На юбре в карпати done!

Блог ім. chelovek-tur → На Юбре в Карпати? Done!

День Два.
Встали пізно, після 9-ти. виїхали в 11. Зробили висновок що потрібно прокидатися раніше, бо сонце вже не слабо так припікало. Переліт через Хмельницьку та Тернопільську області. Якість дороги залишає бажати кращого, але з юбровскім крейсером піде;) Почав накрапати дощик, утеплилися і старим добрим методом захистили ноги - намотали сміттєві кульки на ноги. Через деякий час стало назад жарко і ми зупинилися, щоб зняти трошки шмоток з себе. Саме в цей момент почалася гроза і біля нас вдарила блискавка. У швидкому темпі одягаємо дощовики і їдемо далі, бо стояти під дощем між дерев не дуже то й хотілося. Вони відпрацювали на всі 100%. Доїхали майже до Львова, знайшли дуже гарне місце (як нам здалося), приготували вечерю, обслужили ланцюг і заночували.

День три.
Світанок, підйом, сніданок і в хорошому настрої висуваємося в бік гір. Артем перший раз їхав в Карпати, часто зупинялися і робили фотки. Перші перевали і серпантини. На Воловеччині перевалі зустріли мото-туристів з Сербії, все на більш кубатурних байках. Перекинулися парочкою слів і рушили далі. Першою точкою в Карпатах стало озеро Синевир. В цей день на саме озеро вирішили не підніматися, проїхали його кілометрів парочку уздовж річки і зупинилися. Як же та атмосферно! палатку поставили метрів за 5 від річки, і під цей шум було дуже комфортно готувати вечерю, розставляти намет та й просто ввечері спілкуватися біля багаття. Вирішили зробити водні процедури, але не будемо тикати пальцями хто поліз в холодну воду а хто грів собі водичку на багатті;)

Були різні ділянки по складності. Ясна річ що це не найскладніший, бо на складних не знімали а штовхали байки разом.

На юбре в карпати done!

День 5.
Ранок, туманність. Сильна туманність. Зварили смачний суп грибний, попередньо сходивши по воду до струмка. Наситившись, руки засвербіли все таки заїхати на сам хребет. Жили за сотню метрів від нього, бо там був неймовірний вітер. Ну що ж, мішки залишені в наметах, на легке так би мовити, подумали що буде на багато простіше. Ага, від намету рушали хвилин 40. Великий ухил, дуже мокра трава і відсутність тяги в мотиков дали про себе знати. Але ми це зробили.

Який же був захват коли заїхали на саму вершину!

На юбре в карпати done!

Ми опинилися в дощовому хмарі! Видимість просто нульова ... Куртки відволожувалися за хвилину, байки юзом йшли на кожному повороті, але який був в цьому кайф. Вдосталь накричавшись на повні груди і накатав в тумані почали спускатися в низ. У цей момент зрозуміли що це не так то просто, і нарешті то оцінили реальний ризики, якщо зробити щось не так ... Уклін виглядав градусів на 40. Спустившись до наметів, захотілося нам наше маленьке містечко спустити метрів на 50 вниз, там раніше стояли піші туристи і було більш затишніше ночувати наступної ночі. Після цієї туманності грунт просто промок наскрізь. Спускався на заглушеному моторі на першій передачі з затиснутим гальмом, але все одно він стрімко розганявся вниз під ухилом. Тут мій yoбрік перший раз і впав за всю історію його існування. Дуги відпрацювали на всі 100, ні разу не пошкодував що взяв їх у товариша на час тріп.

Так-так, правильно помітили, я в спортивних шкільних штанах;) у них найзручніше і спокійно під них можна одягти коліна.
Сиділи біля багаття, готували молочну кашу, сушили шмотки, спалили кросівки, умиротворення ... Але в якийсь прекрасний момент ми зловили себе на думці що зараз в небі немає жодної хмарини і б довго не думаючи, прям з чашками чаю в руках (бо що тільки заварили) побігли під прямим кутом на хребет, бо сонце зайшло напевно ще годину тому, але хотіли поки хоч щось видно забігти на самий верх. Серце у нас напевно ще ні коли так не билося як тут. Занадто швидкий темп взяли, але здавалося що якщо не бігти з усіх сил то ми не встигнемо. На великих ухилах падали, але чашки з чаєм тримали і не випускали ні за що) Коли забралися на самий верх у нас пропав дар мови, на скільки здалося все це нам красивим. Було вирішено зустріти світанок тут вранці.

На юбре в карпати done!

Ах да, саме в цю ніч я згадав що забув затиснути назад вісь коли втратив болт ...

День 6.
Поспавши парочку годин, взявши з собою казанок і газовий примус, підлогу пачки печива і чай ми пішли в потемках на верх як торішній піші туристи;) не поспішаючи, з рюкзачками і посмішками на обличчі. Ми побачили як у двох поруч географічно знаходилися сіл світанок настає з розривом о другій годині, як туманність вітром переганяє через хребет і вона осідає над селом. Пройшли майже що в коні хребта, дійшли до гори Негровець. Дуже красиво. Коли поверталися назад сонце вже піднялося і картинка перед очима в корені змінилася.
Було бажання залишитися ще на один день, але не змогли це дозволити так як скінчилися продукти харчування.

На юбре в карпати done!

Спускатися нам було на багато легше ніж підніматися, не дивлячись на те що нам все говорили що буде складніше. Так як Юбр м'який і більш низький, то пару раз дістав «пузом» по камінцях, нічого критичного.
Колись після шостого класу їздили туристами в Карпати в село Осій. Мені дуже запам'яталася ця поїздка, щоранку пробіжка, їжа з казанка і саморобна лазня гріла всередині мою душу весь цей час. Ну що ж, їдемо. Про якість дороги говорити думаю не варто в тих місцях ... Але зате була парочка цікавих моментів. 1) Вирішили поміняти масло, заїхали в СТО і потрапили до власника цього закладу, в якого два сина теж мотоциклісти і він нас з ними познайомив. У старшого Ява в якій перша вгору а всі інші в низ, в молодшого міні-байк від КТМ. Поспілкувалися, вони побажали нам хорошого шляху і ми рушили далі. 2) Стали в селі біля магазинчика в тіні подивитися в навігатор, вийшла жінка і порадила як краще проїхати в це місце. Потім вона нас запросила зайти зайти в магазин, пригостила кавою і сказала що ми молодці! ;)
Доїхали в ті місця ... І мене чекало розчарування. Уже не було все як прежне, налаштувалися багато комплексів і було дуже багато туристів ... Навіть не знайшли де заночувати, бо дуже сиро було там. Повернулися назад і стали за селом в городах у людей, які збирали сіно в той момент коли ми розставляли палатку на їх ділянці. Знайшли спільну мову і вони були не проти таких не званий гостей.
день 7
Прокинулися рано, зібралися і виїхали. Поїхали в село Поляну, попили водички лікувальної, накупили сувенирчиков, імпортних шоколадок і різних ласощів. Переліт до Трускавця. На перевалах вони знову слабо їхали, навіть з гірки іноді більше 70 не могли розігнатися. Але то що ми їхали по асфальту нас дуууже радувало, бо ці «грунтові» дороги трошки нас вимотали. Зупинили на цю ніч в квартирі, як же ми раділи цивілізації. Є вода - це раз! Вона тече - це два! І що найдивніше, вона тепла і це три!) Прогулялися по місту, обслужили ланцюг перед далеким перельотом додому, вляглися спати в комфортабельні ліжка.
День 8. Переліт.
Прокинулися в 6 ранку. Дощ. Перевели будильники на годину, прокинулися, почали збиратися. Десь о восьмій виїхали. Розповідати що-то епічно про переїзд по Київ-Чоп напевно і не зможу, бо нічого такого не було. Але романтика деяка є в цьому, сидіти в сідлі 14 годин на малокубатурних мотике. Рятували дуги, на які можна було класти ноги, самопальний круїз-контроль, музика в шоломі ну і козинаки, які так зручно їсти прямо в дорозі.
Ось так виглядає рідна юбровская гума на 12к.

На юбре в карпати done!

Пройдено більше 2к кілометрів. 8 днів в дорозі. Неймовірна кількість емоцій і розуміння що людина здатна на багато що. Багато випадкових знайомств. Дорога тягне назад!
PS. Мішки (Гермосумка) шили самі. Прогумована тканина. Кому потрібно - звертайтеся, подгоню (безкоштовно).

залікові пригоди) біля гірських річок токо треба акуратніше, в разі зливи, вода може піднятися так що справа може закінчиться погано ... ми як то раз потрапили в таку халепу, пощастило всього то ніч простояли по коліно у воді, на якому то пагорбі, а речі прив'язали до дерева що б не занесло ... ми не встигли навіть покинути так званий півострів, як вода відрізала нас від суші ... а бували випадки що люди так гинули ... нам ще пощастило, що злива був всього кілька годин, а не всю ніч ...