Поїздка на гору Полюд

Слід зізнатися, що в цей день ми не збиралися на Полюд, а метою нашої був камінь Помяненний (Колічімскій). Вранці, як завжди, виїхали з міста і ... навіть не виїхали. Машина зламалася - полетів ремінь генератора. Поки возилися, міняли його, час минув і ми зрозуміли, що на Помяненний сьогодні не встигнемо. Довелося терміново коригувати плани і перенаправити наші помисли і прагнення на більш доступний Полюд.

Сказано зроблено! Доїхали до Красновишерском, дізналися, де переправа через Вішеру і ось, ми вже біля підніжжя полюддя. Їхали по дорозі, яку періодично чистить трактор. Справа в тому, що на вершині полюддя знаходиться вежа стільникового зв'язку і для її обслуговування на Полюд регулярно їздить машина, а значить, дорогу чистять. Крім того, зверху свіжо-снігу чітко простежувався снегоходной слід. Ми зрозуміли, що хтось постійно їздить на Полюд. Нам залишалося лише доїхати до гори. У самого підніжжя ми зустріли досить дивну компанію: дві "мото-собаки", якими управляли мужичок років 50 і підліток років 15-16. А везли вони на своїх мотособака двох хлопців, фрирайдеров. Як виявилося, у деяких місцевих мужичків це такий приробіток: возити туристів і спортсменів до полюддя. Але сам підйом в гору їм було вже не осилити, тому, ми взяли двох пасажирів собі на борт, точніше на причіп. Фрірайдера виявилися два місцевих Красновишерском хлопця - Евегій і Роман - років вісімнадцяти.

Правда, перед самою вершиною полюддя мій снігохід (Arctic Cat Bearcat 570) теж відмовився везти чотирьох і почав банально закопуватися. Вирішили останні двісті метрів піднятися пішки. Але пішки, навіть така невелика відстань, ми втомилися топати. Треба врахувати, що доводиться підніматися в досить круту гору. Загалом, пихнув ми більш ніж досить ...

Поїздка на гору Полюд

• Поїздка на гору Полюд

Але був у нашій пішій прогулянці і безсумнівний плюс: нам вдалося сфотографувати фантастичної краси пейзажі і просто казкові дерева на вершині полюддя.

Через півгодини ми дійшли до вершини. На вершині знаходяться напівзанедбані будівлі, вагончики і вишка з антенами і тарілками. Все це покрито товстим шаром снігу (інею?). У сукупності з похмурою погодою, яка панувала в той день, створювався якийсь арктичний пейзаж. Загалом, виглядало все казково.

Трохи походивши по полюддя і пофотографувати, ми вирушили вниз, до своєму снігоходи. Хлопці, звичайно, спустилися значно швидше нас:

Назад ми вже домчали до машини менш, ніж за півгодини. В цілому, похід на Полюд ідеальний для одноденної прогулянки.