою (велика, красива штука), вставити в нього ріг, йти до чудовиську, забрати камені з шкатулки.
Йти вздовж стіни до намету. У Червоному наметі налякати стражника червоною паличкою, подарувати дівчині червоний камінь. Також в синьому і зеленому шатрі.
Йти до палацу, відкрити залізну хвіртку жовтим ключем. Виграти у чарівника, відкрити верхні дверцята сірим ключем.

змії
Увійти в двері, йти на змій.
Вгорі справа: змія

Зліва від змії внизу:

Ще лівіше: Скорпіон

Вище скорпіона: ківш

Праворуч від ковша, зліва від змії:

Натискати зірки, щоб вийшли сузір'я. Якщо правильно - вони спалахують.
Коли все сузір'я зібрані, залишається одна зірка. Від неї зазначити п'ять зірок в найвищій точці голови змії.
По сходах - до ящиків. Натискати по черзі ящики однієї групи, поки не виявляться висунутими з кожної групи по одному ящику з рамкою. Відкрити ящики внизу, взяти підказки. З червоних першим висунути в нижньому ряду 3-й зліва, потім - верхній 3-й зліва, потім - другий ряд останній зліва, потім - верхній перший.
Потерти глечик ганчіркою.
Взяти череп поговорити з дельфіном, повернутися через кулю праворуч від нього. Увійти в двері.

Мамонтова СТАРОВИНА (на кристалі - наконечник списа) / СД1 /
Йти в тунель. Ви померли.
В тунель зліва від тіла. Паличкою запалити багаття. Натиснути лівого вовка, потім - правого, і т.д. поки не переможе білий. Йти за ним в стіну.

Острови
Зробити крок, зліва підняти пень. Підійти до сухого дерева, поставити під нього пень, лізти на дерево.
Підняти камінь, крок, кинути в тигра, коли він зверху пагорба. Справа підняти гілку. Обійти хиткі пісок зліва. Підчепити кругляк гілкою.
Йти лівіше в прохід до ведмедя. Ззаду з'явиться вовк. Йти в лівий прохід до білого вовка. Повернутися назад, підібрати жердину. Ліворуч, по березі, використовувати жердину.
Повз ведмедя до берега з колодою. Колода - в воду.
За спіралі - вгору. Взяти баллисту і череп. Поспілкуватися з дельфіном, повернутися через кулю.
Спуститися зі скелі, не доходячи один крок до води подивитися на скелю, увійти в вовка.

печери
Через струмок - в тунель. Встати на квадрат, підняти спис. Потрібно вбити намальованих тварин (цілитися в верхню частину спини).
Повернутися до свого тіла. Покласти серця по кутах квадрата відповідно символам (лівий нижній - земля, правий нижній - вогонь, правий верхній - повітря, лівий верхній - вода).
Йти через струмок до аборигену (тунель зліва від тварин).

КОРИДОР З дверей
1-я двері зліва
3-тя справа
4-я ліворуч
3-тя зліва
1-я праворуч
6-я ліворуч.

АТЛАНТИДА / СД3 /
Підійти до жінки. Запитати: "Старий зі старою".
Підійти до чоловіка. Запитати: "Череп",
"Себе",
"Планета".
Підійти до жінки. Запитати: "Глобус зі стрілками",
"Чарівний дар".
Йти вздовж берега, потім в озеро.

Гробниця / ЦД2 /
Взяти дар. Поговорити з дельфіном. Увійти в кулю.
На лівій наметі взяти ліхтарик і вдарити їм охоронця. Поруч з рукою лежачого взяти ніж, з його пояса зняти ключі. Звільнити бранця ножем, поговорити з ним, зняти ключі зі стовпа між наметів. Йти до лівого джипу. Ключі - на джип.