День народження на море

Поїздка була цікавою. До місця призначення і назад ми добиралися на поїзді, що для мене теж було вперше. Через те, що у мене не було достатньо вільного часу, на море нам довелося відпочити не довго, всього три дні, це вийшов тур вихідного дня. У готелі "HOLIDAY". Але ці три дні коштували того! У Лазаревське ми приїхали вночі, за день до мого свята, відразу лягли спати. Вранці поснідали і одразу ж вирушили на море, я довго не могла усвідомити, що я купаюся в морі і Максим, до речі, теж адже і він був на морі перший раз. Увечері вирушили на прогулянку по нічному місту сходили в океанаріум. посиділи в затишному кафе з живою музикою, зняли багато фотографій на тлі гарної природи.

Наступний день у нас був дуже завантажений, потрібно було багато чого встигнути. Вранці, після сніданку, ми відправилися в центр, взяли квитки на джипінг на водоспади. і тут веселощі почалося! Таких емоцій я не відчувала ніде, машина рухалася по величезних каменях, через річку, по дорозі уздовж гір без особливих перешкод. Нас в машині було 6 чоловік, люди були не знайомі, але спілкувалися все дружно, дуже голосно грала музика, нам пощастило - ми потрапили на дегустацію вин і меду, там я вперше спробувала алкогольний напій «чача», продегустували різні сорти меду - в загальному було весело! Після обіду ми повернулися додому, перекусили і вирушили купатися на море. засмагати, а потім пішли святкувати мій день народження. Купили шашлик, вино, фрукти, свічки і влаштували романтичний вечір.

Ну ось і настав третій день нашого відпочинку. Прокинувшись вранці, ми поїли і вирушили за подаруночки для родичів і друзів, накупили різних магнітиків, брелочков, красивих рамок для фотографій з черепашок. Потім знову пішли на море, насолоджувалися жарким сонцем і чистою теплою водою. Ми занурилися з аквалангами під воду, було трохи страшно, але тим не менш дуже цікаво.

День народження на море

Нам все дуже сподобалося, я б з радістю зупинилася б там знову! Можу точно сказати, що я дуже рада, що мій свято пройшло саме так, з коханим на море!