Ловля подлещиков в сильний р-клас від володимира

У п'ятницю з дружиною, влаштувавшись в готелі, близько 15-ї години були у Горбатого моста. Рибалити притулилася в незручному місці для закидання, але вибирати не було з чого, все зайнято. Володимир, який зайняв краще місце, милостиво поставився до мене, дозволивши кидати наживку, як хочеться. Тільки крони дерев дозволяли кидати наживку в певному напрямку.

Рибалити з Володимиром ми почали приблизно в один час. Він поставив 4 вудки з різною оснащенням і годівницями. Дуже швидко спрацювала Карасін снасть з годівницею спіраллю, яку ще називають «смерть карася». На неї він виловив поспіль пару подлещиков. У мене також було кілька клювань, проте риба не засікав. І тільки коли сусід зловив вже трьох подлещиков, вдалося і мені відкрити рахунок. Екземпляр у мене виявився дещо більше і покритий червоними плямами. Володимир визначив, що це мітки від кліща, якого в цих місцях раніше не було.

Я ловив на середній дистанції, сусід же закидав рази в два далі. Але риба у нього не була більша. Навпаки, подлещик попадався йому розміром поменше. Активно клювання проявлявся з 15 до 18 годин, і був короткий сплеск перед вечірньою зорею. Вдалося зловити 6 хвостів, сусід зловив рази в півтора більше. Вони з товаришем залишилися на нічну риболовлю, а ми з дружиною вирушили відпочивати.

По першому дню я зробив висновок, що сусід зловив більше через більш дрібних гачків і чотирьох вудок, я ж рибалив двома. Насаджував я великого опариша, купленого в Калязін, на якого рибалив вперше. Крім того, частіше ловилося на Карасін снасть. Дізнався від Володимира, як ловити карася на мікропенопласт.

Другий день розпочався з того, що ми приїхали до Горбатому мосту, щоб дізнатися, як пройшла нічна рибалка. Виявилося, що за ніч спіймано 3 подлещика, ранкового кльову не було, і тільки зараз почалися клювання.

Сусіди справа спіймали кількох подлещиков, показали одного солідного, околокілошного. Оскільки нам було цікаво, як йдуть справи в селищі, ми вирушили туди. Тільки приїхали, накотилася хмара і почався сильний дощ. Однак я встиг дізнатися у рибалок, що тут клювання немає, рибалка показав одного маленького подлещика, а другий рибалка покивав згідно головою.

Нас ще цікавило місце у Кашинського моста, куди ми вирушили. Проїхавши міст, повернули ліворуч, виявилися на невеличкому п'ятачку, щільно зайняте рибалками. З розмови з фідерістамі дізнався, що і тут не клює. Тоді ми поїхали назад, проїхавши міст, звернули праворуч. Тут були вражені різноманітністю людей, рибачащіх і просто відпочиваючих. Але у вудок ніхто не стояв, все намагалися сховатися від сильного вітру. Стало очевидно зрозуміло, що робити тут нічого, треба вирушати назад до Горбатому мосту.

Повернувшись до мосту, застали на місці Володимира з одним Васею. Кльову не було, тому Володимир вирішив мити машину. Ми розташувалися на старому місці, але вітер і тут став заважати, кінчики фідерів постійно тремтіли. Вдалося зафіксувати кілька ривків, але риба не засікав, в основному обривала одного опариша, хробака сьогодні ігнорувала, а вчора дуже добре їла бутерброд черв'як-опариш.

Повернувся до вудок Володимир, відразу витягнув подлещика, потім другого, здивувавшись, що ми нічого не ловимо. Потім заявив, що тепер покаже нам майстер-клас. І дійсно, витягнув поспіль ще пару подлещиков. Довелося йти до нього і розглядати його снасть.

Особливого секрету не виявилося. Тільки гачки самозасекающіеся з плоским цівкою, щоб сосущая риба не відчувала тверде колечко. Володимир здивувався великоголову місцевого подлещика. Розповів, де хороший лящ був їм лову в минулі роки.

Наше перебування добігало кінця і ми, не впіймавши за 2 години жодної рибки, відбули додому з приємними спогадами про вчорашній риболовлі.

Останній карась сезону

Спіймати першим йоржа - погана прикмета?

Хто там, в чаші Трояновської, по осені пасеться.

Ловля подлещиков в сильний р-клас від володимира

Осіння рибалка на Ахтубе. Ось де рибальський рай!

За знаменитим судаком з Жіжіцкого озера

Перша рибалка в місті Березино!

Ловля подлещиков в сильний р-клас від володимира

Який зв'язок між водяний куркою і їжею султанів?