Весільна подорож в Єгипет

Всім добрий день! Мене звуть Ірина. Хочу розповісти Вам про свою поїздку в сонячну і загадкову країну - Єгипет, а саме в Хургаду.

Поїздка тривала всього 10 днів. але надовго заповнилася мені і моєму чоловікові багатими враженнями про цю країну. Хургада - це один з курортних міст Єгипту, який сповнений різними архітектурними будівлями, готелями, красивою соковитою рослинністю і надзвичайно усміхненим місцевими жителями :)). Ми вирушили в поїзду на другий день, відразу ж після нашого весілля. Все навколо грало яскравими фарбами і радувало око :). Наша подорож обслуговував туроператор ПЕГАС, і треба сказати, що обслуговування було на вищому рівні, починаючи з поїздки на літаку і закінчуючи супроводом в готелі. У готель ROMA нас привезли на спеціальному автобусі від оператора Пегаса прямо до самого парадного входу, там висадили і розповіли правила заселення. Треба сказати, що за правилами готелю, годину новоприбулих туристів заселення починався о 14.00. А так як ми прилетіли вранці. то нам довелося чекати цього часу в самому холі готелю. Послужливий персонал відразу ж запропонував нам безкоштовно прилаштувати наш багаж в камеру зберігання до моменту нашого вселення в номер.

При вході в ресторан ми побачили по периметру збудовані столи. які буквально ломилися від різноманітних страв і випічки. На наш вибір було представлено як мінімум страв 15. Персонал був одягнений в білу уніформу, з ковпаками на голові, вони постійно щось пропонували. а ми трохи ніяковіли через те, що не розуміли їх, але вони зовсім не злилися. а тільки посміхалися у відповідь і намагалися показати все на руках J До кінця поїздки ми стали розуміти один одного J У ресторані, також, снували туди сюди молоді хлопці в білих фартухах, які прибирали столи, вони завжди посміхалися і пропонували свої послуги. Секрет їх посмішок ми дізналися потім. хлопці піднімали собі настрій алкогольними напоями, які вони трохи підливали собі в сік за барною стійкою. ми їх навіть сфотографували. один з таких моментів відображений на фото з моїм чоловіком. Їжі було багато і все було дуже смачно. а випічка просто танула в роті. Я її навіть потроху крала в номер, так як виносити з ресторану нічого було не можна. Це. мабуть, єдиний мінус місцевої кухні.

У холі готелю знаходилися 2 бари, один платний, інший безкоштовний. Ми, звичайно, зупинилися на безкоштовному, тим більше, що там завжди було повно українського народу. було шумно і весело. Тут персонал вже не посміхався. а був трохи похмурий і я б навіть сказала, що не привітний. Потім я зрозуміла. чому. Наші українські побратими любили розійтися не на жарт після адцать склянок випитого безкоштовного алкоголю, а це зовсім не подобалося обслуговуючому персоналу, і тут я їх розумію. Ми цим не зловживали. тому довго не засиджувалися в барі готелю. Тим більше. що сам готель знаходиться в центрі Хургади, і там є куди сходити і чим себе розважити. Біля готелю дуже багато різноманітних сувенірних крамниць. барів, ресторанів з великим вибором різної кухні. Є нічні дискотеки на будь-який смак і колір. А головне море через дорогу, на відстані приблизно 100 метрів від готелю.

Поки ми жили в готелі, познайомилися з місцевими аніматорами. Це молоді хлопці та дівчата з нашої неосяжної Батьківщини, які надовго оселилися в Хургаді і заробляли собі на життя, розважаючи відпочиваючих. Щовечора вони придумували щось нове і розважали нас в спеціально відведеному для цього, концерном залі готелю. А днем ​​гри, танці та танці продовжували на піщаному березі моря. Було весело і цікаво. І головне, по розмові з ними, ми зрозуміли, що їм самим це подобається і вони абсолютно не збираються повертатися назад на Батьківщину.

Але, особливо, запам'яталися, звичайно, поїздки, які організовували для нас співробітники Пегаса. Чого там тільки не було, шкода на все грошей не вистачило J Ми вибрали дайвінг. поїздку в Каїр і сафарі в Аравійській пустелі. Поїздка в Каїр була тривалою .Нас відвезли і привезли в спеціальному автобусі з кондиціонером, це нас врятувало від спеки. Ми були у всіх історичних місцях Каїра. знамениті піраміди. Сфінкс. знаменитий музей Каїра. де були розміщені всі цінності саркофагів єгипетських царів. До речі, зараз, як відомо, його розграбували, так що нам дуже пощастило, ми встигли побачити ці скарби, ці старожитності, мумії, золоті саркофаги, маски і т.д. Нам все показував і розповідав гід, який цілком ясно і доступно говорив російською мовою. Ми були також в місцях. де нам показували як обробляють папірус, як наносять на нього малюнок, правда не дозволяли фотографувати, але я все одно це зробила J Показували і розповідали і давали на пробу духи і аромати місцевих аромозаводов. Вся поїздка була цікава і повчальна, ми дуже вимоталися в кінці і приїхавши в номер швидко поснули.

Самим вразливому моментом було, звичайно, сафарі. Нас відразу попередили, що в пустелі всюди пісок. який потрапляє, як то кажуть, в усі щілини, тому ми придбали пов'язки на голову, які називаються арафатки. До речі арафатки бувають двох видів - з натуральної тканини, вони по дорожче, і синтетичної .Беріте з натуральної, тому що вони добре вбирають піт і захищають від спеки. Спочатку нас з вітерцем і великою швидкістю прокотили на джипах в саму пустелю, де нам показали ефект міражу. Там. нам усім. накрутили на голову арафатки. так як самі ми не зуміли і повезли кататися на квадроциклах. Це було класно. Потім. нас відвезли на верблюдах в справжню бедуїнське село, де показали весь їхній побут, вражень, звичайно, було море. вони дуже відрізняються від нас. і живуть. практично. як дикуни J До речі. зовсім не відмовляються. щоб ти зайвий раз дав їм гроші. Потім, нас всіх дружно посадили відпочивати в солом'яний намети і напоїли справжнім місцевим чаєм з маленьких кружечек. Відпочивши, ми пішли милуватися на захід сонця, яке дуже швидко зайшло за горизонт і стало дуже темно і прохолодно. Заключною частиною був бенкет в горах пустелі, який нам влаштували місцеві жителі. Це було величезне поле. уздовж якого стояли гори, по периметру були розставлені столи і кальяни, в центрі перебувала сцена. На сцені виступали актори з різними номерами місцевого колориту, потім нас смачно нагодували і ми рушили назад, додому, втомлені і задоволені і сповнені нових вражень про увіденном.Всего не напишеш - це потрібно випробувати і побачити своїми очима J Все наше подорож знімав місцевий оператор, який за невелику плату. потім записав диск і привіз нас у готель.

Загалом, від поїздки в Хургаду. у мене залишилися тільки позитивні враження. Мені сподобалося все. і швидке комфортне проживання. і сервіс готелю, і вічно усміхнений обслуговуючий персонал і дуже щільне смачне харчування. Всім ставлю п'ять балів! І звичайно, ж море. Готель ROMA зустрів нас з чоловіком привітно. дбайливо обслуговував, в загальному весільну подорож вдалося. Я дуже задоволена. чого й вам бажаю! Дякую за увагу!