Сіануквіль - пляжі, як дістатися з сіемріпа

Продовжуючи нашу розповідь про Камбоджі, сьогодні ми вирушимо в «місто» «курорт» «Сиануквиль». Все нижческазане є нашим суб'єктивним оціночним думкою, тому не претендує бути істиною в останній інстанції 🙂 Як то кажуть, спробуйте самі. Ми вже спробували, тепер звітуємо. Отже, поїхали!

Другим за популярністю після Ангкору місцем в Камбоджі є пляжний курорт Сіануквіль. Ми теж вирішили не упускати шанс і відправитися туди на тижневий пляжний відпочинок в оточенні незайманих природних красот, білосніжних пляжів і добродушних аборигенів.

Добиралися ми в Сіануквіль з Сіемріпа, купивши на ресепшені свого готелю квиток на нічний автобус за $ 20 з людини. Автобус заїхав за нами, трохи запізнившись, так як збирав пасажирів зі всього міста. Відзначимо, що автобуси в Камбоджі сильно відрізняються від тайських - наш був старим, спинки крісел були поламані, що не давало можливості відкинутися на них. Так само були неполадки з кондиціонерами, вбудованими в стелю автобуса - вони текли всю дорогу прямо на сиділи ззаду американок. Пледи були вологими і несвіжими. У такій обстановці і протікала наша поїздка з 8 вечора до 6 ранку за маршрутом Сіемріп - Сіануквіль.

Сіануквіль - пляжі, як дістатися з сіемріпа

Спочатку готуючись до поїздки в Камбоджу, ми начиталися багато відгуків про різного роду розлученнях білих туристів, прямо починаючи з кордону в Пойпет. Морально ми були готові до всього, але нічого такого з нами так і не сталося. Відвідування Сіемріпа і Ангкору залишило тільки позитивні враження. До того часу, поки ми не потрапили в Сіануквіль 🙂

З нами пішло все саме за таким сценарієм 🙂 На під'їзді до Сіануквіль водієм і його помічником була розіграна сценка поломки автобуса. Про описаний вище розлучення ми відразу ж згадали і намагалися трохи почекати, коли ж він поїде разом з місцевими пасажирами далі. Але тут стався невеликий апдейт в сценарії 🙂 Всі місцеві, які їхали з нами, дуже швидко розбіглися по темних кутках і вуличках досвітнього Сиануквіля, а автобус розвернувся і поїхав взагалі кудись назад. Довелося сідати на тук-тук, чітко обумовивши з ним ціну питання - 3 долари саме за трьох. «Ес, містер, 3 долларс тотал» - і ми поїхали ... Чомусь повільніше всіх, всі інші туристи-жертви поламаного автобуса досить швидко нас обігнали.

Тут наш Тукер раптово згадав, що наш готель ... що б ви думали? Так, саме згорів! «Е хотів фаерд, бёрнд» - намагався вимовити наш кхмерский горе-кучер. Вже розуміючи, що все йде дійсно за планом, ми сказали йому - окей, давай подивимося на руїни, продовживши таким чином шлях по GPS-навігатору до заданої точки.

Під'їхавши до нашого «згорілому» готелю, ми запитали, мовляв ну що, згорів готель? На що Тукер весело посміхався і говорив «Донт спік інгліш». Коли мова зайшла про оплату його послуг, інгліш раптом згадався, тому що треба було пояснити, що ті 3 долари - насправді за одного пасажира, а не за всіх. На цей раз весело посміхалися і говорили «донт спік інгліш» ми 🙂 Віддавши йому всю доларову дрібниця близько семи баксів ми пішли в готель, залишивши його лаятися і робити вигляд, що зараз він виклик кхмерскую братву давати нам розгін. В результаті братва так і не з'явилася, а Тукер мабуть злякали місцеві бездомні собаки. Так ми остаточно ступили на береги спокійній сіануквільской землі і відправилися в сторону довгоочікуваних білосніжних пляжів.

Наш готель Susaday знаходився через дорогу від пляжу опинилися - центрального пляжу Сиануквіля, де розташована більшість бюджетного житла, кафе-барів-ресторанів і інших туристичних закладів. Сам готель ми порекомендувати, на жаль не можемо, тому що номера в ньому виявилися бруднуватими і тісними. Інші готелі Сиануквіля ви можете подивитися тут.

Сіануквіль - пляжі, як дістатися з сіемріпа

Враження почалися ще до вступу на пісок опинився - кругом на вулицях валялися величезні купи сміття, в яких копалися курки і бездомні собаки. На тлі всього цього місцеві грали в волейбол, няньчили дітей, торгували якоюсь їжею зі своїх макашніц, в загальному відчували себе повністю в своїй тарілці 🙂

На протилежному боці засміченому вулиці знаходилися пристойні на вигляд готелі, але навпаки них сміття теж валялося предостатньо.

На пляжі опинився з фальшивими посмішками нас навперебій вітали місцеві підприємці, пропонуючи зайти саме в їхній заклад скуштувати.

На самому пляжі при цьому відбувався екшен за участю якоїсь дитячої спортивної команди, яка вся разом вирішила викупатися.

Працівники готелів намагалися вичистити від сміття пісок навколо своїх лежаків, але загальну картину це нажаль не покращувало - дійсно білий пісок опинилися був безнадійно перемішаний з бичками і пластиком.

Сіануквіль - пляжі, як дістатися з сіемріпа

Море було неспокійне, вода каламутна і купатися на Очутіле ми не стали. Чи не піддаючись на заклики зазивав пляжних закладів, в яких маленька пляшка води продавалася по 2 долари (мабуть ціну називали від балди), ми дійшли до північній частині пляжу, де смачно і бюджетно попоїли місцевого рибного супу на кокосовому молоці Амок-Амок в місцевій едальне. Поруч розташовувався якийсь російський ресторан з доноситься звідти Іриною Аллегрової і крутяться навколо нетверезого виду російськими. Підходити близько чомусь не хотілося. Повз раз у раз сновигали примітного виду персони - європейські растамани. Кажуть, наркотики в Сіануквілі дійсно дешеві і повсюдно доступні, саме заради цього сюди їде більшість іноземних туристів.

Зовсім не надихнувшись пляжем опинився, ми вирушили на найвіддаленіший південний пляж Сиануквіля - Отрес. Щоб туди потрапити, треба найняти тук-тук. Обійшовся він нам в $ 5 в один бік і стільки ж в зворотну. Дорога при цьому пролягала по досить «мальовничій» місцевості - червоному глиняному бездоріжжю, повз жител місцевих жителів і боліт, в яких вони чогось копалися.

Пляж Отрес виявився досить мальовничим, з солом'яними бунгало на березі і досить чистим піском. Тут ми вирішили скупатися, але дуже швидко вискочили з води, тому що все сміття з берега мабуть опинився у воді. Було дуже неприємно плавати серед прокладок, шприців і презервативів.

Це стало останньою краплею і замість запланованого тижневого відпочинку ми вирішили звалити з Сиануквіля на наступний день. Квитки до кордону (камбоджійський місто Koh Kong) обійшлися приблизно в 10 доларів з людини. Купили ми їх у вуличному турагентстві на пляжі опинилися. Автобус заїхав за нами з ранку наступного дня прямо в готель, і ми вирушили на ньому в 4-годинна подорож до кордону. Перейшовши кордон з Таїландом, ми нарешті побачили портрет короля Таїланду Рами IX і полегшено зітхнули 🙂 Далі наш шлях пролягав через тайський місто Трат в Бангкок. Мінібас від кордону до Трата обійшовся по 70 бат з людини. В витрачати на автовокзалі ми вже купили квитки до Бангкока.

Сіануквіль - пляжі, як дістатися з сіемріпа

На цьому закінчилася наша подорож по Камбоджі. Країна ця залишила двояке враження. Чудовий Ангкор і цікавий Сіемріп різко контрастують з Сіануквіль і істинним побутом кхмерів і осіли там наркоша-іноземців. Саме місцеве населення також не залишило позитивних вражень. Вони звичайно не винні, що звірства, які творилися в Камбоджі, так відбилися на їх життя. Але потрібно просто об'єктивно мати на увазі, що після війни вціліла здебільшого маргінальна частина населення, що і накладає тепер відбиток на все, що відбувається. Місцеві сприймають білих туристів просто як мішечки з грошима, а багато білі туристи з затуманеним травичкою свідомістю сприймають в свою чергу все, що відбувається навколо прекрасним і бездоганним. Особисто ми в Камбоджу більше ні ногою найближчим часом.