Відгук про поїздку в Котко

Чим частіше ми їздили в Іматра-Лаппеенранта, тим більше хотіли відірватися від кордону і подивитися щось нове. Довгий час не вдавалося, так як їздимо зазвичай на 1-2 дня і забиратися занадто далеко від кордону не вистачає часу. Місто Котка виявився приголомшливою альтернативою! Всього 60 км від Торфяновка. За фінським дорогах, де дозволена швидкість в середньому близько 100 км / год, шлях до Котки - приємний відпочинок після стояння в прикордонних чергах. Тепер про враження детальніше.

Kotka Cumulus готель

Першу помилку ми зробили ще до виїзду з Петербурга. Пам'ятаючи торішню поїздку до Фінляндії 1-го травня, коли на кордоні не було жодної живої душі, а фінські прикордонники крутили біля скроні і говорили: «Нічого не працює, не треба їхати, не треба!», Ми спокійно провели ранок, випили 7 чашок кави, неспішно зібрали сумки і рушили в путь в районі 14.00, наївно сподіваючись опинитися в Котке через 4-5 годин. Ха-ха! Адже в минулому році ми виїхали рано вранці, а зараз в 14.00 і різницю відчули в повному обсязі, вибираючись з міста пару годин разом з очманілими городниками, а потім, простоявши на російському кордоні покладених 2 години. Разом в Котке ми були в районі 22.00.

Відгук про поїздку в Котко
Першою трудністю виявилося - потрапити в готель Cumulus. Вибрала я його абсолютно випадково, банально тицьнувши пальцем в найдешевший варіант у Інтермедіуса. З'ясувати де розташовується Kotka Cumulus, мені навіть в голову не прийшло, так як ми вже були в цьому готелі в Лаппеенранта, і нас все влаштувало. Виявилося, що Cumulus в Котке розташований в 7 км від міста. прямо на цій самій трасі, по якій ми їхали. Але найдивніше, що заїзду з траси до неї не виявилося. Навернувши кілька кіл по кільцевому руху, йдучи з траси в різних місцях, ми таки виявили під'їзд до готелю з паралельної вулиці, так би мовити «з тилу». Готель виявилася новою і сучасною. Розмір номера глибоко шокував - метрів 10 на все! У цей простір були втиснуті 2 ліжка внизу, одна на другому ярусі, шафа, стіл з телевізором, простенькі мікрохвильовка / холодильник і санвузол. Інтернет по вай фаю ми качали безкоштовно, хоча на якихось сайтах написано «платно». Сауна безкоштовна є, але тільки рано вранці. Ну, о-о-дуже незручно. Ми в неї так і не потрапили.

Що подивитися в Котке?

Парк Сапокка (Sapokan Vesipuisto)

Парк ми побачили ще здалеку! Приголомшливої ​​краси гористий ліс з водоспадом, озером, струмочками. Деякі дерева підсвічені різнокольоровими лампами знизу. Водоспад тече прямо з скелі. Якщо на неї забратися, то можна подивитися музей мінералів. Ми в темряві далеко не відразу розібралися що це таке. Виглядало як цвинтар :) - високі гранітні плити з табличками, а на плитах - шматки різних каменів. Парк не дуже великий, ймовірно, приголомшливо красивий днем, але на наступний день ми до нього так і не дісталися. У такій пізній порі там не було ні душі, дитина носився до фанатизму і з задоволенням лазив по незліченних камінню, намагаючись підповзти ближче до водоспаду. В принципі, це цілком можливо, мене зупиняв тільки страх нарватися на сувору фінську поліцію :)

Відгук про поїздку в Котко

Лангінкоскі (Langinkoski Imperial Fishing Lodge). Імператорський рибальський будиночок.

На наступний ранок ми поїхали в Лангінкоскі (Langinkoski Imperial Fishing Lodge) - дача царя Александа III. Дивним здавалося, що саме Александа III, адже це ж не останній російський цар! Виявилося, що Микола II теж був тут, але тільки один раз. Чи не був фанатом риболовлі або політична обстановка не сприяла відпочинку? Не знаю, в історії не сильна. Будиночок був покинутий після революції, але силами місцевих жителів був відновлений і перетворений в музей в 1933 році.

Доїхати від Kotka Cumulus виявилося зовсім не складно, достатньо було слідувати вказівниками. Коли дорога скінчилася, і почався ліс, ми вийшли з машини. У наявність було озеро, жовта будівля музейного виду на горушке, явно паркувальна зона. але на царську дачу ніяк не тягнуло. Чоловік став звірятися з навігатором, а ми з дитиною пішли в сторону лісу в пошуку хоч якогось згадки про те, що це дійсно Langinkoski. Покажчик знайшовся, ось вона - дорога в минуле.

Авіамузей (музей повітроплавання)

Після царського дачі, ми вибирали максимально віддалену пам'ятка, щоб дитина змогла трохи поспати в дорозі. Оскільки поїздка у нас була дитяча, поїхали в авіамузей. У путівнику по Котке було написано, що працює він з 1-го травня, так що ми сподівалися потрапити на урочистості з нагоди відкриття. Їхати все одно виявилося недалеко, хвилин 15-20 по лісовій дорозі. Шукати власне музей не має сенсу, знайти буде неможливо. Знаходиться він в зеленому ангарі на території аеродрому Кюмі. З дороги аеродрому теж не видно. Так що допоможе хіба що навігатор. Зовсім поруч прямо на дорозі будували величезний майданчик для мотогонок. Якщо зупинитися перед нею, то аеродром буде на протилежному боці дороги в глибині лісу. Тиша там стояла мертва, вірніше не тиша, а безлюддя. Запитати дорогу зовсім не у кого. Сам ангар був щільно закритий. Спочатку ми вирішили, що його так і не відкрили не дивлячись на 1-е травня, але потім я почула голосу всередині і відкрила важкенну двері. Не скажу, що всередині було дуже цікаво особисто мені. Натуральна мотлох початку-середини 20-го століття, але чоловік з сином були в захваті. Літаки, літачки і аероплани стоять і висять на кожному сантиметрі площі. Проходити від одного до іншого часто доводилося під крилом літака, зігнувшись у три погибелі. Але найцікавішим було те, що забравшись на стілець, можна було зазирнути в кабіну більшості літаків, а в кілька з них навіть залізти.