Мій досвід поїздки до Сербії-рішення проблем в дорозі, російський погляд на Болгарію

Привіт мої дорогі читачі!

Ось я і вирішила поділитися своїм досвідом з Вами, розповісти про виниклі проблеми в дорозі і як я впоралася і ними.

Доїхати до Сербії можна на літаку до Белграда, на автобусі або автомобілі. Літаком - швидко, але дорого, майже в три рази дорожче, ніж автобусом. Але автобусом набагато дешевше, але в шляху треба перебувати 15 годин. Про автомобіль і не йшлося. Однією мені їхати було страшнувато. І так вибрала варіант - автобус.

Я подумала - літо, туристичний сезон, можливо не буде вільних місць в автобусі - вирішила заздалегідь купити квитки. На автовокзалі в касі міжнародних ліній в Варні довго обговорювали з касиром варіанти поїздки.

Виявляється маршрут називається Варна-Белград (столиця Сербії), а квитки продають Варна-Софія і Софія-Белград. Тобто в Софії відбувається пересадка.

З касиром в касі ми вирішили, що я прийду пізніше, тому що в даний момент квитки було рано бронювати. Вартість квитка від Варни з пересадкою в Софії і назад до Варни касир озвучила в 130 лев.

Але я все ж вирішила обійти всі каси на автовокзалі, туристичні фірми, яких тут було кілька. Ціни на автобус в різних фірмах різнилися до двох разів. Туристичні фірми використовують тих же авто перевізників, що і «державні».

Нарешті я знайшла туристичну фірму, у якій вартість квитка була однаковою з тією, що мені спочатку озвучили і я вирішила зупинитися на цій фірмі. Мені пробили по касі квиток від Варни до Софії туди і назад з 30% знижкою (що було дуже приємно) і виписали квиток із Софії до Белграда і назад.

З тур оператором ми узгодили час прибуття, відправлення, стикування всіх маршрутів - все було начебто нормально. Я ще попросила, щоб розрив між прибуттям одного автобуса і відправленням іншого був хоча б в 2 години.

Автобус з Варни вирушив точно по розкладу в 00-45 і в Софію мав прибути в 7-30. До відправлення автобуса в Белград повинно було залишитися півтори години (9-00). Однак замість того, щоб прибути відразу на автовокзал Софії наш автобус спочатку заїхав в аеропорт - у другій, а потім в перший термінал і тільки потім попрямував на автовокзал.

Було вже 8-30. Я дуже переживала, що спізнюся, адже на Белград ходить один автобус в день і тільки три рази в тиждень. І якщо я сьогодні не виїду - то взагалі втрачається весь сенс поїздки, адже я їхала на весілля, яка повинна бути на наступний день ... Водій «натиснув» і в 8-50 я була вже на автовокзалі.

Благо, що міжнародний автовокзал знаходиться через дорогу. Я підскочила на посадковий майданчик і першим по шляху був автобус на Белград. Чекали тільки мене. Ще б 5 хвилин моєї затримки і можна було б повертатися додому! Слава Богу! Я встигла.

Водій взяв мій багаж і попросив заплатити 40 динар (сербська валюта, курс до євро 123 динара), це приблизно 70 стотинок. Перед поїздкою до Сербії я обміняла леви на 1000 динар, тут проблем не виникло.

При поїздці до Сербії потрібно брати з собою євро, там на ринку і ресторанах з задоволенням приймають цю валюту і обміняти її простіше, ніж долари, рублі, леви і іншу валюту.

Місцевість біля кордону

При перетині кордону я пред'явила свій російський закордонний паспорт, перевірка зайняла кілька хвилин плюс очікування черги хвилин 10-15. Контроль на кордоні проводять в три потоки: автобусна лінія, лінія для легкових автомобілів і лінія для вантажівок. На автобусній лінії було 3 автобуси, а на інших лініях зібралася велика черга з автомобілів.

Час в дорозі до Белграда за розкладом 5 годин, плюс перевірка документів і 10-15 хвилин на каву і власні потреби при прикордонному пункті `(туалет платний). Автобус - сучасний двоповерховий, кондиціонери працювали добре, можна було їх самим регулювати.

Ми часто зупинялися в селищах, щоб підібрати пасажирів, які слідували не обов'язково в Белград, а просто по дорозі. Так ми доїхали до Белграда точно за розкладом.

Але Белград не була кінцевим пунктом мого проходження. Мені треба було ще проїхати близько 130 кілометрів на північ Сербії в містечко Бечей. Мої друзі писали мені, що куплений квиток відразу в обидва кінці обійдеться на 25% дешевше.

До відправлення мого автобуса залишалося 45 хвилин. Але коли не знаєш розташування вокзалу, сербської мови - складно розібратися. Я пробігла по вокзалу, не знайшла кас, вирішила, що вони розташовані на пероні.

Хотіла пройти на перон, але там працював турнікет і треба було мати жетон або квитанцію про оплату цієї послуги. Я розвернулася, запитала по англійськи (молоді люди знають англійську) де можна оплатити прохід на перон і заодно де можна обміняти євро на динари.

Коли оплатила за квитанцію, то побачила каси, де потрібно було купити квиток. Я купила квитки в обидва кінці і дійсно - знижка діє. Дівчина оформила квитки, я розрахувалася і мені видали крім квитків ще й жетон. Я сказала, що мені він не потрібен, але дівчина змусила взяти жетон.

Тепер шлях на перон для мене був відкритий. До відправлення автобуса було ще 10 хвилин і я вже не хвилювалася.

Автобус з Белграда на Бечей

У містечку призначення мене зустріли, розмістили в невеликому готелі в затишній кімнаті. Я трохи відпочила. Потім мої друзі запросили мене в ресторан на вечерю і дали можливість добре відпочити перед завтрашнім днем ​​- своїм весіллям.

Через 7 днів, добре відпочивши в Сербії, побувавши в красивих місцях, я поверталася в Варну.

До Белграда я добралася без проблем. З Белграда до Софії автобус повинен був відправитися о 14 годині. Але болгарський автобус прибув тільки о 17 годині. До Софії ми дісталися тільки до 24 години, замість 19-30, хоч при покупці квитка я просила зробити розрив між автобусами побільше, але мене запевнили, що все буде ОК!

Я прибула в Софію через 10 хвилин після відправлення останнього автобуса на Варну. До мене відразу підскочив таксист, запитав куди мені треба їхати, дізнався, що в Варну, схопив мій багаж і побіг, я за ним. Він відкрив багажник свого таксі і почав вантажити туди мою валізу. А я то подумала, що він хоче допомогти мені показати, де стоїть автобус.

Я навідріз відмовилася їхати на таксі, забрала свій чемодан і попрямувала на автовокзал. Вивчила розклад руху автобусів в Варну. Перший відправлявся в 5-30. До його відправлення залишалося трохи більше 4 годин.

Потім до мене підійшов той таксист з якимось чоловіком, вони пояснили, що на таксі ми наздоженемо автобус і я пересяду в нього. Чоловік назвався диспетчером, подзвонив кудись, з'ясував де знаходиться зараз автобус на Варну (кому він дзвонив я не знала). І знову сильно просили мене поїхати на таксі. Я відмовилася бо побоялася і не дуже повірила в їх запевнення.

І потім мій квиток пропав через затримку мого прибуття в Софію - 25 лев, за новий рейс треба знову заплатити 32 лева і таксист сказав, що йому треба заплатити 30 лев. Це дуже дорого і небезпечно.

Автовокзал в Софії реконструйований, світле та красиве, чергова каса, туалет, кафе-працюють. Вночі багато вільного місця в залі очікування і до того ж у мене була цікава книжка.

Ось так я добиралася до Сербії і назад. Можливо мій досвід кому-небудь з Вас, мої читачі, стане в нагоді.

Храм «Світу Петка Б'лгарскі» Давно збиралася написати статтю про храм «Світу Петка Б'лгарскі», храмі, побудованому в селищі Рупіте, місці. де народилася, жила і.

Привіт шановні читачі! Подорож по Сербії триває! Сьогодні ми з Вами відвідаємо невелике містечко в північній частині Сербії - Бечей. Ті туристи, які приїжджають.

Вітаю Вас шановні передплатники та гості мого сайту! Я хочу розповісти і показати Вам ціни на рибу, м'ясо і сири в далекосхідному місті Хабаровськ.

Вітаю Вас шановні читачі! Запрошую Вас на прогулянку по місту Новий Сад. Місто розташоване в північній Сербії, на березі Дунаю, в автономному краї Воєводина, є.

Приєднуйтесь до дискусії! Відгуків вже: 10.