Блог автопутешествий - день 9

Дорога до Неаполя проходить по відмінною автостраді, в народі вона відома як "Дорога сонця" (Strada del sole). Все відстань від Риму до Помпей в 242 км, проходять з видом на доглянуті поля, роздільник смуг прикрашений квітучими деревами, їзда приносить справжнє задоволення, та й машин дуже мало.

Єдино що затьмарило Того ранку, це заправка компанії Esso. Правильно кажуть в путівниках, на півдні Італії будьте уважні ... Кілометрів за 50 до Неаполя вирішили заправитися. Під'їхавши до колонки і відкривши бак, співробітник заправки почав заправляти машину. Я дивився на цифри ті, хто на колонці, коли зрозумів що бак майже повний, я пішов в "будиночок" щоб його оплатити. Прийшовши туди з'ясувалося, що оплата відбувається поруч з колонкою, там стоїть спеціальна людина, яка приймає гроші (в тому числі у нього є термінал для оплати картками). Прийшовши назад до машини я побачив що на колонці вказана ціна в 70 євро. Бензин треба сказати на півдні Італії найдорожчий, близько 1,6 євро за літр. Поки я стояв в черзі на оплату, ціна на колонці перескочила вже на значення в 75 євро, при цьому заправка вже не йшла і шланг був вилучений з машини.
Розуміючи що тут щось не так я все одно заплатив 75 євро, і навіть дав 1 євро чайових заправникові. Коли я сів в машину, і поки займався налаштуванням навігатора, прямо на моїх очах на колонці ціна, яку я повинен був сплатити піднялася до 80 євро. Вот такой вот розлучення відбувається на півдні Італії, будьте уважні. Бажання піти з ними розбиратися було, але з огляду на що їх південний італійський розмовний діалект я абсолютно не розумів, і довгі розбирання з поліцією явно не входили в наші плани. Ми просто поїхали, благо 5 євро не та сума заради якої варто створювати собі купу проблем, але для себе я зробив чітке правило що заправлятися на заправках Esso я вже не зроблю ...

Отже доїхавши до Неаполя, ми відразу рушили в Помпеї, думали там погуляти, а вже ввечері погуляти по Неаполю коли заселилися в готель.

Від Неаполя до Помпей їхати не довго. Коли навігатор показував що до входу в Помпеї залишалося кілька сотень метрів, на дорозі стали з'являтися дивні люди які махали руками і показували що нам необхідно заїхати до них. Оскільки форми поліцейських на них не було, я ігнорував їхні вказівки. Під'їхавши максимально близько до входу ми зрозуміли що парковки там немає, але поруч стояв ресторан з якого підбіг "зазивала", і пояснив що у них є парковка і вони мене запрошують. Просто парковка на день коштує 10 євро, якщо після прогулянки по Помпеями ми прийдемо і пообідаємо, то ціну парковки вони знизять до 5 євро. Прикинувши ми вирішили запарковаться у них, ніж шукати інші варіант, та й 10 євро не здавалися великою сумою з урахуванням того що ми планували на довго затриматися в музеї. А якщо зголодніємо, то там же і поїмо.

Запаркувати, ми вирушили в каси і купили квитки в музей, і провели кілька годин гуляючи по "старих вулицях". Замість розповіді що ми побачили, викладу кілька фотографій.

Італія - ​​Помпеї.

Повернувшись до ресторану де ми залишили машину, ми вирішили не залишатися на обід. На прогулянці сонце пекло дуже сильно і нас настільки розморило, що є абсолютно не хотілося. Заплативши 10 євро за парковку, ми вирушили далі, а саме підійматися на вулкан Везувій.

Італія - ​​Везувій.

Блог автопутешествий - день 9

Вдома я через Google Maps попередньо знайшов координати заїзду до кратера по ним ми і поїхали. Коли почався відчутний підйом то вздовж дороги почали з'являтися знаки що ми їдемо правильною дорогою на Везувій. В цілому дорога була серпантинна, але в 2 нормальні смуги. В'їхавши вже пристойно на вулкан, ми вперлися в розвилку, на якій не було знаків куди їхати, плюс навігатор вже дороги далі не знав. Прикинувши приблизно де знаходиться кратер, ми згорнули в праву сторону на розвилці. Через 5 км, ми приїхали на оглядовий майданчик з туристичним яткою. Я зайшов в нього, де мила жінка мені хвилин 5 розповідала і показувала фотографії як її дід тут жив, що він перший хто побудував підйомник на вулкан (зараз він правда закритий), ну і іншу інформацію. Вообщем зрозумівши що приїхали ми ні туди, повернувшись до машини ми поїхали назад і повернувшись на розвилку поїхали вже іншим з'їздом. Проїхавши ще 5 км, ми в'їхали на дорогу, де з боків стояло безліч машин, в тому числі багато колекційних. Як потім з'ясувалося у них був автопробіг, і вони вирішили дружно всі піднятися на вулкан. Проїхавши ще пару сотень метрів знову з'явилися люди, які жестами показували що нам треба запарковаться саме на цьому місці. Зупинившись я запитав, чи далеко до кратера. Він сказав що близько 1 км, які треба пройти буде пішки, а машину потрібно залишити тут і дати йому 2 або 3 євро, точно вже не пам'ятаю. Так ми і зробили. Зазначу для тих хто захоче повторити сходження, візьміть обов'язково закриту спортивне взуття. Пляжні шльопанці зовсім не варіант, дрібні гострі осколки лави при відкритому взутті будуть потрапляти в взуття, і при сходженні відчутно поранити ноги.

Залишивши машину і купивши квитки за 20 євро на двох ми почали сходження. Види відкриваються з вулкана приголомшливі. Шлях на гору обгороджений дерев'яними перилами, нахил дороги місцями доходив до 30 градусів. Через кожні 100 - 200 метрів, є стоянки для установки з лавочками. Витративши близько 20 хвилин на підйом ми піднялися на гору. Види як я говорив приголомшливі: море, Неаполь все мініатюрного розміру.

Італія - ​​Везувій. Кратер.

Блог автопутешествий - день 9

Зробивши кілька фотографій ми повернулися назад до машини. Час було близько 13 годин і спека на стояла нестерпна. Спочатку наш план був їхати в Неаполь, і відвідати ряд музеїв. Але в таку спеку ми вирішили змінити програму і поїхати зараз в Сорренто на море, а Неаполь оглядати ввечері. Від Везувію до Сорренто їхати близько 50 км. Вбивши в навігатор координати центру міста ми вирушили туди, дорога в основному проходила вздовж моря і найчастіше була по одній смузі в кожну сторону.

Окремо треба сказати про південному стилі водіння. В Італії люблять моторолери, але на півдні особливо. Треба бути готовим до того, що в будь-який момент з будь-якого місця може виринути моторолер, тому постійно доводилося тримати підвищену увагу. Один раз був момент, що ми стояли в пробці в місті. Машина попереду рушила вперед, я за неї трохи слідом рушив, відстань до передньої машини було близько 3 - 4 метрів, так от поки я проїхав цю відстань, переді мною і попереду йде машині хрест на хрест встигло проїхати 2 моторолера ...

Витративши близько години на дорогу, ми доїхали до Сорренто, запаркувати на парковці знаходиться в скелі, ми взяли купальні речі і пішли шукати пляжі, все таки місто курортний і вони повинні бути тут де то.

Італія - ​​Сорренто.

Пройшовши через центр міста, ми вийшли до набережної - скелі. Сам місто знаходиться на скелі (висота поверхів 10 - 15), місцями в ній видовбані сходи за якими можна спуститися в низ до пляжів. Спустившись по одній з них, відразу вперлися в ряди приватних пляжів. Пройшовши трохи і подивившись на них, ми вибрали найбільш вподобаний і пішли дізнаватися ціни. Буквально перед нами до співробітниці пляжу підійшли 3 італійські дівчата і також вирішили довідатися про ціни, їм співробітниця назвала ціну в 6 євро з кожної. Їх ціна не влаштувала і вони пішли далі, я тут же підійшов і запитав ціну, і нам назвали вже 5 євро з людини. Чому така різниця не зрозуміло, але нас це влаштувало і сплативши гроші, нам показали наші лежаки і місце де можна переодягтися.

Провівши на пляжі близько 3 годин ми накупатися вирішили все таки поїхати в Неаполь. Дорога до Неаполя була з пробками, на відстань в 50 км, пішло майже 2 години часу. Першим нашим завданням було заселитися в готель, він був у нас розташований у залізничному вокзалу. В'їхавши в Неаполь ми були вражені тими горами сміття, які там були навалено, та й публіка переважно африканського походження дуже напружувала. Під'їзд до нашого готелю був по дуже вузьким італійським вуличках, уздовж яких ще з обох сторін стояли машини. (Більшість без бічних дзеркал, тільки залишки від них). Майже з черепашачою швидкістю, щоб нікого не зачепити ми все таки під'їхали до готелю.
На рецепції мене чекав сюрприз, що стоянка готелю знаходиться в сусідньому кварталі і машину доведеться відігнати туди. Залишивши свою дівчину на рецепції готелю я сів в машину і поїхав до сусіднього квартал також акуратно, щоб не по відривати дзеркала.

Приїхавши до того місця, яке описала мені співробітниця готелю - а була це якась пром зона і ангари, я побачив безліч машин які стояли до бетонному ангарі. Заїхавши туди я побачив співробітника парковки похилого віку, який допомагав запарковаться німцеві. Це треба було бачити ... З огляду на що італійці народ імпульсивний, а південні тим більше. Він і майже кричав, при цьому махав руками в різні боки і показував як треба запарковаться. Його інтерес був, щоб якомога більше машин влізло в його ангар, так що водій з своїх дверей ледве-ледве вилазив) Німця він мучив хвилин 15 не менше. Коли він запарковался, прийшла моя черга. Також з криками, махання руками і т.д він почав навчати мене парковки. На неї пішло також хвилин 10 -15, і вийти з машини мені було надзвичайно складно з тим урахуванням наскільки щільно я встав до сусідній машині.

Вийшовши на вулицю, я звичайно жахнувся цим районом і дуже швидко дійшов до готелю без пригод. Повернувшись в готель, я розповів своїй дівчині про шоу парковшіка і вона виявила бажання завтра вранці піти туди разом зі мною.

Піднявшись в номер, ми залишили речі і вирушили гуляти. Наш план був дійти до замку який перебував у морського порту. Вийшовши на площу у залізничного вокзалу ми пішли в сторону порту. На вулиці вже стемніло, і було досить не приємно гуляти по пустельних вулицях. Згідно навігатора до порту нам треба було йти майже 4 км. Протягом усього шляху вздовж доріг були купи сміття, в яких копошилися вихідці з африканського континенту в пошуках "хороших" речей. На наступний ранок ми бачили їх на площі біля залізничного вокзалу, де вони розпродавали ці знахідки своїм же одноплемінникам.

Замовивши пасту і піцу Маргариту, ми до сих пір згадуємо на скільки вона була смачна, і це єдине заради чого ми готові повернути в Неаполь, це щоб знову побувати в цьому ресторані. Ще що примітно, що ціна за піцу, пасту і 2 келихи вина в цьому ресторані виявилася всього 10 євро. Так закінчився черговий наш день подорожі.