Як ми шукали автобус до Ікеі в Вільнюсі

оновлена ​​через 5 сек.

Пароль успішно змінено!

Виникла невідома помилка.
Оновлення сторінку і спробуйте заново!

Вхід через соц.сервіси

увійдіть через один з сервісів

Як ми шукали автобус до Ікєї в Вільнюсі

Ми знали, що Ікеа знаходиться десь біля аеропорту, а товариш Google підказав, що від вокзалу до торгового центру ходить автобус №2. Загалом, ми були впевнені, що доберемося до достатку «доступних товарів для дому» легко і просто ... Так як в інтернеті не уточнювалося, від якого саме вокзалу (залізничного або автобусного) їде той самий автобус №2, ми вирішили заглянути в автовокзал, щоб уточнити розклад «ікеевскій» автобуса. У автовокзалі, звідки дійсно слід транспорт до аеропорту, нам пояснили, що до Ікєї йде якийсь міський маршрут, але не пригадали його номера. Ми знову вийшли на вокзальну площу - для тих, хто не знає, це невелика кругла площа, на різних сторонах якої знаходяться 4 зупинки громадського транспорту. Обійшовши всі чотири зупиночних пункти, ми ніде не зустріли ніяких розпізнавальних знаків типу «Білоруси. Ікея. Сюди! », Зате відзначили, що потрібна нам цифра« 2 »зустрічається на кожному з них, але в різних варіаціях. Зрозумівши, що самостійно тут не розібратися, ми вирішили звернутися до місцевого населення. Відповіді жителів Вільнюса нас здивували. Литовці, наприклад, відправляли нас в Іки (прим. Ред. Іки - це місцева мережа супермаркетів, ніякого відношення до Ікея не має), взагалі не знали про шведському торговому центрі, знизували плечима, а головне - планомірно посилали нас з одного автобусної зупинки на іншу. Коли ми вирушили на третє коло, то вирішили питати відразу у водіїв автобусів. На наш подив, і ті не могли дати нам чіткої відповіді. Так, нам радили автобус №1 (прим. Ред. Він дійсно йде в аеропорт, але не загортає до Икее). Нарешті, на одній з чотирьох зупинок ми помітили автобус з номером 2G і поспішили зайняти вільні місця. Але вирішивши про всяк випадок уточнити у водія маршрут, знову почули, що і цей автобус не йде ні в яку Ікею.

Після цього ми попрямували в інформаційну службу на цей раз вже залізничного вокзалу. Працівниця довідкової служби, явно не перший раз чула від білорусів питання про Ікею, голосом автовідповідача вимовила: «Автобус №2, зупиняється на зупинці через площу». Нам було навіть ніяково їй пояснювати, що до цього часу ми не тільки побували на всіх зупинках «через площу», а й встигли посидіти в одному з автобусів під «номером два».

До слова, якщо вийти з Ж / Д вокзалу і спробувати перейти площа, то в залежності від того, візьмете ви лівіше або правіше, ви можете опинитися на двох різних зупинках. Зрештою, вже від безвиході, ми звернулися в газетний кіоск. Продавщиця слово в слово повторила нам інформацію «довідкової»: автобус №2, через площу. Але так як її кіоск знаходився безпосередньо на площі, ми все-таки домоглася від неї, щоб вона точно показала, на який з чотирьох зупинок зупиняється ця невловима «двійка». І ось, о диво, ми, нарешті опинилися на правильній зупинці і навіть змогли розгледіти розклад автобуса №2 (на відміну від інших маршрутів, воно знаходиться не на стовпі, а всередині зупинної конструкції). Отже, зупинка автобуса №2, наступного в аеропорт через Ікею, знаходиться «через площу» від ж / д вокзалу, на тій же стороні, що і автовокзал, але трохи лівіше нього (якщо дивитися з боку ж / д вокзалу). Автобус №2 (без жодних додаткових букв!) Ходить строго за розкладом. Інтервал руху цього маршруту становить 20-25 хвилин. Час у дорозі від вокзалу до Ікєї становить 15 хвилин. Вартість поїздки - 3,5 літа, придбати талончик можна прямо у водія.

Потрапивши нарешті на місце, ми вирішили відразу ж подивитися розклад, щоб не запізнитися на автобус назад. Чи треба розповідати, що на остановочном пункті таке відсутнє? Втім, так як Ікея була відкрита зовсім недавно (новенькі дороги, зупинки і світлофори сьогодні мало не сяють!), Найімовірніше повісити розклад на зупинках просто не встигли. Пізніше ми виявили всю потрібну нам інформацію (час руху автобуса №2) прямо в торговому центрі - недалеко від інформаційних стійок. До слова, там же після здійснення покупок на суму понад 200 літ білоруси можуть оформити tax free - для цього необхідно взяти в терміналі квиток і встати в електронну чергу. До речі, при оформленні tax free необхідно пред'явити всі зроблені покупки (працівники строго звіряють товари з чеком) - так що не поспішайте ховати великогабаритний вантаж в багажник. У неділю вдень чергу на оформлення tax free становила 5-6 осіб, а клієнтів одночасно обслуговувало 2 співробітника.

Не буду описувати всі принади шведського гіпермаркету, але додому ми повернулися зі значним пакетом різних корисних дрібниць.

Ще статті по темі

Як ми шукали автобус до Ікеі в Вільнюсі

UNWTO шукає мандрівника для безкоштовної поїздки по світу