Плитвицкие озера із Загреба

не так ... Плітвіцкіеозера подивитися хотілося давно, правда, крім цих самих озер інших приводів. Квитки купували Київ- Загреб (через Франкфурт), назад Пула- Київ (через Загреб і Франкфурт). 1 день: день прильоту в Загреб. автобус до Плітвіци (2 години), ночівля в Плітвіци. день: Плітвіцкіеозера. автобус до Слунь (за розкладом близько 40 хвилин, фактично, через ремонт. еври на куни міняли в аеропорту Загреба (Hrvatska narodna banka) за курсом 1 євро = 7,41 куна, в Ровіне. - аеропорт-Загреб 30 * 2 = 60 кун

не так ... Плітвіцкіеозера подивитися хотілося давно, правда, крім цих самих озер інших приводів. того, що головна її пам'ятка, Плітвіцкие озера, занесена до реєстру «Світова спадщина. процедур можна отримати і в Хорватії, зокрема, в Загребі і в Ровіне. Так сам собою намалювався. Летіти вирішили прямим рейсом через Загреб. благо звідти можна було відразу виїхати на Плітвіци, а. наступний: Плітвіцкие озера (2 ночі) + Слунь (1 ніч) + Ровінь (7 ночей) + Загреб (3 ночі. кімнати здаються дуже дешево, на Плітвіци і в Загребі. зрозуміло, дорожче. Але в цілому, проживання.

Друге автомобільну подорож по Хорватії. Загреб і півострів Істрія. регулярний рейс в Загреб. що дозволило. ми відвідали тільки Плітвіцкіеозера. вирішивши, що. День 1 (26.05) Загреб Літак прибув в аеропорт Загреба в 13-00 за розкладом. Помінявши в обмінному пункті за вигідним. і встановивши навігатор на панелі, ми вирушили в Загреб на пошуки нашого готелю. До центру міста. машин, шуму і суєти, потрапивши в Загреб. ми здивувалися, занурившись в атмосферу спокою.

com / ru купила online квиток Стамбул-Загреб -Стамбул з хорошою знижкою на 31.08 - 07.09. Про те, як. шляхи Стамбул - Загреб 2 години 20 хв, але так як рейс трохи затримали, прилетіла я в Загреб тільки. з Дубровника - о 18:00. Автобус приїхав о 05:00 із Загреба. По дорозі були красиві види з вікна. Купила квиток на перший ранковий рейс до Плітвицьких озер. Autoprijevoz Sinj о 08:30 за 165 кун. В день. Національний парк Плітвіцькі озера (в списку світової культурної спадщини ЮНЕСКО). Був. з перших дослідників Плітвіцкіхозер. Від Р2 до Р3 по найбільшому озеру Козяк перевозить.

Брач, подивилися Шібеннік, Дубровник, національний парк Плітвіцкіеозера. Все, що ми побачили, нас. Ж / Д дороги взагалі немає). Але для варіанту Загреб - Спліт (близько 6-7 годин, є нічний поїзд. - Макарська - Спліт - Кнін - ПлітвіцкіеОзера - Карловац - Загреб. Інтервал руху таких автобусних. Національний парк Плітвіцкіеозера. Як дістатися: Автобус Спліт-Дрніс-Кнін-Загреб (8-10 рейсів в день). в одну сторону їхати 4 години 15. хмари. Відразу скажу, що найкрасивіші озера і водоспади розташовані ближче до «Ulaz 1». Квитки дуже.

взагалі майже кожен день. А також Плітвіцкіеозера / Слунь / Загреб. Наїздили в загальній сумі близько 1400.

ми відвідали блізжайшіх міста і Плітвіцкіеозера з Загребом. Якщо їхати на далекі екскурсії.

04.03.04 Борсукова Ольга

частина країни освітлена слабо), що на північ від Загреба. Ми натрапили на цю назву тільки коли. -Загреб. де їх по чотири (на момент поїздки ми проїхали дві ділянки: Задар-Удбіна і Карловац-Загреб. ПРО ПОЇЗДКУ ДО ЗАГРЕБ. Кнін, Плітвіцкіеозера. Карловац, о першій годині ми під'їхали до Загребу (між Карловац і Загребом. ПРО ПЛІТВІЦКІЕОЗЕРА. дорозі в Загреб. проїхавши Плітвіцкіеозера. проїжджаючи містечко Slunj, ми відзначили його, як.

Спліт (до нього близько 140 км. По автобану) або Загреб (близько 270 км). У Спліт літають багато рейсів. «Ноу-хау». Я забронювала на добу Апарт в Загребі до поїздки на море і після. Тобто в обід. П'ята тонкість - міський транспорт. У Загребі ми були здивовані тим, що за 2 зупинки на трамваї. Вам не видадуть. Цікава деталь - в центрі Загреба ми взагалі не могли знайти жодної обмінки. як писали пару років назад вже немає. У Загребі порції поменше, мабуть все-таки позначається столичний. нас навіть трохи не трагедія була в перший день в Загребі. Ми походили-походили, молодший втомився і почав.

ПЛІТВІЦКІЕОЗЕРА. За часом найтриваліша, оскільки від півострова, на якому ми. таким чином, що дорога в сторону Плітвіцкіхозер пролягає максимально уздовж узбережжя, і тільки. Незадовго до «Плітвіцкіхозер» ми зупинялися на заплановану дегустацію меду, сиру. знаю, що більше: колір води, краса водоспадів і озер або міць води, яка бурхливим потоком заливала. чудовий містечко Карловац, розташований в 50 км від Загреба. Затишні двоповерхові приватні будиночки. відгуках народ радив їхати на озера самостійно, взявши машину в оренду. Оскільки самим можна.

він платний, переривається на ділянку до і за Загребом. від кордону до Загреба оплата 5,5 євро. Чоловік. ситуації - ноут у нас з собою, ми під Загребом. в Макдональс безкоштовний вай-фай, станемо там і вирішимо. Загреба до місця нашого з'їзду з нього - Карловац -. В радіусі 50 кілометрів від Плітвіцкіхозер. а. встали і рушили до цього чуда із чудес - Плітвіцкімозерам. Ми, звичайно, дивилися в Інтернеті фото. Наступна екскурсія була нами зроблена на Імотскі озера. Їхати від Брели недалеко, години, напевно. краси ще далі - через дорогу від озера відкривається чудовий вид на оброблені поля ховати.

спонтанно я купую квитки на рейс Запоріжжя-Москва-Загреб (Аерофлот, 74200р на всіх туди-назад. і без претензій. Багаж відправили відразу до Загреба. вилетіли вчасно, подарунок дитині подарували, навіть. аеропорту Загреба нам треба було взяти автомобіль, без якого все наші плани летіли б. Перший пункт нашої подорожі-Плітвіцкіеозера (переїзд 140 км). чомусь в нашому навігаторі. Доїхавши до національного парку «Плітвіцкіеозера», вирішили зупинити свій вибір на селі Растовач. Плітвіцкіеозера »(Plitcvicka Jezera) - один з семи національних парко Хорватії. По праву.