антична Греція

7-8.11 (1 день) Приїзд в Салоніки, Касторію

Сідаємо на потяг в купейний вагон, є кондиціонер і м'які сидіння у вигляді розкладного дивана. Забавно, що у Ігоря спальне місце провалилося вниз за диван. Вечеря принесли відразу. Мене швидко заколисало, і я задрімала, коли Ігор попросив допомогти підняти його матрац. Сяк-так важко, підняли спальне місце після кількох невдалих спроб. Я знову заснула швидко.

У Москві переїхали на електричці до станції Домодєдово.

Салоніки, Касторія

Далі в аеропорту пройшли паспортний контроль, і перейшли в зал очікування. Наш відліт в 12-30. До літака Боїнг 757 підвозять на автобусі. Свіжий вітер на прощання пестить обличчя. Піднімаємося по широкому трапу. Наші місця біля вікна. Злітаємо швидко. Уже в польоті оголосили прізвище, схожу на нашу, і попросили підійти до стюардес. Виявилося, що шукали нас, так, як ми замовляли вегетаріанське меню. Летіли в основному в хмарах, і тому іноді салон трясло від турбулентності. Ось уже летимо над містом, і видно глиняні дахи будинків. Наш літак стрімко знижується, і ми летимо вже над морем до аеропорту. Море зовсім близько під нами, і здається, що сядемо на воду. Але в останній момент літак приземлився на посадкову смугу недалеко від берега моря. Всі полегшено зітхнули і заплескали в долоні. Прилетіли в Салоніки. як і обіцяли через три години.

У Греції тепло + 21'C, але вітряно. Після паспортного контролю пішли шукати свою групу. Тут уже чекав наш автобус. Спочатку нас повезли в місто. По дорозі підсадили гіда. Дмитро чудово розмовляє російською мовою. Їдемо до верхнього міста. Як нам розповів гід, місто Салоніки є столицею північній Македонії, другий за величиною місто в Греції, і вважається одним з найкрасивіших в країні. Його часто називають «Нареченою півночі». Під час екскурсії відвідали Акрополь, його кріпосні стіни і башти, де можна милуватися видом на город.Затем від'їхали вниз на набережну. Тут нам показали символ міста - «Білу вежу» побудовану в 15 столітті.

Трохи далі пройшли по набережній, де бачимо море, захід сонця і пам'ятник Олександру Македонському на величезному постаменті. Вже почало сутеніти, хоча часу шосту годину за місцевим часом. Зліва красивий фонтан, підсвічений прожекторами. Далі нас повезли до храму Дмитра Солунського - небесного покровителя міста. (Так виглядає храм днем).

Вже зовсім стемніло.

До нашої групи підійшла дівчинка років 12 (циганка румунського походження) і стала просити милостиню на незнайомому нам мовою. Наш гід щось їй сказав, і вона пішла. Ми проходимо в храм. Тут гарно. Народу не так багато. Наш гід розповідає історію храму, про його фресках. У підвалі храму є Римські лазні, і місце укладення (печера з гратами) Святого Дмитра, де його тримали і був страчений. Далі їдемо 2 години 218 км до міста Кастории. Дорога рівна. По дорозі заїхали в сильний дощ. Приїхавши на місце, нашу групу розмістили в готель на 3 поверсі. Тут незвичайна нумерація, не з першого поверху, а з верхнього. На першому поверсі були трьохсот номера. Влаштувавшись на місці, ми спустилися вниз на вечерю. Тут красиво і незвично використовується скло, келихи і свічки.

Дуже романтично, особливо ввечері. Вечеря в великому залі, за святковим столом. Подавали червоне вино і соки. Ми тут вперше познайомилися один з одним. У нашій групі було всього 15 чоловік. Народ звідусіль. Наш номер нам подобається.