Гайдбук трикутного озера з фотографіями

Гайдбук Трикутного озера з фотографіями. Карелія

1) До Виборга будь-якими шляхами. Якщо хочеться заїхати в Виборг, то

2а) Необхідно повернути на Каменогорськ / Святогірськ / Лесогорськ. Для цього вже в Виборзі їхати по головній до вокзалу і недоезжая

500 метрів до вокзалу, біля церкви на крутому схилі з великим написом "Христос воскресе" (світяться літери висотою метра два) повернути на перехресті з трьох доріг зі світлофором нема на вокзал (ліворуч), а на міст через ж / д (направо). Далі по мосту через ж / д. По мосту через затоку, по головній, до погранцам.

Якщо не хочеться заїжджати в Виборг, проїжджаєте розв'язку (нема на Виборг, а на Гельсінкі), дале повертаєте на розв'язці де є повороти на Виборг і Каменогорськ / Святогірськ / Лесогорськ. Через 1,5 км буде прикордонний пост.

3) Від прикордонники по дорозі на Каменогорськ / Святогірськ / Лесогорськ (головна) 9,4 до покажчика «Каменогорськ - прямо, Лесогорськ. Святогірськ - наліво ». Вам потрібно, зрозуміло справа, ліворуч. Розвилка дуже велика, трикутна, з якісною дорожньою розміткою.

4.1) Через 37.6 км буде ж / д переїзд. Ще через 3,7 км побачите бетонні автобусні зупинки (з обох сторін від дороги). Це і є поворот на пос .Л осьових і пос.Тополькі (від погранцов до повороту 41,3 км, від переїзду - 3,7): Повертаєте направо, недоезжая правої автобусної зупинки. Дорога, на яку Ви звернули, перед тим як приєднатися до головної, розгалужується так, що автобусна зупинка виявилася на острівці. Через 100 метрів буде щит з мальовничою написом "Лосєве". Цією дорогою їсте 2,3 км до селища з 6-8 п'ятиповерхівок.

5) Вже в селищі буде розвилка: направо йде хороша асфальтована дорога, прямо в гірку повз п'ятиповерхівок (вони будуть ліворуч) йде дорога по якій треба їхати. По дорозі виїжджаєте на околицю селища, до початку грунтової дороги (від зупинок 2,4 км). Перед початком грунтовки справа приблизно в 50 метрах від дороги буде знаходиться клуб "Окіаю" (одноповерховий будиночок з ґанком). Грунтовка спочатку йде під гору. Місцеві жителі знають цю стежку для автомобілів як дорогу на селище Топольки.

6) Скрізь їдете по головній. Через 3,1 км буде перехрестя, до вашої дорозі зліва примикає рівнозначна дорога, праворуч поле і за полем ліс і озеро. Посеред перехрестя острівець на якому росте велика беріз а (и) і сосна (деякі сосну не помічають, так що щодо неї не заморачивайтесь). Нещодавно на острівці побудували альтанку з колод. Їхати прямо.

6.1) Через 3,3 км дорога розгалужується. Справа поле, далеко озеро, будинок, за будинком ліс. Дорога прямо йде до будинку, вам - наліво по основній.

7) Зліва від дороги альтанка з колод (12 км від початку грунтовки). Ліворуч йде другорядна дорога. Їхати прямо. Не помітити альтанку неможливо навіть вночі, якщо через 12-13 км її немає - розвертайтеся.

8) Через 600-700 м різкий поворот наліво (дорога навіть нахилена) і не дуже помітна дорога прямо. Їхати треба прямо, по другорядній дорозі (основна. Треба думати, йде в Топольки). Через 1-2 кілометри дорога піде по полях, потім знову почнеться ліс, і піде зовсім погана дорога. Через 1-2 км дорога вийде на відкритий простір, зліва будуть невисокі пологі гранітні лоби, за ними озеро і далі - шукані скелі.

9) Перед невеликим спуском, зліва і справа будуть галявинки, на яких можна залишити машину. Далі йдете по дорозі під гору. У самому низу дорога проходить по мосту через швидкий і галасливий струмок. Піднімаєтеся на гору, повертаєте наліво на стежку і йдете по ній вздовж струмка а потім і озера близько кілометра. Побачите кілька місць під намети, костровіще. До скель вгору і трохи вправо, метрів 150.

Можливо, вам знадобляться відскановані карти з сайту mapkarelian.narod.ru під номерами.