Риболовля закінчилася вкраденим мотором

"Будь-яка людина, якщо він проведе хоча б один день з вудкою на річці або озері, якщо він досхочу надихається ароматом квітів, почує пересвист птахів, і курликання журавлів, побачить в темній воді бронзовий або сріблястий блиск великої риби, якщо він, нарешті, відчує її пружний біг на найтоншої дзвінкої волосіні, буде потім довго згадувати цей день, як один з найщасливіших днів у своєму житті ". (К. Г. Паустовський)

Цієї п'ятниці до нас в гості приїхали батьки дружини з Астрахані. Буквально через кілька годин після прибуття поїзда ми вже були готові вирушити на відпочинок з наметами. Погода, не відповідала нашим планам. Весь день йшов дощ, але Астраханцев, змучені літньою спекою не злякалися і вирішили поїхати.

Подивившись прогноз погоди, вирішили поїхати на канал в Ледньов. Згідно прогнозу, вітер не давав шансів вийти у Фінську затоку або Ладозьке озеро, а на каналі можна ловити в будь-яку погоду. У суботу передбачалася мінлива хмарність без опадів, і я взяв з собою човен з мотором з надією вийти в Ладозьке озеро.

З урахуванням пробок на місце прибули о пів на дев'яту. Дощик так і не переставав, тому намети ставили прямо під дощем і в темряві. Потім натягнули тент і сіли вечеряти.

В цей час по каналу пропливала значних розмірів баржа. Я вже не раз бачив такі баржі в каналі, а для всіх це викликало здивування. Як така посудина може вміститися в такий маленький канал.

Риболовля закінчилася вкраденим мотором

Дощик потихеньку припинився, і вночі тільки дув сильний вітер.

Максик поклали спати ще о десятій годині, а самі просиділи до години ночі і пішли спати.

Вранці я прокинувся о шостій годині, але судячи по гулу вітру і прибійній хвилі на Ладозькому озері, яку було чутно навіть з берега каналу, ранкова рибалка відміняється. Я вирішив не вставати і поспати ще годинку-другу. Всі прокинулися вже на восьму годину і займалися обстеженням навколишнього нас лісу.

Так як на риболовлю приїхав тільки я, а решта просто відпочивати, весь день ми розважалися і показували місцеві визначні пам'ятки гостям.

Риболовля закінчилася вкраденим мотором

Я про всяк випадок замішав прикормки і закинув фідерні вудку, хоча днем ​​я не сподівався на успіх. Потім накачали човен, поставили мотор і ми покаталися по каналу.

Сплавав в те місце де взимку всі переїжджають канал на машинах і переконалися, що в Ладогу на рибалку не вийти.

Потім я зібрав пару спінінгів і зрідка перевіряв прибережний очерет на наявність хижака.

На фідерної вудці дрібниця знімала черв'яків, навіть не ворушачи дзвіночок. А на спінінг я зловив пару щурят на 100-150 грам.

Риболовля закінчилася вкраденим мотором

Днем, я не розраховував на піймання гідного примірника, але кожну годину прогулювався зі спінінгом по берегу.

Весь день ми провели, насолоджуючись навколишньою природою і приготованими стравами.

На обід була фірмова картопля з салом.

Риболовля закінчилася вкраденим мотором

Максик теж було чим зайнятися. Він скрізь знаходить собі розваги.

Ближче до вечора я пішов ще раз прогулятися зі спінінгом. Пройшовши по берегу метрів п'ятдесят, зловив ще пару щурят такого ж розміру, що і вдень. Напевно, це місцевий стандарт, подумав я і вирішив піти назад. Назад ішов, швидко кидаючи воблер в русло каналу і підтягуючи до очерету біля берега.

Весь час я пересувався по воді в забродних чоботях, так як по берегу пересуватися складно через дерев. Лише через кілька метрів зустрічаються прогалкі в рослинності, де можна вийти на берег.

В черговий раз, підтягуючи воблер до очерету, відчув серйозний удар в руку і зробив підсічку. Відразу було зрозуміло, що на гачку не стандартний щурёнок. Через десять секунд боротьби щука несподівано для мене вилетіла з води вгору з роззявленою пащею. Було видно, як щука робить різкі рухи головою в різні боки і через мить воблер вилетів з її пащі як куля і полетів в очерет.

Прикро це був єдиний гідний екземпляр, який можна було забрати, а не випускати назад. Я не сумував, а навіть навпаки подумав, що все-таки є в канали гідні екземпляри. Щука була приблизно на пару кілограм, як та в минулий раз.

Добравшись до табору я розповів всім про невдалу риболовлю. Мене заспокоїли, запросивши на смачну вечерю, побачивши який у мене потекли слюні.

Риболовля закінчилася вкраденим мотором

Погода весь день радувала нас сонцем, яке лише ненадовго ховалося за пролітають хмари. Вечір теж був гарний, і ми зробили пару фотографій, перед тим як стемніло.

Потім ми посиділи біля вогнища і зібралися спати. Час ще було рано десь пів на десяту, але втомлені за цілий день все захотіли спати. Перед тим як піти спати ми прибрали всі речі в намет. Човен з мотором я витягнув з води і підтяг, наскільки було можливо, ближче до намету. За весь день, котячись по каналу і просто гуляючи по лісі, я помітив, що людей в цей день було не багато. Напевно, відлякав проливний дощ в п'ятницю або готують дітей до школи, в останній вихідний.

Задоволені минулим днем ​​ми пішли спати.

У надії зловити заповітний трофей я вирішив встати раніше і завів будильник на п'яту ранку. Заснули все швидко, але під ранок мені не спалося, все чекав, коли продзвенить будильник.

Вночі хтось з розгону через пісок заїхав в наш табір. Побачивши, що місце зайнято відразу ж розгорнулися і поїхали назад. Правда, виїжджаючи пару хвилин, довелося побуксовать. Дочекавшись будильника, я виліз з намету, було вже досить ясно і перше, що я помітив це відсутність мотора на човні.

У перші хвилини я ходив розгублений і все сподівався, що це не так, а я просто щось забув або це Папа, вилазячи з намету подивитися на буксуючу машину, вирішив прибрати мотор на всякий випадок.

Я походив навколо, подивився на сліди заїжджати вночі машини, обнишпорив найближчі очерети, але з кожною хвилиною усвідомлював, що даремно витрачаю час. Я багато разів чув, про злодійство човнових моторів, але ні коли не думав, що це торкнеться мене.

А чим я краще за інших? За своїми речами потрібно стежити, ти ж не в Фінляндії, а в Росії. Через хвилин п'ять я взяв себе в руки і заспокоївся. «Бог не фраєр, він все бачить» подумав я. На моє глибоке переконання, ті люди, які цим займаються, рано чи пізно знайдуть пригода на свою дупу. І знайдуть їх у тому ж каналі з каменем на шиї. А я з часом куплю собі новий мотор і буду далі ловити рибу, насолоджуючись життям.

Збираючись на риболовлю, я зрозумів, що крім мотора, забрали мою фідерні вудку, яка лежала в човні і підставки під вудки, що залишалися стирчати, в землі на березі.

Риболовля закінчилася вкраденим мотором

А коли прокинулися всі інші, не змогли знайти банку кави, яка залишалася десь на столі. Це нас трохи

Хороший був мотор, мені дуже подобався.

Прогулявшись вранці по березі, я зловив ще одного щурёнка і все. Більше я не рибалив. Після того як всі прокинулися ми поснідали і стали збиратися додому. На прощання покаталися на човні вже без мотора.

Риболовля закінчилася вкраденим мотором

Човен помили, просушили і приготували до зберігання. Точно не знаю коли нею скористаюся. Без мотора на такому човні важко, а на маленькі відстані потрібно човен поменше.

Перед повітом я викинув у воду, що залишилася підгодовування. Це буквально за три хвилини привернуло купу малюків і дрібної плотви.

Ось така вийшла рибалка, і рибу не спіймав і залишився без мотора.

Риболовля закінчилася вкраденим мотором
Риболовля на Волхові закінчилася в Ледньов Не поганий кльов Щуки Риболовля на озері Вальковський Розвідка диких форелевих річок