Моя перша поїздка в Бангкока - відгук, фото, враження туриста

Перший раз я поїхав в Бангкок тільки через чотири місяці мого перебування в Таїланді, та й то зовсім випадково. Ви запитаєте, як так - жити в 2-х годинах їзди від столиці і не заглянути в неї. Так, я дійсно жив два місяці в Паттаї. в 150 км від Бангкока, і жодного разу там не був. Для цього є кілька причин.

По-перше, мені цікаві тільки природні пам'ятки - затоки, бухти, ліси, водоспади, море, пляжі, пальми. Всього цього в столиці Таїланду немає, тому я не особливо горів бажанням туди вирушити. А до архітектурних і історичних пам'ятників, яких в Бангкоку дуже багато, я якось байдужий. Насправді, в першу чергу мені хотілося покататися на наземному метро BTS. а вірніше на надземним, оскільки воно проходить на висоті 3-5 поверхових будинків (в різних місцях по-різному). А після - на міських автобусах і по річці Чау Прайя на човні. У великих містах, де немає природи, мені цікава звичайна міське життя, повсякденні вулиці, будинки, спостереження за місцевими жителями.

А друга причина, через яку я не відвідав Бангкок - велика завантаженість роботою в той час (правда, особливого доходу вона не приносила). І у вільний час мені не хотілося їхати «за тридев'ять земель», а хотілося просто побродити по пляжу Джомтьен. послухати шум прибою, посидіти на березі в тиші (після заходу сонця на ньому дуже тихо і майже ні душі, особливо в його північній частині, поруч з готелем Паттайя Парк).

Проживши в Паттайя 2 місяці, я поїхав на острів Ко Чанг. що недалеко від материкової частини провінції Трат. Звідти до Бангкока їхати більше 6 годин, а якщо врахувати ще переправу з острова на материк і очікування автобуса, то в цілому поїздка в Бангкок займе в районі 8 годин.

Моя перша поїздка в Бангкока - відгук, фото, враження туриста

Так як же я опинився в столиці Таїланду через два місяці після життя на Ко Чанг? Зараз розкажу.

Як я вирішив поїхати в Бангкок

Вообщем, поїздка за візою обійшлася мені в 2700 бат, оскільки там ще просили по дрібниці, незрозуміло за що. Наприклад, піднесли до чола якийсь пристрій, клацнули затвором і зажадали 20 бат. За це дали папірець на камбоджійському мовою.

Тому через місяць я вирішив так: поїду-ка відвідаю свого паттайському одного, а заодно звідти і продовжу візу за 1900 бат. Від Чанга до Паттайї - 60 бат від готелю до пірсу, 80 бат за парою і 300 бат за мінівен до Паттайї. Разом 440 бат в одну сторону або 880 - в обидві. Приплюсуємо сюди візу за 1900 і отримаємо 2780 бат. Тобто на одній чаші ваг - 2700 бат за продовження візи (з Чанга), а на іншій 2780 бат - продовження візи з Паттаї, плюс зустріч з моїм знайомим, плюс сам місто (за 2 місяці життя на «дикому» Чанг, я злегка скучив по паттайському «двіжуха»). Коротше, я вибрав останній варіант - за ті ж 2700 отримати крім штампу в паспорті ще кілька безкоштовних бонусів.

І ось настав час ікс - сьогодні закінчується моя віза в Таїланді. Вирушаючи в 8 ранку зі свого готелю на Чанг в Паттайї, я й не думав, що ще до заходу сонця опинюся в Бангкоку. Що ж змінило мої плани? Це була ціна на автобус до столиці Таїланду - 250 бат. Нагадаю, що до Паттайї - 300 бат. Тут же прийняв рішення: а чи не подивитися мені Бангкок, може, звідти і за візою теж можна з'їздити недорого (як виявилося, дуже навіть дорого, але про це нижче).

Перші враження від Бангкока

Моя перша поїздка в Бангкока - відгук, фото, враження туриста

Автобус вирушив о 11:30. У салоні я сів за ліву сторону (по ходу руху). Вибір був невдалим, оскільки всю дорогу в обличчя світило сонце (на зупинці воно було по іншу сторону, тому-то я і сів на це місце). Загалом, якщо ви збираєтеся в поїздку з Ко Чанга на Бангкок, то сідайте з правого боку, тоді доїдете з комфортом і будете оглядати околиці (мені ж довелося закрити вікно шторкою, щоб не так пекло).

Під'їхали до Бангкоку близько 5 вечора. Плюнувши на сонці, відкрив шторку і став дивитися на місто. Чи то у мене настрій тоді було таке, то я скучив по великих містах, але столиця Таїланду з вікна автобуса мені сподобалася, навіть захотілося залишитися тут жити. Що вразило - величезні сучасні висотки, а через кілька кварталів - двоповерхові будиночки, багато з яких виглядали сильно застарілими.

У столиці Росії такого вже не зустрінеш, там найнижчі будівлі - це хрущовки, які все більше зносяться, а на їхньому місці зводять сучасні 12-18-поверхові будинки. Бангкок ж - це тільки наполовину сучасне місто, а друга половина - низенькі будиночки, які більше підходять для селища або провінційного містечка, ніж для найбільшого мегаполісу Південно-Східної Азії з населенням в 12-15 мільйонів чоловік (це неофіційні оцінки, а офіційно 9, 5 мільйонів).

Моя перша поїздка в Бангкока - відгук, фото, враження туриста

До вулиці Каосан їхали більше години, тому що було досить багато пробок на дорогах плюс 15 хвилин простояли на заправці. Вже стало темніти. Коли нарешті приїхали, було 18 ч. Перше, що побачив, виходячи з автобуса - якісь хіппі, розвалені на травичці (там є невеликий скверик). Автобус прибуває не на саму вулицю Каосан (він би просто туди не зміг заїхати - вуличка пішохідна, ну, може, тільки мотобайк проїде). Від зупинки треба пройти хвилин 5, щоб потрапити на цю головну вулицю для бюджетних туристів - саме вона пропонує недорогий нічліг і розваги для самостійних мандрівників.

Я так і не зрозумів, чому саме Као Сан стала настільки популярною і з чого все почалося. Вуличка знаходиться далеко від центру міста, поблизу немає великих магазинів і визначних пам'яток. великих готелів, борделів, ресторанів і інших розваг. Чув, що в минулому з якихось причин її облюбували хіпі (їх можна зустріти тут до сих пір).

Про віза рані з Бангкока

Я відразу став прицінювався з приводу віза рана в Камбоджу. Це виявилося справою нелегкою. По-перше, в половині місць мене просто не зрозуміли, коли я запитав про віза-рані. У Паттайя в будь-якому агентстві ці два слова знають всі. Тут же цього не знав майже ніхто. Нарешті, в одному місці мені сказали, що це коштує 1500 бат. Я став уточнювати - це ціна за транспорт або загальна вартість. Виявилося, що це ціна за транспорт до кордону Камбоджі і назад, а за все інше я повинен платити сам. Те ж і в інших турагентствах. В середньому мінівен в обидві сторони коштував 1 800 бат. Агентства, що пропонують «все включено», були відсутні.

Моя перша поїздка в Бангкока - відгук, фото, враження туриста

Але в Паттайї поїду завтра вдень, а сьогодні шукати житло і спати. Але спочатку трохи поброжу по околицях. Погулявши так годинку (дійшов до монумента і храму) я повернувся назад.

Недалеко від будинку, побачив що висить на стенді карту Бангкока. Пару хвилин намагався зрозуміти, де ж на ній Каосан. Тут же до мене підскочив водій тук-лою і запитав, куди мені потрібно і що я шукаю. Я сказав, що хочу в Камбоджу. Він відповів, що може мене підвезти за 20 бат до агентству ТАТ. Це щось на зразок офіційного туристичного офісу, спеціально для іноземців. Я погодився, і ми поїхали. Я вперше сів в бангкокський тук-тук.

Думаю його все бачили на картинках. Він не схожий на просторий паттайському пікап, і поміститися в ньому можуть тільки пара людей. Через кілька хвилин доїхали до місця. Цей ТАТ знаходиться в солідному приміщенні, з двома офісами, персонал в костюмах і при краватках. Я відразу зрозумів, що ціни тут теж повинні бути солідними. І не помилився - до Камбоджі і назад вони порахували мені в районі 3000 бат. І це тільки транспорт. Моє питання про віза-ран не зрозуміли - вони тільки організовують мінівен, а все інше я повинен робити сам на власні гроші. Після цього я питань більше не мав і поспішив попрощатися. Тук-тук повіз мене до наступного офісу, в хвилині від цього. Там та ж картина - дороге, добре обставлене приміщення і астрономічні ціни. Ні з чим повернувся на Као Сан. По дорозі водій кілька разів показував мені картинки з дівчатами і пропонував організувати з ними зустріч. Я відмовився.

Як я знайшов притулок на Каосан

Пора було шукати собі нічліг, тому що вже 9 вечора. Невеликі хостели і гести є як на самому Као Сані, так і на сусідніх вулицях. На Каосане я знімати не хотів, тому що не люблю шум по ночах. Досить швидко знайшов житло в якомусь провулку, вірніше навіть не в провулку, а в отворі, оскільки його ширина була метра півтора. Пропозицій було безліч. Зайшов в найперший. Там сказали, що одна ніч - 200 бат. Я подумав, що дешевше все одно не знайду, і взяв ключ. При цьому старенький таєць в окулярах строго-настрого попередив, що ніяких дівчаток приводити не можна. Та які дівчатка, я спати хочу, завтра в 6 ранку вже збираюся встати і почати оглядати столицю.

Якщо я в місті або на курорті тільки проїздом і не збираюся затримуватися більше 2-3 днів, то місце для ночівлі для мене абсолютно не важливо. Я приходжу туди тільки спати та прийняти душ. Ніякі зручності мені не потрібні - не все одно на якій ліжка спати (головне, щоб вона була). А спляча людина не бачить ні пошарпали стін, ні старої пошарпаної меблів. Інша справа, коли живеш кілька місяців. Тоді зовнішній вигляд квартири стає важливим, оскільки проводиш в ній багато часу: працюєш, дивишся телевізор, слухаєш музику і т.д.

На цьому мій перший день в Бангкоку (точніше сказати, вечір) підійшов до кінця, а завтра мене чекало більш докладне знайомство зі столицею. Не дарма ж доля занесла мене сюди!