Як дістатися опис

Більшість маршрутів починаються з зупинкового пункту Орлятко, тому найпростіше добиратися на приміській електричці.

Шлях 1. Короткий спортивний, піший. час 1 # 45; 1,5 години. Кілометраж близько 6 км.

Маршрут починається від залізничної станції Орлятко. Вийшовши з електрички, перейдіть залізничні колії, зійдіть до придорожнім будовам і рухайтеся направо по доріжці, що веде до пішохідного мосту через річку Мала Олха. Трохи вище після містка шлях роздвоюється, направо веде маркована стежка безпосередньо через гору на Витязь і далі до Ідолу і іншим скельним останцями. Шлях проходить через мальовниче нагромадження каменів, потім перетинає ЛЕП, швидким кроком до цієї точки хвилин двадцять # 45; двадцять п'ять, розміреним # 45; хвилин сорок. Ще трохи підйому і починається довгий спуск хвилин двадцять п'ять - тридцять по стежці, плавно переходить в стару дорогу. Рухаючись вниз, ви вийдете на основну лісовозну дорогу, що від селища Великий Луг до зимникам річки Велика Олха. Пройшовши по ній хвилин п'ять, опинитеся на оглядовому майданчику. Зупиніться і затримайтеся для огляду гірничо # 45; тайговій місцевості і відпочинку. Від цієї точки йдіть по маркованої стежці, яка йде по гребеню вліво, полого спускається в бік річки Олха і після крутого спуску приведе вас до галявини у Витязя.

Шлях 2. Довгий пологий, піший або велосипедний. Пішки 2 - 2,5 години. Кілометраж близько 8 км.

Вийшовши з електрички на станції Орлятко, перейдіть залізничні колії, зійдіть до придорожнім будовам і рухайтеся направо по доріжці, що веде до пішохідного мосту через річку Мала Олха. Перейшовши місток, на першій розвилці проходите наліво, виходьте на лісовозну дорогу біля моста через Олху, повертаєте направо і йдете по дорозі уздовж Олхі. Приблизно через годину (6 км) ви дійдете до розвилки. Поверніть, і за розвилкою ви перетнете бетонний місток, відразу за яким поверніть наліво на стежку по заболоченому ділянці (взимку тут проходить лижня). Через 1,3 км стежка приведе вас до Витязю.

Шлях 3. Автомобільний для підготовлених позашляховиків або велосипедний. Час 1,5 - 2 години на автомобілі, 2 - 3 години на велосипеді. Кілометраж 20 км від початку паді мольто в Великому Лузі.

В'їхавши в селище Великий Луг, рухайтеся по основній нижній дорозі, не перетинаючи ж / д шляху. Проїхавши віадук, поверніть наліво за магазином «Вдалий» і після моста через річку Олха поверніть праворуч по об'їзній дорозі. Продовжуйте шлях по лісовозної дорозі уздовж пагорбів. Наступного розвилці, не доїжджаючи до Royal Wood, слідуйте по дорозі наліво через Падь мольто. Через 4,2 км біля смітника поверніть на розвилці направо. Ще через 6,8 км ви перетнете місток через Смоленський ключ (виглядає в цьому місці як велике болото). Повертайте направо - ваш шлях лежить прямо в гору. Ближче до вершини поворот направо в кар'єр, вибирайте ліву дорогу, по якій спускайтеся вниз. Cпуск крутий, полотно дороги розмито. Здолавши спуск, проїдьте розвилку, звернувши вправо. Слідуючи по дорозі уздовж підніжжя пагорбів, рухайтеся до чергової розвилки і знову вибирайте праву дорогу, ліворуч - в горнолижку. Наступна розвилка недалеко. На цей раз звертаємо наліво і перетинаємо Олху по бетонному мосту (вибравши дорогу направо вздовж річки потрапите в Орлятко і Розсоха). Далі дорога піднімається в гору, згортає наліво і виходить до оглядового майданчику та пішохідній стежці на Витязь. Дотримуйтесь по дорозі вниз, перетніть струмок по бетонній трубі і, трохи піднявшись в гору скрутіть в перший відворот наліво. Спустившись, опинитеся на перехресті, де потрібно повернути ліворуч. Перетніть струмок ще раз - і ви на Витязі!

Шлях 4. Лижний взимку або велосипедний влітку (від ж / д зупинки «Важкий» або «Вогники»). Час 1 - 3 години в залежності від лижної або вело підготовки. Кілометраж близько 13 км від ж / д зупинки «Важкий»; близько 9 км від ж / д зупинки «Вогники».

Маршрут можна почати зі станції Вогники, або зі станції Важкий, в будь-якому випадку перший раз необхідно йти з людиною, який вже ходив по цьому маршруту, так як існує висока ймовірність піти не туди з # 45; за великої кількості лижних роздоріжжі.

Шлях 5. Автомобільний зимовий. Час 1 годину з Ханчін. Кілометраж близько 12 км від Ханчін або 10,5 від Розсохи.

Рухайтеся по основній нижній дорозі до Розсохи. Далі дорога йде уздовж ж / д шляхів. Доїхавши до зламаних мостів (бл. 1,5 км від Розсохи), припиняйте р. Олха по льоду (звернувши вліво з дороги перед підйомом на міст) і рухайтеся далі до Орленка. Залишайте зліва бетонне одноповерхова будівля колишнього піонертабору і, минувши дерев'яний міст через Олху в районі Орленка, слідуйте по дорозі уздовж річки до наступного моста (бл. 1,8 км від моста в Орленко), перетинайте річку і знову їдьте по дорозі уздовж річки. Приблизно через 4,7 км від моста в Орленко буде розвилка: дорога наліво уздовж пагорбів веде на "горнолижку", а направо - до бетонної мосту через Олху і далі на "Витязь". Від бетонного мосту звивиста дорога піднімається вгору до "оглядового майданчика". Будьте уважні, на цій ділянці є два крутих повороти і у вихідні рух інтенсивний: тут можна зустріти і снігоходи та квадроцикли і джипи і лижників і пішоходів. Далі починається спуск до струмка. Переїхавши велику бетонну трубу, ви перетинаєте струмок і починаєте підйом в гору до першого повороту наліво. Тут побачите світловідбиваючі таблички з написом "Витязь". Тепер залишилося спуститися до Витязя і ви на місці.