Як ми літали в Мумбай

Після змістовно проведеного дня в Делі ввечері я приїхав в 1-й (внутрішній) термінал делійського аеропорту, звідки рейсом GoAir ми збиралися вилетіти в Бомбей. Скоро повинен був прилетіти з Катманду і Сергій Сергійович, але його SpiceJet повинен був приземлитися в 3-м (міжнародному) терміналі. Оскільки робити було все одно нічого, я хотів поїхати туди і зустріти його, але на жаль. Біля виходу з терміналу стояв злий солдат і нікого не випускав. Раз увійшов в термінал, повинен обов'язково летіти, нічого кудись там виходити. І так в Індії всюди.

Зареєструвався я на рейс, а Сергія Сергійовича все немає. Але ось нарешті він прилетів, і від нього стали приходити схвильовані смски. Те його заблокували в салоні і не дають вийти, то ніяк багаж не отримати. Багаж не давали хвилин 40, і в результаті в Бомбей мені таки довелося летіти одному. Возз'єднання учасників експедиції, як здавалося, відкладалося до Джайпуру.

По прильоту в Бомбей я взяв на стійці талончик на таксі. Мені назвали приблизну вартість проїзду, виходило зовсім недорого, в районі 8 євро. Дали номер таксі, яке має під'їхати, і я пішов його шукати. Поки шукав, до мене причепився якийсь шахрай на ушатанной машині, все умовляв поїхати з ним. Але я вже начитався путівників і знав ці місцеві розводи, їздити з такими типами вкрай не радили. Нарешті під'їхала і моя машина.

Скільки їхати до міста, я точно не знав, але в пам'ять чомусь врізалося щось типу 45 км. На ділі виявилося приблизно вдвічі менше. Коли навігатор піймав GPS. їхати залишалося всього 14 км. Часу було вже за північ, на вулицях нікого не було, так що доїхали швидко. Правда часом таксист якось, на мій погляд, не дуже оптимально звертав, хоча може бути так було швидше.

А ось готель Residency виявився самий шикарний за всю поїздку, недарма він був і найдорожчий - 60 євро. Ось тільки вранці, варто було мені увіткнути в розетку електробритву, як у всьому номері вибило пробки. Довелося йти гуляти неголеним :)

Тут як раз прийшла смска від Сергія Сергійовича. Він, як виявилося, проявив завидну впертість і, незважаючи на запізнення літака, все ж прилетів в Бомбей ранковим рейсом. Домовилися зустрінься з ним у історичного вокзалу Вікторія Термінус.

Як ми літали в Мумбай

Нарешті, зробивши коло по місту, ми повернулися до вокзалу. І тут Сергій Сергійович потягнув мене кудись на північ від вокзалу, мовляв він там, коли їхав, бачив якісь палаци. Аааааа. Куди ми потрапили, які тут до біса палаци, це ж натуральна Дакка! Мабуть, ми опинилися в мусульманському кварталі старого Бомбея. І так, тут було практично все як в Дацці - така ж штовханина, а також корови, вівці, вози, велорикші, торговці, каліки, ну в загальному все як завжди.

Нарешті, втомившись від усього цього, вирішили взяти таксі і їхати в аеропорт. Спійманий таксист чогось довго ламався, перш ніж поїхати, вже не знаю, що йому не подобалося. Щось там Гундель про те, що немає бензину або ще щось. Взагалі для бідних країн це дуже характерно, коли таксисти їздять вулицями з порожнім баком. І коли ми все-таки сіли, насамперед таксист поїхав на заправку.

Машина була стара, індійського виробництва, якщо не помиляюся, називається вона Hindustan Ambassador. Випускається з 1950-х років майже без змін. Лічильник був теж старий - механічний, прикріплений зовні салону. Циферки на ньому бігли якось дуже повільно, показуючи щось типу 5.6 або 7.8. Але на задньому сидінні висіла табличка, де було показано, як ці свідчення перераховувати в рупії.

Як ми літали в Мумбай

По дорозі в аеропорт ми проїхали колоритнейший бомбейський район - знамениті нетрі, де на площі в пару квадратних кілометрів живе близько мільйона чоловік. Так ... Живуть же люди ...