трикутне озеро

Схематичний вид з основного скельного масиву

Масив Трикутного озера виступив на Скелелазна арену Росії, коли з'ясувалося, що більшість інших скельних районів вже облазал, а допитливі все ще жадають нових відкриттів. Виявилося, що є масив, до недавнього часу колишній прихованим від очей публіки (поки в околицях не почали активно рубати ліс, і таємне Герасимчука явним). Гарний краєвид і безліч цікавих трас різного рівня складності роблять цей район дуже привабливим для шанувальників скелелазіння.

Потенціал цього району величезний. Скельні масиви з купою пробитих трас і ще більше поки що ні пробитих. Велике число місць під стоянки, ніяких проблем з водою, завжди є відмінна скелелазна компанія. Можна купатися, можна пірнати. Мінус, звичайно, просто жахливий останній шматок дороги, але раніше було ще гірше, з кожним роком дорога розкочується. Складність трас від 5а до 8с, всі траси цікаві, різноманітні. Сам матеріал дозволяє проходити траси по різному і знаходити кожному щось своє.

Як дістатися

Latitude, longitude: 61.109913, 29.1602898

Degree decimal: 61.109913N 29.1602898E

Degree, minutes, seconds: 61 ° 6'35 "N 29 ° 9'37" E

трикутне озеро

До Виборга будь-якими шляхами - на поїзді / електричці / автобусі (від СПб метро Парнас і Дев'яткіна), після 21-ї години громадський транспорт на ділянці Виборг - СПб перестає працювати, автомобілем. Від Виборга в напрямку Святогірськ / Іматра. Автобус (на Святогірськ кілька разів на добу) / таксі / велосипедом (ок 40 км) або іншим транспортом.

У Виборзі їхати по головній до вокзалу і недоезжая

500 метрів до вокзалу, біля церкви на крутому схилі з великим написом «Христос воскрес» (світяться літери висотою метра два) повернути на перехресті з трьох доріг зі світлофором нема на вокзал (ліворуч), а на міст через ж / д (направо). Далі по мосту через ж / д, по мосту через затоку, по головній.

Без заїзду в Виборг За "Скандинавії" (СПб-Гельсінкі) за 3 км перед першою Виборзькій розв'язкою Вас зустрічає стаціонарний пост ДПС. Від посту 1,5-2 км зліва заправка Несте. Далі "Скандинавія" огинає Виборг. Дві розв'язки їдемо прямо по на Гельсінкі. Перша розв'язка на Виборг. Друга розв'язка Виборг-Смирнове. Після заправки Луко (вона ж остання на маршруті), через кілометр третя розв'язка Виборг-Каменногорск. Повернути праворуч.

• Третя розв'язка на об'їзді Виборга по Скандинавії на Каменногорск

Через 1,5 км від розв'язки "Скандинавія" -Виборг-Каменногорск / Святогірськ буде перший прикордонний пост (всього їх два на Вашому шляху).

Через 9,4 від прикордонний розвилка дуже велика, трикутна, з якісною дорожньою розміткою. (Місцеві називають її 16 кілометр) Два покажчика поспіль «Каменогорськ - прямо, Лесогорскій- наліво і Іматра, Святогірськ - наліво».

• Розв'язка 16 кілометр

Приєднання з Каменногорск

Повертаємо ліворуч на Лесогорськ, це маршрут на Трикутна через Лосєве (швидше і легше доберетеся).

Прямо дорога на Каменногорск, якщо нікуди не будете згортати, то приєднуйтеся до попереднього маршруту в Лесогорськ. Можна в Каменногорске піти на Бородінський / Вільне - вийдете на маршрут з Приозерска (важчий для транспорту).

Через 37.6 км, в селищі Лесогорськ. буде ж / д переїзд.

За переїздом, через 200 метрів шлагбаум прикордонників. Пропускають місцевих, з відкритими візами і за перепустками. Перевіряють вибірково, переважно авто з регіоном відмінним від 47.

Ще через 3,7 км, за черговим поворотом (не розганяти) з права на острівці побачите автобусну зупинку (стару знесли нову ще роблять). Повертаєте направо, перед правою автобусною зупинкою (не суттєво, просто поверніть направо). Це і є поворот на пос. Лосєве (від першого прикордонний 41,3 км, від переїзду - 3,7).

0,0 км Обнуляємо одометр, далі покажчиків НЕ буде

2,1 км сел. Лосєве з 6 - 8 пятіетажек.У перших п'ятиповерхівок буде розвилка. Зліва зупинка, праворуч в колишній скляний магазин. Хороша асфальтована дорога уходітна право. Дорога по якій треба їхати грунтова, йде в гору прямо. повз п'ятиповерхівок (вони будуть ліворуч). За п'ятиповерхівки зліва буде одноповерховий продуктовий магазин (останній на маршруті). Виїжджаєте на околицю селища, до початку грунтової дороги. Місцеві жителі знають цей напрям як дорогу на пос. Топольки. Від початку грунтовки всюди їдете по головній до 12 км.

• Прямо на другорядну

5,3 км Альтанка. Ми залишаємо її зліва, справа через низину видніється озеро (здається Ворошилівське)

8,7 км Приватна територія. Гарний краєвид на пагорбі: прямо поле, будинок, за будинком ліс, далеко озеро.Дорога прямо йде до дому. [Вас туди прямо манить)))] Шлагбаум (((і напис "Приватна територія". Головна дорога йде наліво. Вам - наліво. По головній. (Через 3,3 від початку грунтовки)

14,5 Поворот. Головна робить поворот на 90 наліво (треба думати, йде в Топольки) дорога навіть нахилена. Трохи менш роз'їжджена дорога прямо. Їхати треба прямо, по другорядній дорозі. (12 км від початку грунтовки)

• Прямо на другорядну
  • Це серединне місце Скельного району: Трикутне (Ленінградська область). [

Основний скельний масив. Стежкою наліво йдете вздовж струмка а потім і огинаючи озеро на протилежний берег. Це стоянка місцевих аборигенів. Sorry! Вільних місць немає, місця під намети зазвичай все кому-небудь належать. Так що прохання вибирати собі місце під стоянку де-небудь віддалік (взагалі все зручні місця для стоянок поблизу скель уже розібрані, мабуть, вільні треба шукати на сусідньому озері). До скель вгору і трохи вправо, метрів 150.

Також дістатися на Трикутна озеро можна через Бородінський та вільне програмне забезпечення. Дорога від Вільного відчутно гірше ніж від Каменогорськ, не на кожній легковику можна проїхати.

Прикордонна зона по дорозі на Каменогорськ

Скелі знаходяться в прикордонна зона. Для в'їзду в прикордонну зону необхідно оформляти пропуск. Пропуску оформляються в Санкт-Петербурзі на шпалерно 62. Подача документів - пн. чт. 15-17. Довідки по робочих днях 10-12, 14.30-17.30 за тел. 438-64-58, 578-04-48. Для оформлення пропуску необхідна ксерокопія паспорта з пропискою і заповнений на місці заяву. У заяві чесно пишемо Мета: Скелелазіння, район: оз. Трикутне (п. Лесогорськ, п. Вільне). Роблять пропуску довго, днів 20. Крім цього є погран. відділення в Виборзі і Светогорську. Можливо, також проїхати з шенгенською візою (ніби як до Фінляндії їдемо). Але майте на увазі, що з візою ви маєте право передвегаться тільки "найкоротшим шляхом до проїзного пункту". Бували випадки, коли прикордонники зупиняли машини на грунтовці і з фінської візою розгортали додому. Посвідчення про відрядження, як в минулі часи, не діють. Якщо ви "по роботі їдете на Светогорский ЦПК" то вам завчасно треба подати заявку на пропуск, прикладаючи до заяви на пропуск ваше відрядження.