Федерація скелелазіння Росії - скелі росії

1. До об'їзної дороги міста Виборга рекомендується їхати по трасі «Скандинавія». Проїжджаєте розв'язку на Виборг (їдемо не на Виборг, а на Гельсінкі), потім пропускаєте ще 1 розв'язку і повертаєте на розв'язці, де є повороти на Виборг і Каменогорськ / Святогірськ / Лесогорськ. Через 1,5 км буде прикордонний пост (кілька років пост вже закритий, хоча офіційно прикордонна зона відновили). Далі по дорозі на Каменогорськ / Святогірськ / Лесогорськ (головна) 9,4км до покажчика «Каменогорськ - прямо, Лесогорськ, Святогірськ - наліво». Вам потрібно наліво. Розвилка дуже велика, трикутна. Через 37.6 км буде ж / д переїзд. Ще через 3,7 км побачите бетонні автобусні зупинки (з обох сторін від дороги). Це і є поворот на пос.Лосево і пос.Тополькі (від погранцов до повороту 41,3 км, від переїзду - 3,7): повертаєте направо, не доїжджаючи правої автобусної зупинки. Дорога, на яку Ви звернули, перед тим як приєднатися до головної, розгалужується так, що автобусна зупинка виявилася на острівці. Через 100 метрів буде щит з мальовничою написом "Лосєве". Цією дорогою їхати 2,3 км до селища з 6-8 п'ятиповерхівок. Уже в селищі буде розвилка: направо йде хороша асфальтована дорога, прямо в гірку повз п'ятиповерхівок (вони будуть ліворуч) йде дорога, по якій треба їхати. По дорозі виїжджаєте на околицю селища, до початку грунтової дороги (від зупинок 2,4 км). Грунтовка спочатку йде під гору. Місцеві жителі знають цю стежку для автомобілів як дорогу на селище Топольки. Скрізь їдете по головній. Через 3,1 км буде перехрестя, до вашої дорозі зліва примикає рівнозначна дорога, праворуч поле і за полем ліс і озеро. Їхати прямо. Ще через 3,3 км дорога розгалужується. Справа поле, далеко озеро, будинок, за будинком ліс. Дорога прямо йде до будинку, вам - наліво по основній. Через 12 км від початку грунтовки дорога після спуску під гору робить різкий поворот наліво (дорога навіть нахилена) і трохи менше помітна дорога йде прямо. На розвилці по на дорозі йде прямо висить табличка «мисливське господарство». Їхати треба прямо, по другорядній дорозі (основна дорога йде в Топольки). Через 1-2 кілометри дорога вийде на поле. Перед полем направо піде другорядна дорога. Треба їхати прямо по полю. Після поля буде струмок, який треба проїхати вбрід і після броду піде зовсім погана дорога. Якщо вам дуже шкода вашого залізного коня, то можна залишити його тут. Хоча зазвичай все неквапливо проповзають до самого озера. До озера по цій дорозі ще приблизно 1.5 км. Проїхати озеро та скелі неможливо.

Близько озера перед невеликим спуском, зліва і справа будуть галявинки, на яких можна залишити машину. Майте на увазі, що машин в літні вихідні дні тут може бути багато, а галявин мало. Не ставте ваш автомобіль поперек всієї «парковки».

У районі озера дуже мало місць під намети і більшість з них хтось спеціально обладнав під себе. Майте на увазі, що у добре обладнаних стоянок зазвичай є «господар» і займати такі місця не прийнято. Жити можна тільки в наметах.

Понад 100 трас, в даний час пробито менше половини можливого.

Масив Трикутного озера виступив на Скелелазна арену Росії, коли з'ясувалося, що більшість інших скельних районів вже облазал, а допитливі все ще жадають нових відкриттів. Виявилося, що є масив, до недавнього часу колишній прихованим від очей публіки (поки в околицях не почали активно рубати ліс, і таємне Герасимчука явним). Гарний краєвид і безліч цікавих трас різного рівня складності роблять цей район дуже привабливим для шанувальників скелелазіння.

Район озера Трикутного володіє дуже великою різноманітністю маршрутів. Тут можна знайти і дуже велике нависання, і лазіння «на терті», лазіння по розпоріть «в камінах», карнизи і практично всі можливі варіації рельєфу.

Мобільний зв'язок нагорі скелі працює ідеально. Приймають мережі Мегафон, МТС, Білайн і Скайлінк. Можна приймати навіть фінські мобільні мережі. До речі, будьте уважні, дивіться, не по роумінгу ви розмовляєте. Мобільний зв'язок на стоянках і під скелею працює нестабільно і істотно заздрості від мобільного оператора і погоди.