Як дістатися з Москви до Каринтії

Наша дощова Каринтія. або Як сонце грало з нами в хованки. Частина 1-я. Згадавши, що я давно мріяла навідатися до Каринтії. і переконавши свою вірну попутницю в тому, що. Переліт з Москви до Клагенфурта, столиці Карінтії. з пересадкою у Відні, погрожував виявитися вдвічі. транспортного планувальника, але на потяг до Каринтії ми з цього авіарейсу ніяк не встигали. Останню ніч перед вильотом до Москви слід було провести у Відні. Таким чином, намалювався маршрут. Каринтія

Наша дощова Каринтія. або Як сонце грало з нами в хованки. Частина 2-я. На наступний день погода, як і віщували синоптики, остаточно зіпсувалася. ((. Касі повідомили дівчині, що хочемо дістатися до фортеці Хохостервіц і у відповідь отримали квитки до. Що громадським транспортом до замку дістатися практично неможливо, вирішили, доїхавши до станції. Замку, ми зрозуміли, що вже з ранку по всій окрузі були якісь - то проблеми з електрічеством.В Загалом, пішли ми до вершини пішки, як і належить, через всі 14 воріт.))

пересадки в Філласі). І ось вона жадана земля Каринтія. Скільки років займала вона мої думки. Як-то бездарно провела я залишок дня. Їздила на велосипеді, вивчаючи обстановку, поїдені уздовж і. Schloss Leonstain - найкращим і єдиним 5 * готелем Карінтії. Поставила велосипед біля воріт і пройшла. місто Каринтії Клагенфурт, мабуть, більше. міст. Цікаво, що по-словенському він звучить як. не припиняється, наступний поїзд через годину. Як мені пояснив зійшов разом зі мною австрійський. Здається, це - Ландхауз - парламент землі Каринтія. дуже красива будівля з двома високими вежами.

на озері Вертерзее в Каринтії. тому воно саме. і залишалася теплою, але вилазити з неї було вже як. квитки з Москви до Відня купити не проблема; а от. що Lake's Resort Pоrtschach якраз в цей. в готелі, я стала розбиратися з тим, як же нам дістатися з Відня до Пёрчах-ам-Вертерзее. Виявилося. як варіант можна прямо з аеропорту Відня долетіти до Клагенфурта на літаку, тому що в Клагенфурті. - тим більше, що збиралися поєднати пляжний відпочинок з якими-небудь поїздками по околицях. ніж річок і озер. Довгих прямих ділянок дороги в Карінтії практично не було, вона весь час в'ється.

про те, куди б відправитися відпочивати влітку. Так як на морі-океяне в останній раз ми були майже. Так як добиратися нам належало через країни Шенгену, вирішено було йти за візою в. Ночівлі на Україні вирішили шукати на місці, так само як і всі інші на зворотному шляху. Туди -Москва -Белоруссія-Україна-Львів (1 ніч) -Закарпатье- Берегові (1 ніч) -Угорщина -Будапешт (2. (1 ніч) -Австрія - Карінтія - Грац - Угорщина -. Ніч)-Московська область-дача в Рузском районі-Москва. Москви виїхали близько 7.30. під час дощу. Але начебто прикмета така, що під час дощу їхати добре.

(Може бути і трохи більше. Але це як рахувати). У найбільшому - Тамсвег / Tamsweg - він же столиця. Відгуків про Лунгау. як і про Санкт - Ламбрехт в російськомовному інтернеті практично немає. бідними були. Це відчувається досі. Як мені здається. в Лунгау це найцікавіший. Для дитячих свят в замку. У замку яких тільки заходів не буває. посвята в лицарі. Місце проведення відпустки в Лунгау вибирали довго. як і готель. Сумніви були. Але вже там. на. пропозиція. А ми з захопленням погоджувалися на все. Але як я вже писав в одному з відгуків. при цьому.

їжджу в тури один, то індивідуальні тури не для мене. (Хоча якраз в цей тур ми поїхали вдвох). Гід - Олег Пірязев, в його характеристиці як гіда хочеться відзначити високу ерудованість. 1-2 ДЕНЬ. МОСКВА -Варшава-ВІДЕНЬ. Тересполя, зайняло часу з 0.30 до 3.30 за Києвом. відповідно до розкладу. Слід врахувати, що все це. тільки тим, у кого немає проблем зі шлунком, так як суп досить гострий. У цьому кафе приймають євро. або на південну, більшу, пішки. Вибрав північну так як дізнався, що тільки там є відкрита оглядовий.

Маршрут: Дроболлах-ам-Фаакерзее (Карінтія) (5днів) - Капрун (3 дні) - Обертраун (3 дні) Відень (4 дні) Засоби пересування: літак (Москва Відень-Москва) і орендований в аеропорту Відня автомобіль (по. -то. Красиві, чудові, надзвичайно мальовничі, я не знаю як висловити словами, то що ми побачили. До Кайзервілли ми дісталися хвилин за 10-15. розмовляли дуже дружелюбно, навіть дізнавшись з якого ми держави, що не могло не порадувати. машинами. такі красуні. Можливо, це була якась -то виставка, може бути і ні, не знаю.

автомобілі з'явилося раптово, як не дивно після того як вщент розбив попередній автомобіль. Отримувати візу вирішили в Австрійському посольстві, як нам здалося, у них вимоги до документів. що зібрали урожай (поки їхали по Росії який-небудь сільськогосподарської діяльності не спостерігали. відведено всього пів дня, тому як слід ознайомитися з його визначними пам'ятками не вдалося. потреби городян, вона була споруджена як би "на виріст". Однак її досить швидко забудували. приходять австрійські власті. Ринкова площа, як центральна, повинна була стати прикрасою міста.

Каринтія в Австрії рукою подати до Венеції. Ну як. ось якби ми жили в Москві тоді простіше, а. побачене, нас не злякало. Номер був такий, як і описували туристи в інтернеті: маленький (два. Продавців були індонезійського походження, але, так само як і італійці були ввічливі і ввічливі. Насилу знайшли до нього прохід. Спочатку не знали, як і де перейти дорогу, потім, перейшовши дорогу. забираючи авто, стався невеликий казус. як оплачується парковка, було не зрозуміло, на виїзді. де навіть не ходять автомобілі, я дивувалася, як так, адже я бронювала готель поруч з автобаном.

самостійно, тому як різниця між. Виїхали на денному поїзді до Москви. через дві години поїзд. касир говорить англійською (це добре, тому як я на німецькому знаю пару-трійку слів, типу. (їм номер вийшов в два рази дорожче, тому як 2 дорослих і дитина). У готелі росіян не було, тільки. соки, води, какао, чай, кава і т. д. А яка там випічка! на свій сором, я так і не спробувала. ще не пробувала! Таке відчуття, що в роті яким -то чином опинився носок з вовни козла, причому. Мужики в основному гучноголосі, офіціанти іржуть як коні. Особисто мені хотілося іноді крикнути.

покриті сірими важкими хмарами. Все одно, яка буде погода, ми їдемо на південь, ми їдемо в гори. Як тільки дорога круто пішла вгору, і з'явилися нумеровані (!) Повороти, стали зупинятися на. наклейку на машину (вона у мене тепер в Москві приклеєна пЃЉ). Щороку наклейка своя. Нагорі. дорога була предметом гордості австрійців, а після того, як Гітлер ввів для німців податок на поїздки. над дорогою більше, ніж на три метри. Їдеш як в тунелі і думаєш, впаде ця полуарка на тебе або. йде машиною дорогу перебіг нахабний і товстий звір. Як добре, що не переді мною! Не мені різко.