Як дістатися до Сигирии, через канди і Дамбула

Дорога до Пераденіі зайняла 2 години, і була не простою. Вся справа в серпантині, і в швидкості автобуса. О 17.15 ми вийшли з автобуса в брудному, задушливому і не затишному місці. Не такий я собі уявляла Пераденію.

План був такий: знайти гест, щоб залишити речі і прогулянка по саду. Але гест ми не знайшли. Ніхто не хотів погоджуватися на суму менше 1500 рупій, щоб просто залишити речі на 1,5 години.

Витративши на пошуки 30 хвилин, ми зрозуміли, що з садом пролітаємо і поїхали в Сігірію. через Канді. Сіли в автобус до Канді, проїзд коштував 60 рупій, а дорога зайняла хвилин 30 по пробкам.

Канді - Дамбула

Висадили нас у Канді, білетер невиразно махнув рукою, показую шлях, а автобусної зупинки і не видно.

Виявилося, потрібно перейти дорогу, і пройти у вузькому проході в щілину між будинками, потім потрібно було спуститися сходами - самому нереально здогадатися, але нам пощастило, мабуть таких туристів з круглими озирається очима там багато буває, та й шукають все одне і теж).

Загалом, нам допомогли дійти - без допомоги доброго місцевого людини ми б не впоралися, спасибі йому =). Автобус знайти було неважко. Всі автобуси, як завжди підписані. Дорога зайняла 2 години часу і 300 рупій.

Дамбула - Сігірія

Приїхали в Дамбуллу, вже стемніло, ще в автобусі нам сказали, що автобус до Сигирии в такий час годі й шукати, так що на тук-тук ми були націлені.

Але тут ми зіткнулися з лукавими місцевими. Ще в автобусі до нас приклеївся місцевий хлопчина, вийшов з нами на одній зупинці і типу намагався допомогти нам знайти тук-тук, паралельно пропонуючи якийсь гест за 2500 рупій у своїх знайомих.

Від геста ми відмовлялися, і з ним начебто попрощалися, а він не йшов, а коли ми зупиняли тук-тук, він стояв поруч подаючи приховані знаки водієві).

Водії, як на замовлення все називали ціну не менше 2500 рупій. Нам це набридло, причому він зовсім не хотів від нас відставати, і ми придумали стратегію: поки один розмовляв з настирливим місцевим, другий сходив до тук-Тукер в 50 метрах на зупинці і, о диво, тук-Тукер називає адекватну ціну в 1000 рупій, тут же підбіг настирливий тип і явно сказав щось неприємне нашому новому водію.

Такі ситуації на Шрі-Ланці не рідкість і до цього треба бути готовим. Нічого страшного в цьому немає, але настрій це нам сильно зіпсувало і час відняло. Урок про існування в місцевих реаліях ми отримали хороший.

Доїхали ми до Сигирии за хвилин 30. Заздалегідь гест там не бронювати, але за відгуками для себе вибрала гест Flower Inn, там виявилася вільна кімната, і ми там залишилися. Відпустили тук-Тукер, я дала йому жменьку цукерок, щоб хоч трохи підняти настрій, він був дуже радий і вдячний.

Чесно кажучи, гест нас розчарував, за відгуками і фото ми очікували зовсім іншого, мабуть, симпатична кімната була зайнята, а нам дісталася ця.

Як дістатися до Сигирии, через канди і Дамбула

Зате у нас була дуже привітна, життєрадісна господиня. Все розхвалювали її кулінарні здібності, але вона захворіла і не могла готувати, про що заздалегідь нас попередила, і з цим ми пролетіли. Ось такий от у нас був день прольотів 8).

1. - При спілкуванні з місцевими, будьте обережні. Говоріть, що у Вас план і все гести вже заброньовані, що Ви ні в чому не потребуєте. При невимушеній бесіді з місцевими, не відповідайте на питання про суми, витрачені на поїздку і в поїздці. Пам'ятайте, для них, це величезні гроші. Бачили б ви тільки погляд того нашого настирливого місцевого, коли ми неакуратно сказали, о котрій нам обійшлися квитки на Шрі-Ланку. Для нього ми автоматом - єврові мільйонери, з яких не соромно витягнути якомога більше.
  2. - Наймаючи тук-тук, уточнюйте відразу час очікування, якщо вам потрібно заїхати куди-небудь по дорозі або зробити зупинку, інакше підсумкова ціна може зрости.

Як дістатися до Сигирии з Коломбо

Дістатися до Сигирии з Коломбо. це близько 170 км, можна буквально протягом чотирьох годин на автобусі № 47 від центрального вокзалу або автомобілі.

На авто слід доїхати до Дамбулла, там пересісти на автобус до Сигирии. У село біля підніжжя Сигирии зручно приїхати ввечері, залишитися ночувати, будинки в селі здаються, тільки так ранковий ранній підйом на скелю буде приємніше і легше.

Залишивши речі, ми вирішили вгамувати голод в найближчому кафе. За вечерю ми віддали 1500 рупій і нам дуже сподобалося. Ситі і не зовсім задоволені умовами нашого житла, ми лягли спати.