Невиправдані надії озера вялье

У цьому оповіданні мені хотілося розповісти Вам, вельмишановні колеги, а може навіть когось застерегти, від походу на озеро Вялье, що перебувати під Пітером. Упевнений, що багато про нього навіть і не чули. Ну а ми з моїм другом випадково дізналися про це озеро, про неймовірний клюванні на ньому і про різноманітність риби.

Подивилися карту, прикинули час, у нас вийшло десь 4-4.5 години до місця. Ми тільки потім зрозуміли, як ми помилялися. Поїхали туди на електричці, так як за словами наших знайомих, машину там ніде буде залишити, хіба що посередині лісу, коли скінчиться дорога. А машину я тільки що купив, як-то шкода було її, раптом що.

Загалом, доїхали до станції Мшінская, до речі, я був украй здивований дорожнечею цін на квитки - 200р. в один кінець. Їхали 1год 35хв, потім ще 10хв на автобусі. Вийшли, зорієнтувалися по карті, зайшли в місцевий магазинчик, купили ще хліба і води, так як збиралися залишитися на озері на 2 ночі. Розділили поклажу і рушили в путь.

На двох у нас було: по чохлу зі снастями, човен "Нирок-2", два весла до неї, бензовесло, намет, рюкзак зі сьестнимі припасами, водою і сіллю, щоб спіймана нами риба не зіпсувалася по дорозі додому. Загалом, кілограм по 30 на брата.

Пройшовши метрів 300 по пересіченій місцевості - а це яри і кущі, та до того ж ще майже непрохідний валёжнік - ми вийшли на відкриту місцевість і зраділи. Вдалині, правда, знову виднівся лісок, який загрожував нам тими ж неприємностями.

Зробивши перший крок на мох, я тут же провал Поколіть в воду, десять кроків далися важко, повернулися назад, спробували знайти подібність стежки, виявилося марно, там було ще гірше. Довелося йти Поколіть в воді. За годину подолали 500 метрів, подсчтіталі, що такими темпами ми дійдемо за 5-5.5 години. Дійшли до гайки, там знову бурелом, валёжнік і канави. Сяк-так пройшли і його, і знову нашому погляду випала така ж відкрита "поляна", а за нею лісок, на цей раз ми провалювалися набагато вище коліна, вантаж тиснув на плечі, але бажання зловити трофейну рибу переважало, тим більше ми переконалися в тому, що на це озеро дійдуть далеко не всі.

Рушили далі, тільки при цьому залишили з рюкзака половину води і солі. Стало трохи легше. Подолавши і цю болотяну масу, вийшли до невеликого волосінь, перепочили, залишили всю сіль, половину сьестних запасів і ще одну пляшку води, сподіваючись на зворотному шляху підібрати все. Пройшли лісок і. знову той же пейзаж: смуга болота, а за нею лісок. Хотіли залишити човен з веслами, але потім передумали, рушили майже з останніх сил далі, сподіваючись на те, що за наступним лісом перед нами постане довгоочікуване озеро.

На цей раз провалювалися майже по пояс, комарі просто здолали, якщо сказати що їх там багато, то це просто нічого не сказати, вони залазили якимось чином навіть під накомарник, курити було неможливо, шкіра обличчя і рук просто свербіли від укусів. Тоді ми вперше подумали про те, щоб повернути назад. Але ми вирішили все ж продовжити шлях.

За черговим ліском виявилася все та ж знайома картина. Тут ми задумалися вже всерйоз. Залишили все спорядження, майже уплав дісталися до ліска, перепочили, і в цей момент, як нам здалося, ми почули дзюркіт води. Вирішили пройти лісок, щоб переконатися в наявності озера і повернутися за снастями, щоб порибалити від душі. Вийшли на протилежну сторону лісу і. ВСЕ ТОЙ ЖЕ ПЕЙЗАЖ!

Сил не було взагалі, подивившись на годинник, ми зрозуміли, що йшли майже 8 годин, а озера все немає. Повернулися до залишеним речей і заночували прямо посеред болота. Прокинувшись, всі мокрі і анітрохи не відпочилі, рушили в зворотний шлях, так як рибальське запал кудись пропав. Назад йшли з тим же успіхом.

Якщо чесно, як дісталися до будинку, пам'ятаю погано. Додому повернулися в четвер до вечора, а в п'ятницю з ранку порадившись, вирішили повторити нашу прогулянку знову, тільки вже без зайвого вантажу і на 5км південніше. Взяли з собою лише спінінг і вудку, ну і ящик з воблерами, блешнями і т. Д. Не буду описувати всі наші дорожні пригоди на цей раз, але ми ДОШЛИ. Всього за 7 годин.

Прийшовши на берег озера годин в 12 ночі, тут же полягали спати. Я прокинувся десь о четвертій від сплесків на воді, їх справді було багато, було видно, як гуляє велика риба. Я схопив свій спінінг, там у мене стояв невеликий воблер, і спробував його закинути.

Чи то я ще не прокинувся, або що інше мені завадило закинути його на достатню відстань від берега, в загальному, волосінь, заплутавшись, впала буквально в метрі від берега. Я почав змотувати котушку, і в цей час мій воблер був атакований з такою силою, що я навіть трохи злякався. З хвилину поборовшись з рибою, я дістав її на берег. Це виявилася досить пристойна щука. Я з криками "ПОЧАЛОСЯ!" розбудив свого друга і показав йому свій трофей, ще не знятий з воблера.

Він схопив щуку під зябра (а він був в шкіряних рукавичках), витягнув трійник у неї з пащі, схопив свій спінінг і закинув, закинув його разом з воблером, причому так далеко, як не вдалося мені закинути жоден воблер. Сонними, нічого не розуміючими очима він по черзі дивився на мене, на воду і на свої порожні руки, потім, коли до нього дійшло, що ж все-таки відбулося насправді, околиці озера оглушило тільки одне, але досить виразний його слово. Але спінінга вже не було.

Ми вирішили ловити на мій по черзі, але ні через 15, ні через 20 хвилин не було жодної клювання, хоча риба все так же хлюпала. Спробували ловити на поплавок, видобуток - два йоржа. Так помучались ще 3-4 години, при цьому втративши 5-6 воблерів і все блешні, які у нас були, ми закінчили риболовлю.

Дно у цього озера торф'яне, на дні суцільний коряжник. Там і залишилися всі наші насадки. Але в один з закидів я випадково щось зачепив. Підтаскавши до берега, я побачив, що це спінінг мого друга. Хоч одна приємна новина.

Загалом, з'їздили даремно, або, як завжди у рибалок буває, перепади тиску були, або повний місяць. Крім однієї випадкової, як потім виявилося, щуки, ми нічого не зловили. А на цьому озері ми так і не зустріли жодного рибалки. Якщо хтось ризикне, удачі.

довго гуляли. корисно по природі пішки походити, добре хоч повернулися живі, а через д.Пехенец не пробували йти? всього 1.20-1.50 за часом і з дороги не сабьyoшся (якщо тільки дуже-дуже НЕ постаратися) та й машину можна домовитися з місцевими (у дворі поставити) і дорогу укажут.правда виходиш нема на Вялье а на Стречно але різниці великої я не віжу.егеря д. т по страшному (якщо попадешся) готуйся на штраф от1500 р. і далі, можуть човен забрать.так-що ось.

я начебто місцевий але про лісників НЕ слишал.наверно п'яні були, як всегда.плохо що ні рибнагляд, а щось совісті у них немає самі ловлять (сітками, перемети, мерёгамі) а рибалок за 5 Окушко штраф 1800 Р.А на човні взяли : все ворог народу, залишається тільки застреліться.ІМ-ТО мОЖНА ВОНИ "ЗАКОН" .БЛЮДУТ.жівотние.

Хлопці скільки випили в дорозі? Я років 15 тому з Мшінской до Хащі за 7 годин доходив а це 45 км. Від Ящери до Вялье 6 км. ми ще пацанами дрібними від садівництва на ранкове клювання спокійно за 1.5 години доходили по шляху гриби собірая.Рибалка на Вялье специфічна. Це перш за все похід туди і назад а потім все інше.

Болото Там не децкая. Вам пощастило, що вилізли назад. Ходьби там від села 1,5- 2 години. Ми ходили часто і влітку і навесні по льоду. Тільки невеликий окушок. Як то син пішов зі своїм студентом-однокурсником на 3 дні. Теж тільки дрібний окунь, але багато. На зворотному шляху хлопчик сказав синові: Володя, я думав, Ви інтелігентна людина, а Ви блюєте, Пердью і материтесь.
Хлопчик не знав, що без Вови залишився б там назавжди.

Міня, та з Вами небезпечно связиваццо!
Якщо сина ТАК виховали, то нас взагалі поганого навчіть.