Словник 15 ключових показників ефективності контекстної реклами

Статистика показів, кліків і CTR доступна в стандартних звітах Google AdWords і Яндекс. Ю Я як в розрізі кампаній, так і по конкретних ключовими словами.

В Google AdWords:

Словник 15 ключових показників ефективності контекстної реклами

Яндекс.Директ в інтерфейсі призначення ставок показує, яку ставку необхідно поставити користувачеві (в першій колонці), щоб опинитися на тій чи іншій позиції, і скільки він в такому випадку буде платити (друга колонка):

В Яндекс. Ю Я:

Словник 15 ключових показників ефективності контекстної реклами

В Google AdWords:

Сеанс - відвідування сайту, протягом якого користувач працює з вашим сайтом. В Яндекс. Метриці цей показник називається візитом.

Середня тривалість сеансу (візиту) - середній час, який користувачі провели на сайті. Розраховується як сукупне час усіх сеансів, поділене на кількість сеансів.

Ці показники дозволяють оцінити, цільової чи трафік з контексту, виникають у користувачів є труднощі з сайтом, чи є проблеми з посадочними сторінками.

У Google Analytics:

В Яндекс. Метриці ці показники доступні в звіті «Директ - зведення».

Словник 15 ключових показників ефективності контекстної реклами

Конверсія (conversion) - частка візитів, в ході яких відвідувачі вчинили цільове дію (наприклад, відправили реєстраційні дані, оформили замовлення та ін.). У цьому сенсі показник використовується в Яндекс.Метрика. Google Analytics в стовпчику «Переходи» показує кількість разів, коли була досягнута мета (в Метриці такі дані відображаються в колонці «Досягнення мети»). Відсоток сеансів з досягненням мети в Analytics відбивається в колонці Коефіцієнт конверсії (conversion rate).

Наприклад, за залучення на сайт 100 відвідувачів заплатили 200 рублів, тільки 20 з них зробили цільове дію, значить, CPA - 10 рублів.

У разі, якщо на сайті правильно налаштовані цілі, то відслідковувати їх досягнення, конверсію, коефіцієнт і вартість цільового дії можна в Google Analytics і Яндекс.Метрика.

У Google Analytics вартість цільового дії називається цінністю мети. в Яндекс. Метриці - середньою вартістю досягнення мети.

У Google Analytics статистика по кампаніям в AdWords доступна в розділі «Джерело трафіку - AdWords - Кампанії»:

Яндекс.Метрика в звіті «Директ - зведення» показує статистику про переходи (потрібно вибрати Мета):

Словник 15 ключових показників ефективності контекстної реклами

Словник 15 ключових показників ефективності контекстної реклами

CPA лежить в основі таких показників, як CPL і CPO.

CPL (Cost per Lead) - вартість отримання ліда - контактних даних користувача.

Наприклад, за залучення на сайт 1200 відвідувачів консалтингова компанія заплатила 6000 рублів, тільки 85 з них відправили форму зворотного зв'язку зі своїми контактами, значить, CPL - 70,6 рубля.

CPO (Cost per Order) - вартість оформленого замовлення. Формула:

Наприклад, за залучення 100 відвідувачів інтернет-магазин заплатив 1200 рублів, тільки четверо з них оформили замовлення, значить, CPO - 300 рублів.

Де C1 - рівень першої конверсії: з користувача сайту в ліда (оформлена корзина, замовлення на розрахунок вартості послуг).

С2 - рівень другий конверсії: з ліда в клієнта (оплата замовлення, підписання договору).

Наприклад, CPC = 10 руб. С1 = 1%, С2 = 40%, то CPO = 10/1% / 40% = 2500 руб.

ROI (Return On Investment) - коефіцієнт повернення інвестицій, що відображає рентабельність вкладень. Виражається у відсотках і визначається за формулою:

Для розрахунку прибутку з виручки необхідно відняти всі витрати, які несе бізнес. Якщо ROI дорівнює 100%, означає, що інвестиції окупилися, але не принесли прибутку: тобто, скільки інвестували - стільки й заробили.

Словник 15 ключових показників ефективності контекстної реклами

Схожі статті