Тульська область

Тульська область. Романцевскіе гори. Щучий містечко.

Поїздка по Тульській області видалася не найпростішим. Чесно кажучи, долало бажання все кинути, розвернутися і поїхати додому. Зупиняло пекуче бажання дістатися до Романцевскіх гір і розуміння, що ми вже досить далеко від будинку. Хворіти взагалі погано, а вже коли у тебе подорож заплановано ... Тому знімав я уривками, якось не дуже цілісно. Склеїв, як зміг. Матеріал взагалі складний вийшов, тому що не виходить нормально знімати в стані, коли ти ходиш-то насилу 🙂

Але, я сподіваюся, вам сподобається.

І тепер, за традицією, видам координати місць, де ми побували. Почнемо з кар'єра, де ми поставили намет і спокійно переночували, поки з ранку не були розбуджені рибалкою.

Тульська область

Після цього ми поїхали в село Подмоклово, куди нас привів геокешинг. Там стоїть дуже красива церква, нині майже повністю відреставрована.

Навколишні дороги мені теж сподобалися, район горбистий, і дороги дуже мальовничі: звивисті, з перепадами висот, то по обидва боки затиснуті густими лісами, то відкриті всім вітрам, коли проходять через горбисті поля. І ось по таких дорогах ми рушили в бік села Бехова. Це село знаходиться зовсім поруч з музеєм Полєнова, відомого російського живописця. Місця там дуже гарні, також рекомендую відвідати також сам музей - це варто того, повірте. Ми там вже бували, тому вирушили від церкви відразу на крутий берег Оки.

Після цього нас чекала Тула і готель. Було ще світло, і я вирішив знайти який-небудь терикон, благо їх чимало навколо міста. А то все дитинство повз них проїжджав, а близько ні разу не бачив. Загалом, вбили навмання в навігатор, трохи подумали і рвонули. Якщо чесно, я не зміг знайти координати саме того терикону. Пам'ятаю, що він на південний схід від Тули, але. Цих териконів по області величезна кількість, відстані між ними невеликі, тому абсолютно спокійно можна курсувати від одного до іншого. Або піти трохи іншим шляхом і скористатися кнопкою "фото" на Я.картах.

Тульська область

На наступний день нас чекала перлина поїздки і місце, яке я хотів відвідати вже більше півроку - Романцевскіе гори. І я абсолютно не пошкодував! Дорога туди не дуже, проте проїхати можна на чому завгодно. Проїзд через Романцева і далі через Кондукі. Дорога - спочатку дуже сильно раздолбанная бетонка, далі - просто дуже вибоїста колія через поле. І так: є фото на вершині гори, де Шнівасік варто в гордій самоті, як справжній позашляховик і взагалі переможець по життю. І ніщо в цьому фото не говорить про те, що через пару хвилин після зйомки в трьох метрах від Шніваса припаркувався Солярис ...

Насправді, пам'ятка займає не дуже велику площу, за годину-півтора абсолютно спокійно можна обійти все і всюди знятися.

Наступною, останньою крапкою нашого маршруту стало урочище Щучий містечко на річці Осетер. Дуже древнє місце і вкрай цікаве, з історією. До навали хана Батия в цих місцях стояло місто. В ті часи річка Осетер була судноплавною і була частина шляху "Із варяг у греки", тому місто навіть процвітав. На жаль, він не вцілів після набігів, однак там досі видно сліди укріплень. Проте, навіть якщо не прив'язуватися до цих, безсумнівно, історичним, місцях, там буде на що подивитися. Пагорби, що піднімаються крутими уступами метрів на 15-20 над річкою, поля, що розкинулися до горизонту, мальовнича річка ... Включаєте будь саундтрек рівня Відьмака і медитуєте.

Тульська область

Відвідування всіх цих місць зайняло у нас два дні. На кар'єр ми приїхали вже в ніч, потім Поленово і Тула з ночівлею, і в останній день - Романцева і Щучий. Чи не поспішали ніде, встигли все без проблем.

На цьому все, і удачі в поїздках! Think outside!