записки штурманёнка

Після спуску з плато і невеликого ремонту в Соликамске (іжевський екіпаж не зміг більше терпіти настільки недобре гарчить шнівку і встановив новий резонатор на відведене для нього місце) наш шлях лежить в сторону скелі Ветлан в Красновишерском районі.
Приїжджаємо туди вже пізно ввечері і шукаємо місце для табору. На горизонті видніється чорна хмара, чути гуркіт грому, і спалахують змійки блискавок. Місце шукаємо поспіхом, щоб встигнути поставити намети на сухе. До слова сказати, як тільки ми поставили їх і розтягнули тент між машинами і деревами піднявся вітер і пішов дощ.
Вітер був такий, що тент виривало і здувало, довелося дружно його тримати з усіх кінців, відчуваючи себе сиреющімі під косими краплями дощу стовпчиками. Але на щастя, стихія скоро стихла, і залишився один дощ, який і сам потім зійшов нанівець. Ми теж засиджуватися не стали довго - поїли і спати.
З ранку мене нахабним чином розбудив Сергійко в дику рань. Я правда сама попросила це зробити в минулий вечір - хотіла зловити туман, але висував ніс з спальника і відкриваючи сонні очі, мені ця ідея вже не здавалася такою гарною))) Однак робити нічого, вибралася на вулицю і пішла бродити по березі річки Вішера

Буває так, що закриваєш очі, вслухаєшся в звуки, вдихаєш запах і розумієш, що місце тобі не подобається, просто не твоє, незатишний. І ніхто в цьому не винен, ну просто ви з природою в цій точці на різних хвилях. А буває так, що псують все люди ... Ось тут якраз другий випадок, на жаль.
Близька прихильність до міста дає про себе знати. За березі валяється сміття, в воді в прибережній твані плавають пластикові пляшки, а в кущах боїшся зайвий раз зробити крок, щоб не наступити в одну з безлічі купок прикритих туалетним папером ... Після дикої тайги і гірських стежок, від виду всього цього стає дуже неприємно ... але не будемо про сумне ...
Саму скелю вранці не видно - вона повністю захована в тумані. І розглядати її виходить тільки пізніше, коли прокидаюся вдруге

Природно ліземо нагору. Стежка на підйом крута. Спочатку ще виходить корабкаться по корінню і камінню не допомагаючи собі руками, потім же хапаюся за прив'язану з боку стежки дріт і в деяких місцях лізу практично виключно за рахунок рук ... Ще раз доводжу собі, що пешік з мене поки поганий виходить - непідготовлений, хоча ноги не втомлюються абсолютно (і не таке бачили на тренуваннях), а ось руки - так.
Але вид зверху того коштував однозначно!

А на календарі виявляється червоний колір вихідного дня. І все місцеві з самого ранку починають стягуватися на пляж. Там до речі цікавий такий провал дна під водою

Але на людей дивитися зовсім не хочеться, тому повертаю погляд до горизонту ... Так-так, я знаю, що він на фотографії завалений, але я так сиділа і так бачила. Тому ця фотка повністю моїми очима)

Однак мельтешение внизу знову звертає на себе увагу. Вчорашнім дощем трохи розмило дорогу. Ну і як легко здогадатися - пузотеркі стали грузнути

Саша з илюха деяких потім витягали.
Спуск виявився для мене ще складніше! Ні не фізично, а психологічно! Я розумію, що у багато разів простіше вхопитися за дріт і спускатися вперед спиною під певним кут, щоб не зсковзували ноги. Але ... не можу я себе перебороти, мені треба бачити куди я там спускаюся і на що ставлю ногу! Тому здається своїм сповзанням в деяких місцях на попі я здорово підняла настрій Сергійкові і Роберту, які йшли за мною))
Відпочивши день у скелі, вирішуємо продовжити екскурсію по даній місцевості і переправившись через річку піднятися на гору Полюд. Однак дізнаємося у місцевих, що переправи для машин, як такої, немає. Є невеликий паромчікі, який може перевезти за раз, тільки одну машину. Прикинувши що так ми затримаємося тут надовго - чотири машини перевозити по одній туди назад, вирішуємо замінити Полюд на Кам'яне місто в Пермському краї (подобу вулиць, утворених в скельному масиві). Ну що ж, вирішено - значить їдемо!
Десь під Соликамском проїжджаємо ось таку цікавою гору

На жаль в районі Березняків розлучаємося з Бєлгородським екіпажем. Їм треба додому, Андрія чекає не дочекається сім'я. Вони йдуть в сторону Пермі, а ми в три екіпажі продовжуємо шлях в на Гремячинск