До друга на весілля або відпустку в Башкирії

Старші братки, гостюємо у моєї мами

Поставив нові диски))) нову гуму. Диски купив у знайомого, який замовляв їх з Япии на свою Опель тигра і про боги! Разболтовка то різна))) пролежали у нього кілька років, потім дізнався, що я хочу поставити і віддав мені за 10000 наших деревинок. Покришки вийшли по 3500 за штуку Kumho 225/45 17 "
Вибирав між Dunlop і цими. Здавалося б, вибір очевидний. Відомий бренд! Сокира там плавав! Вони дубові, а корейці м'які як ластик. Поздовжні колєйка широкі. Чи не прогадав, воду відводять будь здоров, тримають супер, шуму майже немає.
Поміняв розхідники, тяги, ступичні підшипники, зробив розвал в коло і в путь. У сонячний Башкортостан, батьківщину смачного меду та фабрики майже всіх співробітників поліції.
Ох люблю я це. Як зазвичай виїхав перед вихідними ввечері)))
Стояв в Балашисі довго. Годин п'ять.
Потім цілком нормально доїхав до Уфи. А там туман як молоко! Капот не видно. Їду на дотик, друже чекає. Дивлюся попереду машина, раз вогник один, значить далеко. Додав, а це фура з одним ліхтарем, туди його в кювет! Мало не причалив до нього.
Загалом зустріли, випили і спати.
Потім поїхав до бабусі, до мами, не бачилися більше року. Тому що вигнав маму на пенсію в Башкирію до бабусі в будинок, який будував для них років зо два.
Мамі сказав, що прибуду на поїзді, не говорив, що купив машину. Приїхав з квітами верхом на коні кольору стали))) зраділа.
Зустрівся з друзями і братами численними.
Потім повернувся до Уфи. Дізнаюся, що я свідок і єдиний холостяк! Ну добре. Вбираємося і їдемо на викуп, нічого подібного, вигнало нас бабине плем'я за кульками, замком з гравіюванням, букетиками і бутаньеркой хай їм грець. Не запізніться, говорили вони нам.
Стрибнули в мій корабель і попливли. Загалом встигли все і довелося ще чекати. Викупили наречену за 400 з копійками, браві хлопці)))) поїхали на реєстрацію, вже без мого лінкора.
Далі як завжди, реєстрація, покатушки, фото, замок повісити на міст і гуляння. Дивно швидко в загсі магнітики з фото нареченого і нареченої у нього на руках на виході з палацу принесли раніше ніж він її поставив! Як з майбутнього метнулися)))
Захід було людне, але веселе. Відзначали за містом в еко готелі! Сам вперше почув.
Наречений вручив мені краватку, тк я був єдиним холостяком. Романтичні пригоди теж були, так що я молодець)))
Потім їздив в Нефтекамськ до братів і затусіть, братани тачку зацінили, всім сподобалася!
Дорога назад була складніше. Пробки, аварії і моя загальна втома від відпустки, після якого потрібен відпочинок.

Купуємо начиння для заходу

Балашиха. виїхав млинець

Брати участь в обговореннях можуть лише зареєстровані користувачі.