Як доїхати з Шеньчжень в Гонконг (фотозвіт)

Вітаємо вас, дорогі читачі блогу way2china.ru!
У цій замітці я хочу поділитися з вами нашим досвідом того, як дістатися з Шеньчженя в Гонконг. а саме, з міжнародного аеропорту міста Шеньчжень в спеціальний адміністративний район Гонконг. Ми вирішили їхати в Гонконг через Шеньчжень з двох причин. По-перше, як відомо, ці міста межують одна з одною. По-друге, авіаквитки туди з Пекіна виявилися значно дешевше, ніж безпосередньо в Гонконг. Ми сподівалися після прильоту скористатися яким-небудь видом громадського транспорту, щоб доїхати до кордону. Таким чином ми покинули спорожнілий на свята Пекін.
Після того, як ми приземлилися в Шеньчжені, нас на автобусі довезли від літака до будівлі аеропорту. Увійшовши до будівлі, ми відразу виявилися в залі отримання багажу. Якщо прилетіти в Шеньчжень з-за кордону, то перед отриманням багажу, попередньо потрібно буде пройти паспортний контроль. У приміщенні отримання багажу міжнародного аеропорту Шеньчженя нас зустріли характерні для південних міст кабінки для переодягання, де пасажири можуть змінити зимовий одяг на літню.

Як доїхати з Шеньчжень в Гонконг (фотозвіт)

Отримавши багаж, ми вирушили на вихід, в зал очікування прилітають рейсів.

За вказівниками, Arrivals Hall Exit і Civic Aviation Airport Bus, ми пройшли повз натовп зустрічаючих в зал очікування.

У залі очікування ми побачили покажчик ліворуч із заповітною написом Airport Bus Station. Подивившись вліво, ми побачили невелику обгороджену площадку - зал очікування автобусів. Там же була і квиткова каса, в якій нам пояснили, що зупинка автобуса до кордону знаходиться на вулиці, квитки потрібно купувати прямо на тій зупинці. Вихід з будівлі аеропорту знаходився поруч в кількох метрах від нас. Над виходом красувався ще один покажчик Bus Station.

Як доїхати з Шеньчжень в Гонконг (фотозвіт)

Ми вийшли на вулицю і в декількох кроках справа побачили потрібну нам зупинку. Ось сама зупинка на фото. Це квиткова каса. Посадка в автобус можлива тільки праворуч від неї. Молода людина, що стоїть перед касою, виявився дуже люб'язним, життєрадісним, які володіють англійською мовою, уродженцем Гонконгу, який їхав на новорічні свята додому до батьків з Шанхая, де він живе і працює. Він показав нам, як дійти до Гонконгу від автовокзалу. куди ми виїхали на автобусі з аеропорту Шеньчженя.

До кордону ходить маршрут 330. Кордон - на кінцевій зупинці. Вартість проїзду - 20 юанів. Взагалі, 330-й маршрут - це експрес від аеропорту до ж / д вокзалу. В дорозі він робить тільки одну або дві зупинки. До кінцевої ми доїхали приблизно за годину. Пробок не було, так як вулиці Шеньчженя теж спорожніли в зв'язку з новим роком за китайським календарем, до якого залишалися лічені години. Кінцева зупинка - автовокзал. Прямо через дорогу від нього знаходиться ж / д вокзал. Будівля залізничного вокзалу підпирає кордон. Там і розташувався перехід в Гонконг. Цей пункт переходу називається Луоху (罗湖 LuoHu). До кордону ходить 330-й, першої лінії (Line 1). Будьте уважні, купуйте квитки до кінцевої 330-го маршруту саме першої лінії. і при посадці в автобус переконайтеся у кондуктора, що він йде до кордону Луоху.

Коли ми приїхали на автовокзал, виявили, що з парадної сторони він абсолютно не помітний. Наш автобус просто заїхав з вулиці на маленьку парковку перед якимись магазинчиками, що охороняється будочники при шлагбаумі.

Як доїхати з Шеньчжень в Гонконг (фотозвіт)

Коли автобус в'їхав на парковку біля входу на автовокзал, ми вийшли і озирнулися. Прямо через дорогу височів ж / д вокзал. Наш знайомий гонконговец вказав на масивна будівля віддалік через дорогу і сказав, що пункт переходу кордону влаштований там. Туди ж вказував і знак з написом Luohu Customs (Митний пункт Луоху).

Ми вийшли з території парковки на вулицю і повернули за вказівником направо в сторону пішохідного віадука, до якого було метрів 200, і який над вулицею і залізничними шляхами веде до будівлі ж / д вокзалу.

З віадука видно залізниця в Гонконг. За словами нашого знайомого, далекі будівлі, на задньому плані фотографії, знаходяться вже на території Гонконгу.

Як доїхати з Шеньчжень в Гонконг (фотозвіт)

Ми пройшли по досить довгому віадук, нікуди не звертаючи, до самого глухого кута, де висить цей знак, на якому по китайськи зверху написано "Східна вокзальна площа", а нижче написано "Гонконг".

Спустившись по сходових прольотах, ми продовжили наш шлях за вказівниками, які тепер були і на англійській мові.

Через хвилину ми вже йшли цим довгим коридором, в кінці якого розташований вихід з материкового Китаю.

Як доїхати з Шеньчжень в Гонконг (фотозвіт)

Процедура проходження кордону абсолютно така ж, як і на інших пунктах, такому, як в Маньчжурії наприклад.

Ми покинули Китай, пройшли через магазини Duty Free і пішли по коридору в бік Гонконгу. По дорозі відкривається вид на кордон між КНР і спеціальним адміністративним районом Гонконг. Зліва на фото - Китай, праворуч - Гонконг.

При вході в Гонконг, на паспортному контролі, ми заповнили листки прибуття. Одну копію листка прибуття залишають вам для пред'явлення оной при виїзді з Гонконгу. Нам поставили в паспорти штампи з датою прибуття і штампи, на яких було сказано, що власникам даних паспортів можна перебувати на території Гонконгу протягом двох тижнів з дня прибуття. До речі, митники Гонконгу кажуть по-англійськи, і всі написи на стінах і документах дублюються двома мовами. Громадянам Росії віза в Гонконг не потрібно. Цікаво, як із цим справи у громадян інших країн СНД? Після проходження митниці Гонконгу, ми відразу потрапили на станцію однієї з гонконгівського гілок метрополітену. Звідси на метро можна домчати в будь-який район Гонконгу. Карту метро Гонконгу можна подивитися тут.

Як доїхати з Шеньчжень в Гонконг (фотозвіт)

За квитками на 330-й експрес потрібно заходити в це приміщення. Вхід розташований в декількох метрах зліва від входу на автовокзал.

Увійшовши всередину, ми побачили касу наліво від входу. Квиток коштує також 20 юанів з людини. На цей раз касир пояснила нам, що 330-й експрес в дорозі зробить зупинку в однієї великого готелю, де ми пересядемо на інший автобус цього ж маршруту. Так і вийшло, у якогось готелю нас попросили пересісти в поруч стоїть, такий же автобус, і без додаткової плати ми доїхали на ньому в аеропорт.

Експрес між аеропортом і ж / д вокзалом в Шеньчжені ходить досить часто. Ось розклад автобусів від автовокзалу в аеропорт.

Як доїхати з Шеньчжень в Гонконг (фотозвіт)

Сподіваємося, що наш досвід виявиться корисним для вас.