Історія з життя

Згадалася вона після написання статті «ЗАГИБЕЛЬ ЕКСПЕДИЦІЇ ДЯТЛОВА. ТЕОРІЯ ЗЕМЛЕТОЧЕК В ДІЇ. »Супермістіческого нічого не було, але я переконаний, що є місця, до яких потрібно ставитися серйозно, обережно, а може навіть і з повагою.

Запропонував сходити в похід Віталій, хлопець з Ленініск-Кузнецького, теж лікар, теж повернений на езотериці, Риба, який міг легко відкривати і закривати людям «третє око». Запрошених було 7 осіб -я, Микола, мій товариш по службі, Віталій і його брат, подружня пара з Барнаула і їх друг.

Микола, я і Віталій - уже тоді займалися езотерикою. Цим ми вже наскільки відрізнялися від інших членів групи, середніх радянських атеїстів.

Відразу скажу, що для мене цей похід був вирішальною ланкою в моєму плані остаточно порвати з армією.

Способів, власне, було два без позбавлення волі:

- Службове несоотвествие (за цією статтею ніколи і нікого не звільняли)

І один - з позбавленням волі - тобто через суд.

Потрібно було що-то робити. Залишення розташування гарнізону більше 15 діб для офіцера загрожувало вже трибуналом.

Найдієвішим способом звільнення була відсутність в гарнізоні рівно 15 діб і ні днем ​​більше. Тобто це був і похід і вирішальний крок до звільнення з армії.

Отже все збіглося - пропозиція Віталія, моє бажання - і ось ми з Миколою вже мчимо в поїзді до славного міста Барнаул - столицю Алтайського Краю.

У Барнаулі зустрілися з іншими членами групи, докупили необхідні продукти і спорядження і все разом рушили далі. Добралися через Бійськ - Горноалтайская до початкової точки нашого маршруту (назва її я не пам'ятаю).

На який вже не пам'ятаю день - ми до вечора наблизилися до кульмінаційної точки нашого маршруту - підніжжя древніх скель-останців, самотньо височіли посеред величезного плато.

Уже починало темніти - стали розбивати намет, і тут один з барнаульцев повідав нам легенду - страшилку. Приблизно такого змісту:

Багато людей, що потрапляють в район цих скель, залишалися там назавжди, чомусь вмирали. Вважалося, що це духи не пропускають людей, караючи їх за непослух і різні провини. Ніби як в виярку між Замком Гірських Духів і чортовим пальцями зупинилася коли - то експедиція, або група. Коротше будинку їх не дочекалися. Потім начебто виявили їх там мертвих, без ознак насильницької смерті.

З розвитком туризму на Алтаї, вчених зацікавив феномен цих скель. Дослідження показали, що вітер, проходячи крізь скелі, утворював ультразвук, що і призводило до загибелі потрапляли в це поле людей. Надійшли радикально - скелі підірвали. Ультразвуку більше немає, люди не гинуть, а від скель залишилися руїни. Але все одно вони вселяють трепет. І до сих пір існує повір'я, що з Замку Духів нічого не можна відносити, ніяких каменів або рослин. Духи карають порушників по-своєму: поганою погодою або нещастям.

Намети розбили і ми з Миколою, озброївшись рамками (тоді я цим захоплювався і всюди носив з собою), вирішили збігати до Замку Гірських Духів. Це хвилин 20 від стоянки. Побігли. З якогось наближення до Замку, рамки дійсно просигналили мені, що ми увійшли в сильну негативну зону. Добігли таки. Огляділися. В принципі, камені як камені, скелі як скелі, пірамідки рукотворні розкидані - нічого незвичайного на перший погляд. Але щось, все таки було незвичайним! Якісь відчуття, хвилювання, чи що. Я сів у позу «лотос» почав медитувати. Микола мене сфотографував. Пізніше, коли плівка була проявлена ​​і фотографії роздруковані - мене саме цей знімок вразив - сиджу я, а навколо, як би побіжно, по дотичній якоїсь оболонки навколо мене світлі пучки - ніби як вихлопи їх землі або трава. Але трави там не було, тим більше, такої високої! Дуже схоже, що плівка зафіксувала якісь енергетичні вихлопи з Землі.

(Треба пошукати в архіві це чорно-біле фото, відсканувати і вставити сюди :))

На цьому і закінчили огляд - побігли назад. Так, ще одна фізіологічна подробиця - на зворотному шляху у мене відбулася якась «революція» в животі, скрутило сильно.

Поїли, стали вкладатися спати.

Виглянувши з намету, ми спостерігали майже моторошно-містичну картину - Замок Гірських Духів - распадок - Чортові пальці. У цьому виярку рівно посередині повний Місяць!

Страшилки пішли, смішки, ми своє розповіли - про відчуття. Ну тут як без цього - круті екстрасенси стали захист навколо намету енергетичну ставити. Легенди легендою, а ніж ... не жартує. Загалом настаралісь на славу - створили кокони, рови, колючки - не один дух не проскочить! - і заснули. Спали нічого собі так, без пригод.

Вранці поснідали і пішли. День начебто нічого, ясний. Підійшли до підніжжя, стали підніматися - підйом там невисокий.

Треба сказати, що у нас була одна карта - у барнаульцев, і йшли ми на каракольський озера.

Замок Гірських Духів повністю зруйнував наші плани.

У цю негоду, нам дали орієнтир - йдіть так. Я, Віталій, Микола - трохи відірвалися, але напрямки начебто дотримувалися. Йшли-йшли - дивимося четверо то відстали і не видно. А холод, вітер, стояти на місці взагалі не охота. Вирішили піти назад до них назустріч. Йшли-йшли - немає. Чекаємо - нету ... Не пам'ятаю вже скільки ми чекали, кричали і ходили туди-сюди - навколо, поки не переконалися остаточно. Ми розійшлись. Наша група рабілась на две.Первая група - ми, троє, які так чи займалися езотерикою, без карти й гадки не мали куди йти далі, друга група - четверо - просто хороших людей з картою і знанням маршруту.

Ми розійшлись? Так ... а що робити-то будемо? - місця ми не знаємо, карти у нас немає .... Холодрига. Коротше якимось спільним рішенням вибрали напрямок руху - не стояти ж на місці - холодно - і в надії, що перетнемося з іншими - побрели по то схилах, то по «кам'яним річках». Загалом йшли світ за очі. Йшли цілий день - навмання. По дорозі як лосі обгризати кущі з підморожених вже різними ягодами. Про погане думати не хотілося ... Але думалося ...

Наприклад, думав я, - як часто в цих місцях зустрічаються людські поселення, чи є якісь стежки, а може і дороги?

Вечір. Йшли майже до темряви. Мокрі, холодні, змучені і приголомшені тим, що сталося стали на нічліг.

Депресняк, місце якесь незручне - зручних там і не було - кам'янистий схил якоїсь. Руки не гнутися, земерзлі. Але, з горем навпіл, розбили намет, розпалили багаття, переодяглися. Жарти похмурі за вечерею - скільки ще блукати будемо. Час то підтискає і загрожує мені особисто, трибуналом :).

Коли вкладалися спати, Микола урочисто витягнув зі свого рюкзака пляшку молдавського вина.

Смачнішого і своєчасного вина я не пробував жодного разу. Порожню пляшку виштовхнули з намету і вже, майже щасливі, заснули.

Вранці все вже не здавалося таким похмурим, ніби як і потепліло і сніг закінчився.

До кінця дня вийшли на якусь кінську стежку - вже радість - є стежка - вона кудись приведе. І, дійсно, вийшли на путівець. Вибрали куди йти - теж було важливо. Через деякий час нас підібрав трактор з кузовом і до вечора ми урочисто в'їхали в селище Елекмонар.

Тракторист нам порадив піти в місцевий клуб і там переночувати.

Не пам'ятаю вже як і хто нас туди пустив, але в клубі йшла прем'єра - «В місті Сочі темні ночі».

Фільм догледіли з жителями селища, ночували там же в спальниках, але під дахом.

Вранці - автобус - потім літак. І ми вже в Кемерово.

Я приїхав в місто накачаний якоїсь енергією, як повітряна кулька.

Я був, як ніколи впевнений у собі і в тому, що ніякі перешкоди мені не страшні

Потім було кілька сутичок з начальством (це окремі історії) - але в мені було стільки сил, що я з легкістю пройшов цей, досить ризикований відрізок свого життя.

Скоро документи пішли на звільнення і до нового року я був ВІЛЬНИЙ!

Ось така була історія.

Чи то Замок Гірських Духів покарав нас за зайву самовпевненість, яку ми виявили в наметі (для охорони - хи-хи ха-ха)

Чи то Замок Гірських Духів надав мені якихось сил, які допомогли мені успішно завершити ту справу? Адже не розведи нас - хто знає, чим би закінчилася моя спроба звільнення з армії.

Але одне точно - ТАМ ЩОСЬ СТАЛОСЯ.