Замок Пелеш і місто Брашов 6-ий день подорожі, wishallworld

На Борнео, нам вдалося пожити в джунглях. Ми дісталися до парку Гунунг Мулу, в який немає доріг (тільки літаком або по річці).

• Замок Пелеш і місто Брашов 6-ий день подорожі, wishallworld

У парку Бако можна побачити стільки всього цікавого. Це квітка-мухоловка.

Ліс Бердорф: казкове місце, з безліччю пішохідних маршрутів. Відмінне місце для скелелазіння і велосипедних прогулянок. Через незвичайної рельєфності природи, ліс в Бердорф називають "маленькою Швейцарією".

подорожі по Латинській Америці

• Замок Пелеш і місто Брашов 6-ий день подорожі, wishallworld

Дієнґ плато. Під час подорожі по острову Ява, ми орендували скутер і поїхали в гори. На Яві багато вулканів, Дієнґ плато не виняток, там можна побачити кратери, кольорове озеро та гарячі джерела.

Нотр Дам де Парі. У свій перший приїзд в Париж, я жила саме біля цього собору, одне з моїх улюблених місць в місті.

Вулкан Бром був другим моїм вулканом, відвіданих в Індонезії. Перший був на Балі. Казковий вулкан Бромо - це must see на Яві.

• Замок Пелеш і місто Брашов 6-ий день подорожі, wishallworld

Острів Сапі. Коли ми були на Борнео, першим нашим містом став Кота Кінабалу, нам хотілося плавати і сноркліть, так ми знайшли острів Сапі, який знаходиться недалеко від міста.

Моєю першою країною в самостійному великій подорожі став Непал. Ця країна вічно живе в моїй душі, де б я не була.

Пляж Тонсай, місце, де забуваєш про все.

• Замок Пелеш і місто Брашов 6-ий день подорожі, wishallworld

Храм Боробудур розташований в центральній частині острова Ява. Залишив у мене дуже яскраві і сильні емоції, які можна порівняти з Ангкор Ватом. Місце сили.

День перший і другий автостопного подорожі по Румунії / Болгарії: читаємо тут;

Третій і четвертий день подорожі: каньйон біля міста Турда і величезна соляна шахта. Читаємо тут;

П'ятий день. Про знаменитому Трансфегерашском шосе, а також замку Дракули читаємо тут;

Сьомий і восьмий дні подорожі: місто Сібіу і дорога до кордону з Болгарією. Читаємо тут;

Місто Белоградчик і дев'ятий день подорожі: ночівля біля знаменитих белоградчікскіх скель;

Про красиву печері Деветашка читаємо тут;

Монумент СРСР: забута Бузлуджа;

замок Пелеш

Отже, на 6-ий день подорожі, після красот природи Трансільванії, ми опинилися в місті Брашов, де нас чекав хост. Затримуватися в місті надовго не планували: хотілося трохи погуляти по Брашову і з'їздити в місто Сіная, де знаходиться замок Пелеш.

Вранці, виспавшись в ліжку, і насолодившись красою цивілізації, які особливо починаєш цінувати після автостопу і ночівель в наметі, для початку вирішили їхати в Синаю.

Прогулянки по Брашову були залишені на другу половину дня.

У нас був один день, і вже на наступний ми хотіли поїхати в сторону кордону з Болгарією, по шляху повторно заїхавши в місто Сібіу, який ми не встигли подивитися в перший раз. Тоді ми просто заночували, а вже вранці поїхали в бік Трансфегераша.

Для того щоб доїхати до Синаї, нам довелося виїхати з Брашова на автобусі. Вартість квитка - 2 ron (0.50 $).

Ми спробували стопити в місті, але це не увінчалося успіхом.

З приводу автобусів, мені запам'яталося, що не на всіх зупинках можна було купити квиток. Просто не було де. Зупинки знаходяться не так далеко один від одного, а квиток часто продається в газетних кіосках. Зате майже на кожній зупинці є карта міста, з номерами автобусів і їх маршрутами.

Швидко доїхавши до виїзду з міста, ми за 5 хвилин застопили машину, яка їхала через місто Сіная.

З Брашова до Синаї - 48 км. Приємна дорога серед лісів, і вже на під'їзді до Синаї видно гори, що височіють над невисокими будиночками, і прямо таки приковують до себе погляд.

Уже в місті Синая

У Синаї водій висадив нас на околиці міста, і ми вирішили спочатку знайти і подивитися замок Пелеш.

Місто Синая в основному знаменитий замком, монастирем, а також, як гірськолижний курорт.

Розміри Синаї крихітні, а населення всього - 14 тис. Чоловік, тому по місту можна гуляти пішки, не боячись щось пропустити.

Тут жила королівська сім'я

Пелеш справив на мене приємне враження: гарний і мініатюрний замок. Якось відразу було складно нагадати собі, що ти не в Німеччині десь, а в Румунії, так кидалася в очі класична архітектура Пелеша.

Але насправді, пам'ятаючи історію Румунії, яка якийсь час входила до складу Австро-Угорщини, стає зрозумілим розмах і політ думки архітектора.

Пелеш був побудований, як літня резиденція короля Румунії, який був німецького походження - Кароля I. Тому і резиденцію собі він замовив, як мабуть, в звичному і рідному його стилі, але також з оригінальними елементами. Стиль цей називають - альпійським.

Будівництво замку почалося в 1873 році і закінчилося в 1914.

Вражає те, що в цьому невеликому будинку 168 кімнат і 30 ванних.

А ще там багато творів мистецтва і дорогого декору / меблів.

Мені також сподобався невеликий сад, розбитий перед будівлею.

Перед входом в замок

Красива територія замку

Відвідати Пелеш коштує досить дорого, як мені здалося, особливо з урахуванням того, що це Румунія, а не Голландія, наприклад.

Вартість подивитися тільки перший поверх - 20 ron (5 $).

Перший і другий поверх - 50 ron (12.5 $), все три поверхи - 70 ron (18 $).

Але самий прикол, що окремо потрібно платити за фотоапарат - 30 ron (7.5 $).

Виходить така от не бюджетна пам'ятка.

Поруч знаходиться замок Пелишор, який також будувався, як літня резиденція королів. Має всього 70 кімнат :)).

Зовні - скоріше схожий на віллу якоїсь німецького бюргера.

Замок Пелеш і місто Брашов 6-ий день подорожі, wishallworld

Ще одна літня королівська резиденція

Що цікаво, замки ніби закриті від сторонніх очей деревами. І всюди можна зустріти попереджувальні знаки: «обережно ведмеді».

Перед Румунією я начиталася звітів, що в країні велика популяція цих тварин. За всю поїздку, ми не зустріли жодного ведмедика, на наше щастя, але були дуже напоготові.

Ось так, навіть в місті, висять такі таблички, але не думаю, що ведмедям подобаються настільки туристичні і галасливі місця.

Замок Пелеш і місто Брашов 6-ий день подорожі, wishallworld

Людей - багато і причому всюди

Гори біля Синаї і канатна дорога

Поки ми візуально куштували принади архітектури замку, мені не давала спокою одна думка: тут же гори, а значить потрібно якось туди дістатися.

Канатна дорога знаходиться майже в центрі.

Архітектура міста Синая

Вартість прокотитися в 2-е боку на самий верх - 50 ron (12.5 $), а в одну - 30 ron (7.5 $).

Ми вибрали поїздку в одну сторону, вирішивши, що спустимося вниз своїм ходом.

До речі, канатка працює тільки до 18.00 вечора.

Поїздка складається з 2-х частин: спочатку ви їдете в закритій кабіні до висоти 1400 метрів. А там, встрибуєте на лавку і вже до самого верху на ній.

Перша частина поїздки

Це вже по веселіше :)

Потім ще трохи пройтися

Замок Пелеш і місто Брашов 6-ий день подорожі, wishallworld

Щоб нормально пообідати :)

На лавці, ясна річ, найкрутіше: свіже повітря, все відкрито, відчуваєш ногами висоту. І головне, так красиво: всюди гори, внизу вівці пасуться, прямо душевний простір.

Нагорі ми трохи погуляли, поїли і пішли спускатися вниз, так як нам потрібно було повертатися в Брашов, хотілося ще погуляти по ньому.

Замок Пелеш і місто Брашов 6-ий день подорожі, wishallworld

Хвилин через 20 нашого спуску, коли ми зрозуміли, що швидше за все це надовго: тут ще й ведмедів я згадала, почався дощ. Ось так несподівано сонячне небо затягнулося хмарами.

Позаду нас їхала одна єдина машина, і я, на удачу, змахнула рукою, а вона - зупинилася. Так ми застопили машину в горах.

Водій, виявився виконробом компанії, яка будує канатні дороги в Румунії, і як раз спускався вниз до міста. Він запропонував нас підвезти. Ми почекали, поки він забере свої речі і поїхали в місто.

По дорозі він розповів, як недавно бачив ведмедя І взагалі, що вони тут часто зустрічаються. Знову ці ведмеді :).

Спускалися ми на машині приблизно 40 хвилин. Я не хочу думати про те, скільки б нам довелося часу йти пішки той же маршрут.

На виїзді нас висадили біля заправки, і дуже швидко ми вже сиділи в новій машині, як раз до Брашова, де ми сіли в автобус і проїхалися «зайцями» до самого центру міста.

Брашов: трохи про місто

Все складалося так, що ми ще встигали погуляти по Брашову. Місто стоїть того, щоб його відвідати, вже навіть тому, що абсолютно не вписується в уявлення про румунську колориті. Це, можна сказати, типово Автстрія-німецький містечко, з прекрасною готичної архітектурою і чітимі, приємними вулицями. А ще він досить зелений: багато парків, дерев.

Гуляючи по центру, можна побачити великі літери «Brasov» на горі, в стилі: Голлівуд в Каліфорнії, хіба що з меншою претензією.

Замок Пелеш і місто Брашов 6-ий день подорожі, wishallworld

Колись Брашов носив назву: Кронштадт.

У місті, за часів Австро-Угорщини жило багато німців, але в 1950-му році вони почали повертатися до Німеччини, і зараз в Брашові 90% населення - це румуни.

Брашов знаменитий «чорної церквою» - величезним собором, ми подивилися на неї здалеку. А так, це миле місто на один день.

Вночі теж приємно гуляти, мені здалося це абсолютно безпечним, з урахуванням того, як нас лякали циганами.

Підсумки нашого насиченого дня:

2 автобуса, 3 машини, 96 км і приблизно 3 години на дорозі.

Витрачено мною 15 ron (4 $).

дорога до Синаї, замок Пелеш і канатна дорога.