Як я виконав свою мрію - побував в Чехії

Як я виконав свою мрію - побував в Чехії. день 8-15

Продовження. день 8-15
8 день

Прокинулися годин в 09 ранку і діставшись на метро до ост. Опатов сіли на автобус до Велкопоповіце. Але вирішили, спочатку відвідати Пругоніце і вийшли на потрібної зупинки. Оскільки це був понеділок дендропарк був закритий, а пругоніжскій сад - відкритий. Але перед цим вирішили піти пообідати в ресторані на центральній площі: смачненько, але дорогувато. Поки сивіли на веранді пройшов дощ і за ним виглянуло яскраве сонечко. Задоволені і ситі зайшли на територію парку. Краса парку не описати словами: крім різноманітних видів соснових і ялинкових рослинності ще досить великий асортимент кущових квітів. Я не розбираюся в красі цих квітів, але подруга просто верещала від радості, краси, задоволення і різновидів. Окремо варто відзначити систему річечок, які час від часу утворюють маленькі водопадики. Сонце, рослинність, запахи, водичка, містки, спів пташок, лавки з літніми пенсіонерами - просто КАЗКА. Ну а родзинкою парку це ставок, чистий (!) Ставок з безліч плаваючими великими коропами, в тому числі і червоними.
ЗАМІТКА: Поїздивши по Чехії, помічено, що річки, водойми дуже брудні - коричного-мутнуватий колір. Чим це пов'язано - невідомо.
Намилувавшись парком, пішли на зупинку, де повинен під'їхати автобус до Велкопоповіце. Ця поїздка була для мене найбільше запам'яталась: хоч автобус не маленький їхав він з великою швидкістю, навіть на поворотах. А так як дорога була вузька і двостороння зустрічні машини проїжджали, мало не в 10 см від автобуса. Плюс до всього в містечках в двох метрах від дороги вже стояли паркани мешканців - ЯК ТАМ так ЖИВУТЬ. Не уявляю ... До речі, ті містечка в 1-3 вулиці, а потім поля-поля. Приїхали в місто в 15-50 і відразу ж побігли до входу пивоварні, тому що через 10 хвилин починалася остання екскурсія по заводу.
ЗАМІТКА: Ах да забув повідомити, що в м Велкопоповіце знаходиться пивоварня, де і «роблять» то справжнісіньке пиво - «Велкопоповицький Козел». Це зовсім не той «Козел» російського розливу за 20 руб ... Ге рідкісне! А ось чеський «Козел» (у нас 100 р варто) - ось це САМА.
Захекавшись, виявилися єдиними на заводі, але все одно за 80 крон для нас спеціально провели екскурсію. Гідом був чеський пенсіонер, який навіть не розумів англійську, але все одно що він говорив і показував було більш-менш зрозуміло. Допомагала текстова екскурсія російською, видана на початку. Так як ми були перший раз на пивоварні, то в першу чергу варто відзначити про запах на території заводу - він був БОЖЕСТВЕННИЙ - запах хмелю просто одурманював нас. Зайшли ми спочатку в будівлю, де була музейна експозиції і там де нам видали по склянці ЦЬОГО пива. Яка екскурсія в пивоварні без дегустації. ))) Потім спустилися в підвал, де нам показали не великий фільм про пиво на чеському, але все було ясно. Були здивовані, коли нас провели в ЦИТАДЕЛЬ пива - там, де його «варять» і там де наливають. Перед нами був повний огляд повного циклу розливу пива, тобто як відбираються бутлі, миються, упорядковано, заповнюються, закупорюються, наклеюються етикетки і занурюють в фірмові пластикові скриньки. Ну ось в самому розливному цеху запах «не айс» - хлоркою і миючими засобами пахне так і спекотно, але це від того що пішохідна екскурсійна стежка проходила по верху цеху де і накопичується весь гаряча пара. Потім показали нам місцевого талісмана пива - ТОГО самого ЖИВОГО козла, якого можна було побачити на етикетці. Після закінчення екскурсії зайшли в павільйон, де розташовувався магазин фірмових товарів пивоварні: від обробних дерев'яних дощок і футболок до самого пива. Затоварилися, зайшли поруч розташованого ресторану «Велкоповіцкая козловна». Це найкращий ресторан за все перебування в Чехії. Крім різноманітність страв в меню російською здивувало нас і ціна страв - НАЙНИЖЧІ, а замовили страви були настільки смачні, що навіть не тільки пальчик оближеш, а й тарілки))) Порції настільки великі ... і то що пишуть в меню, наприклад, 200 гр - нефігаааа. Все полкг на тарілці виявляться. Сиділи спочатку на веранді, але раптово почався сильний вітер, а після нього і сильний дощ, ми перебралися в приміщення ресторану. 5 келихів пива, 2 страви (свинина і яловичина) з гарніром, тарілка оладок за все взяли 400 крон. Ну не шикарно ж, чи не так ?!
ЗАМІТКА: Тільки в Чехії можна замовити «Вепренно (свиняче) коліно з гарніром» вагою 1,2 кг за 160-200 крон.
Сильний дощ на вулиці закінчився - тільки моросило. Після як ми дізналися, що запізнилися на останній автобус йде прямо до Праги ми з великими «Пузік» сіли в автобус йде до жд-вокзалу, а від туди на поїзді доїхали до Праги. Забігли в Альберт, купили продукти на сніданки і повернулися додому. Лягли спати в 22-00, тому що нам треба було завтра рано вставати.

Я встав о 10-00, а подруга вже пиво з рубкою наяривал. Я вирішив збігати в Альберт за продуктами, купив піцу на сніданок, заніс все додому і разом попрямували в сонячну погодка гуляти. Попрямували спочатку на празьку ельфівую вежу. Через Нове місце ми дійшли до фунікулеру, прикупивши квиточок, піднялися наверх. За вказівниками пішли в сторону вежі крізь парк, де в цей час косили на машинах травичку - запах стояв одурманюючий - так і хотілося стрибнути в цей стіг тільки що скошеної зелені. І ось, перед нами постала ця вишка ... ну що сказати ... з Центру міста вона здавалася на мнооого вище, а насправді - ліліпутка. Ми піднялися на ліфті наверх зі швейцаркою, тому що були куплені квитки «все включено». Там нас чекав СЮРПРИЗ - купа школярів і школоло, як мурахи на пеньку. Ясна погода, вид зверху, Прага, червоні дахи, навколо зелень - казка. Відволікало від фотосесії на башті ... вежа, яка дуже навіть істотно хиталася з боку в бік. Намагалися викликати ліфт, щоб нас спустив назад на землю, але ці спроби не увінчалися успіхом (а адже було все оплачено). Іншого вибору не залишалося, як спускатися вниз ніжками. Спускалися потихеньку, тому що у подруги який день вже боліло коліно. І ось вона - тверда земля.
Далі хотіли все-таки знайти «танцюючий будинок» і для цього на тому ж фунікулері і з тими ж квитками, які втратили чинність 5 хвилин тому, спустилися вниз, пройшли міст і перед нами постало, скорчившись, ця будівля. Я думав він більше по висоті і по закручених, як бантик, але немає. Навіть без цього виглядав він дуже сучасно, представницький і кострубато навіть без пива. ))) Зробивши кадри з різних ракурсів ми попрямували до Вишеграду, але не прямо як треба, а через 3 райони і через (як завжди) многокорпусовую лікарню. Находившись в обхід вдосталь, зайшли в ресторанчик, як потім дізналися з російської немолодий і дивною офіціанткою. З нею ми дуже добре поговорили про Чехію. Вона порадила, що нам в меню варто брати, а що ні. Вона розповіла про свою гірку долю і як тут вона виявилася, а ми в свою чергу розпитували, як тут живеться, адже у мене були плани після всього побаченого мігрувати сюди. Наївшись і отримавши інфо від російської баби про Прагу, ми все-таки вирушили в Вишеград. Піднявшись і пройшовши мінікладбіще, побачили це костел - величний, як не дивно, кольоровий і могутній. До нашого прибуттю, він був уже закритий, але ми не особливо жалкували. Потім спустилися вниз до набережної, і пішли вздовж неї. Погодували «дресированих» лебедів і качок яблуком, а потім побігли додому під проливним дощем. Сидіти вдома точно не хотілося, ми попрямували в найближчий ресторан - там ми попивали червоне винце і веселилися на славу. Ми посивіли годинки дві, потім запал і веселощі перемістилося додому під винце з Альберта. Цей день у нас закінчився в 00-00, тому що до цього часу ми практично вирубали.

Ось таке у мене була подорож.