Літо в селі 1

Ось і літо вже не за горами. Школярі вже з нетерпінням чекають «свободи» літніх канікул і теплих сонячних днів. Але ж і літо має бути захоплюючим і веселим. Хтось проводить літо в місті. хтось їздить відпочивати за кордон, а хтось їде в село до бабусь і дідусів. І всюди є простір для активного і чудового відпочинку.

Літо - чудова пора для пригод, ігор, нових відкриттів і нових можливостей. Можна сходити по гриби та по ягоди, спекти торт «Пташине молоко». навчитися лазити по деревах, зробити з поліна Буратіно і познайомитися з яким-небудь жуком або птахом.

Захоплююча літо в селі:

6 ідей для незабутнього дозвілля

Сьогодні багато дітей мегаполісів не знають, що таке справжня сільське життя. Вони ніколи не бачили корову, не бували в цьому лісі, не збирали ягоди, не купалися в холодній сільської річечці і не садили петрушку і моркву на городі.

І дарма. Адже це частина життя, яка робить нас ближчими до природи. І кожна дитина обов'язково повинен провести літо в селі.

Літо в селі 1

Отже, що ж можна зробити влітку в селі?

1. Посадити власне дерево

Увечері ми побігли на луг - перевірити, як поживає наш дуб, який ми з Тасею посадили навесні.

Справа була так: восени ми гуляли з мамою і татом на ВДНГ. Там ростуть дуже старі, гарні дуби. Їм, напевно, років триста, і росли вони на цьому місці задовго до того, як збудували ВДНХ. Нам з Тасею дуже захотілося виростити власний дуб, і ми підібрали кілька жолудів. Вдома ми поклали один з них в горщик із землею. Жолудь не треба заривати, досить лише трохи присипати його землею і кожен день бризкати водою. Дуже скоро наш жолудь пустив тонкий паросток, який виявився не паростком, а коренем, тому що пішов не вгору, а вниз, в землю. Корінь ріс, ріс, товстішав. І тільки коли жолудь зрозумів, що добре укорінився, він пустив справжній зелений паросток.

2. Змайструвати тварин з дощок і підручних матеріалів

Добравшись до містечка, ми зайшли в господарський магазин. Поки тато купував цвяхи, саморізи і ручної земляний бур, ми з мамою угледіли на полиці незвичайні чавунні гачки. Мама сказала, що вони нам неодмінно знадобляться. Папа погодився:

- Так, в господарстві гачки потрібні, тим більше таких я вже давно не бачив.

- Ні, - заперечила мама.- Хоча б один ми купимо не для господарства. Подивіться, на що він схожий! Це ж хобот і очі-дірочки. Ми з Тасею і Лукою зробимо слона.

Мама завжди щось майструє, тому ми не здивувалися. А ось продавщиця здивувалася і заусміхалася:

- Треба ж, адже правда схоже на слона. Обов'язково купите і зробіть. Папа купив чотири гачки для господарства і п'ятий для слона.

3. Побудувати глиняну фортеця в канаві

У нас на ділянці є два невеликих ставка. Їх єднає канава шириною в метр. Її прокопав навесні тракторист Гена для осушення мокрого місця, яке було за лазнею. По берегах канави багато білої глини - з неї здорово ліпити. Кожен з нас вирішив виліпити собі поселення з фортецею і кріпаком валом. Ми влізли по вуха в глину і місили її руками і ногами, совками і лопатами. Свою фортецю я розташував там, де річка (канава) впадає в море (ставок побільше).

Льолік будувався навпаки, через канаву - з'ясувалося, що він все вміє. Тася зводила стіну біля ставка поменше. Три фортечні стіни висотою в півметра були готові. Ми озброїлися секатором і пішли за луг нарізати вербових паличок для майбутніх будівель і частоколу (частокіл - це паркан з кілків). Я назвав своє поселення Речане (так називалося село, повз яку ми проїжджали по дорозі в містечко). Тася побудувала Гліноград, а Льолік назвав своє місто Надеждинський (в честь бабусі).

Вежі, будинки та інші будівлі було зручно ліпити з глини, а дахи і паркани ми робили з гілочок і прутиків. Ще у нас були мости і дороги. Найбільший міст перекинувся через канаву. Ми зробили його, попросивши у тата широку товсту дошку п'ятдесятку (50 міліметрів товщиною). Ми їздили по цьому мосту один до одного в гості і іноді воювали. Навколо фортець були рови, які ми вирили в глині ​​і наповнили водою. Через рів можна було перебратися по підйомний міст (на мотузочках) або переплисти на плоту з паличок. Глина погано пропускає воду, тому вода з наших ровів не йшла.

4. Побудувати власну землянку

За нашим лугом на узліссі є протипожежний рів. Такими ровами оточують ліс, щоб в разі пожежі він перегородив шлях вогню. Рів глибокий і сухий, тому ми вирішили використовувати його для побудови землянки. Вирити таку глибоку яму, в якій ми б помістилися, нам було явно не під силу. Як партизани будували землянки, нам розповіла екскурсовод в краєзнавчому музеї. Вона показала дві моделі: одну маленьку, в розрізі, з драбинкою і дверима у моху, і велику -це був інтер'єр землянки в натуральну величину.

Ми взяли лопати і взялися за справу. Кілька розширили наш рів вгорі і внизу, притягли старі дошки і виклали стелю землянки. Потім накрили його дерном і ялиновим гіллям, а зверху все закрили мохом, точно таким же, як ріс навколо. Вхід замаскували гіллям. Навіть якщо підійти до землянки впритул, нічого не помітиш. Нам треба було запастися провізією і всім необхідним, тому що ніхто не знає, скільки часу доведеться провести в укритті.

5. Посадити маленький город

6. Зарити скарб і скласти план-ребус, який допоможе його знайти

Треба зарити скарб. Але придумати куди. А потім кожен намалює свій план-ребус, за яким інші будуть шукати скарб. Ми взяли свої коштовності: кольорові скляні камінчики (прикраси для акваріума), мої дві фігурки динозаврів, Тасін черепашки, брелок Леліка - і склали все в три бляшані коробки з-під льодяників.

Скарби можна було ховати навколо будинку, на лузі і на узліссі. Коли один ховає - інші не повинні підглядати. Я вирішив закопати свій скарб між парканом і дровнік. Коли я викопав яму глибиною тридцять сантиметрів, з'явився тато і сказав, що скарб не закопуються прямо на дорозі. Я якось не врахував, що цим шляхом ходять за дровами. І мене дещо засмутило, що тато знає про скарби. Хотілося більшої таємничості.

Я зарив невдалу яму і пішов переховувати. Коли все було готове, ми розклали перед собою на колоді три плани і взялися їх вивчати. Тася на ходу придумала свою мову, він був абсолютно незрозумілий, але якщо вчитатися, то починало поступово доходити, що до чого: "Аз Нейба Житло Тапа, НАО каповазите в ронусто ретногосек Стам ..."

Льолік просто зобразив все значками, його план нагадував наскальні малюнки. А я придумав довге і заплутане опис: "Стань на ганку особою на схід, відміряй двадцять два кроку вліво, потім повернися спиною до туалету, зроби чотири кроки в бік дуба ..." і так далі.

7. Сходити на рибалку

На наступний ранок ми не витримали і вирішили випробувати свої вудки на невеликому сільському ставку. Льолік і Даша пішли з нами. Ми сіли на високий берег, насадили на гачки по кульці з м'якушки білого хліба і закинули вудки. Чесно кажучи, ми не дуже сподівалися на хороший кльов, тому що було вже жарко. Ми сиділи і розмовляли, і тут у Тасі клюнуло! Вона підсікли і витягла рибку з червоними плавниками. Знявши її з гачка, як вчив тато, і випустивши в відерце з водою, вона гордо оголосила:

- Ось! Я так і знала, що у мене першою клюне! Я природжений рибалка!

Літо в селі 1

Сільські заняття дуже корисні для дітей. Вони не тільки дарують море емоцій, допомагають дітям стати ближче до природи, а й вчать їх корисним речам: будувати, працювати на городі, рибалити. І як каже Зіна Сурова, «щоб зацікавити дітей, найкраще заразити їх хорошим прикладом».

Щасливого і цікавого вам літа в селі!

Так, дуже цікаві заняття. Пам'ятаю Алешенька, коли йому було років 3 або 4, знайшов у мене насіння редиски і посадив в палісаднику під лавкою, сам поливав, все чекав, коли буде урожай, але не дочекався, поїхав, Я потім йому говорила, що у нього виросла чудова редиска , а ще він там же посадив кущ полуниці, так він до сих пір там росте, тільки вже не кущик, а набагато більше. Такі моменти діти ніколи не забудуть, це їх перший досвід в рільництві.