Для тих, хто збирається на наш південь на машині

Оскільки тема є архівної.

Всім привіт. Повернулися ми з нашого тритижневого автомобільного тріп по Житомирському краю і Адигеї. Їздили з двома дітьми 5,5 років.
Після довгих роздумів туди поїхали в такий спосіб: М7-поворот на Муром-Касимов-Ряжськ-Липецьк-виїзд на М4 у районі Черкассиа і далі по "Дону". Дорога всюди хороша! за винятком Касимова і Ряжськ, але там розбиті дільниці не дуже довгі. "Дон" - чудова, широка траса.
Ради, що не стали робити 200- кілометровий гак через Підмосков'ї, як планували спочатку.
Дорога від Гарячого Ключа до Геленджика не сильно вимотала навіть не такого досвідченого водія, як я. А ось серпантин від Джубги до Первомайськ - це, конешн, жах (
Назад їхали через Полтава. Тут дорога для нас виявилася понапряжнее. Серйозний трафік в Бердичеві (по дорозі на Махачкали), потім практично порожні дороги в степах Калмикії, знову багато дальнобоев на ділянці Полтава-Саратов (а дорога там вузька і йдуть вони часто караванами), а після цього воістину відпочинок на свіжовідремонтованій трасі до Снежноеа. Правда, місцями там все ще йде ремонт. Про дорогу від Снежноеа до ПН не скажу, тому що ми згорнули до бабусі в Константіновкаскую село.
Їхали ми не швидко, з регулярними зупинками і пікніком. Максимальний перегін за день був трохи більше 800 км.
Зі співробітниками ДІБДР регулярно спілкувалися на півднях, починаючи з Ростова-на-Дону, закінчуючи Полтаваом. Зупиняли часто. На серпантині між Лазаревським і Первомайськ у них "підгодоване" місце з прихованою камерою, до суцільної краще не наближатися) Взагалі, ніде краще до суцільної не наближатися)
Маршрут у нас був: ПН-Воронеж (ночівля) Ростов-на-Дону (ночівля, прогулянки по місту) -Гаряча Ключ (ночівля, прогулянка по місту) -Геленджік (відпочинок 5 днів) -Сочі (відпочинок 5 днів) -Адигея (відпочинок 6 днів) -Волгоград (ночівля, прогулянка на Мамаїв Червоноград) -Саранск (ночівля, прогулянка в центрі міста) -кіровская село.
На узбережжі і в Адигеї на пляжах і біля басейнів не лежали, а кожен день кудись їздили. Так що якщо є питання по дорозі і побаченому - задавайте) ¶

Як згадаю цей серпантин - досі коробить. Орала я тоді - мама дорогая. Особливо коли з-за повороту на нас вилітали вантажні авто. Чоловік тоді дуже в напряг їхав. Більше туди точно не поїду. Можна і іншою дорогою проїхати. ¶

Ми орендували на ніч кімнату в квартирі в самому місті, не на трасі. Але її не пораджу - їхати досить далеко, вглиб міста, практично весь Черкаси довелося проїхати. Для транзитників не найкращий варіант. Про всяк випадок в приват посилання кинула.
До речі, Черкаси несподівано приємно здивував. Там на в'їзді величезний ТЦ з океанаріумом і Кідсбургом (якщо будуть сили і бажання, можна ввечері сходити, розважити дітей). А ось Вінниця, на огляд якого ми спершу взагалі планували відвести два дні, не вразив зовсім. ¶

Воронеж славний місто-)) років 5 поспіль туди по-роботі їздила. ¶

ми в минулому році там зупинялися на ніч по дорозі на південь, вранці по нього прокотилися, так я так надихнулася їм, що навіть запропонувала чоловікові туди перебратися на ПМЖ))) ¶

Ось і я хотіла виїхати туди жити. Коли і сама працювала без прив'язки до місця, і у нього на роботі була можливість перекладу. Але не вийшло. ¶

У Черкасах є мережа готелів, не дешеві звичайно, але зручні розташуванням. Токіо, Тибет, Норд з недорогих і ще їх 5 готелів. Міні-готель Діброва. Там немає кухні, але є магазин поруч, де прекрасна їжа. Сама там багато разів зупинялася. Все поруч. І порівняно недалеко виїжджати. Тільки акуратніше - там камер дуже багато, треба дотримуватися швидкісного режиму. ¶

Ми вирішили їхати все-таки через Орехово-Зуєво, потім вийшли на М4 Дон. Дорога дуже сподобалася, їхали по платним ділянкам. Зупинилися переночувати за150 км від Ростова на Дону. Їхали в Анапу. Їздили ми останній раз років 15 тому так дороги небо і земля. Тепер на наш південь тільки на машині. А от назад поки думаємо як їхати. Дивились що назад Лакинск варто і не кволо. ¶

Нам теж на машині сподобалося. З авто стаєш дуже мобільним. Ми об'їздили практично все узбережжя і всю Адигеї. На одному місці з туги б повісилися.
Ми 10 років тому їздили двічі в Карачаєво-Черкесії та Кисловодськ. Дороги з тих пір змінилися о-дуже сильно, небо і земля. Зараз подорожувати на авто - одне задоволення. Самі розбиті дороги, які попалися нам на шляху, були в чуваської глибинці, Константіновкаской області, а також, як не сумно, в Нижегородської. ¶

Їдьте через Коростень. Цілком стерпна місцями і відмінна в основному. Трафіку менше, спокійна. А вже як в нн область в'ездаешь, так автобан. ¶

Вставлю і я свої 5 копійок. Зараз як раз в дорозі. Ночуємо в Богучарі. Їдемо з ПН в Ольгінка (Туапсинський район). Їхали: ПН - Арзамас - Моршвнск - Коростень (по окружній) - Новохоперск - Калач - Богучар. Далі траса одна - М4. Їхали по Яндекс-навігатора. Він рази 3 за день поміняв маршрут. Спочатку предполагалоь, що виїдемо на трасу М4 у районі Черкассиа. Але. мабуть, були пробки і навігатор повів нас по-іншому. Їдемо на 2-х машинах, виїхали майже в 8 ранку. В Богучар поіехалі о 22.15. ¶

як готель в Богучарі? і вартість цікавить? ¶

Готель Слав * янка, номер на 4 (2 ліжка, розкладний диван, холодильник, чайник, душ, туалет в Еомер - 2700. Готель - совдепія, адміністратори як на підбір такого ж плану. Але в цілому пристойно. Переночувати, виспатися, помитися і їхати далі. Для недосвідченого мандрівника, так як піідраться там є до чого. Але ми 2-й раз вже там зупинялися, бронювали заздалегідь, а не шукали по ходу руху, як багато хто робить. ¶