Блог Ольги і Володимира про самостійні подорожі

Наші враження про найцікавіші місця, фотопрогулянки по різних містах планети, все найнеобхідніше для організації подорожей - інформація про ціни, визначні пам'ятки, житло, місцевої їжі та звичаї, а також фішки бюджетних подорожей.

Дізнайтеся більше про нас тут

Головна / Камбоджа / Як я їхала з Сієм Ріпа в Сіануквіль

Читайте також:

З сием ріпа в Сіануквіль

Після задушливого культурно-розважального Сієм Ріпа хотілося до моря, хоча б на пару днів перед Бангкоком. Я, звичайно ж, вирушила з Сієм Ріпа в Сіануквіль. У Пном Пень спочатку не хотілося, а обмежувати подорож до Камбоджі одним містом якось нецікаво. Тому я і вирішила з'ясувати, що це за курорт такий - Сіануквіль.

Готель вирішила заздалегідь не бронювати, на Агод нічого не сподобалося, зберегла просто кілька варіантів з різних звітів, а там вже планувала орієнтуватися по обстановці (в результаті зупинилася в гестхауса G.B.T.). Єдине, рекомендують не їхати в Сіануквіль на вихідні, складно знайти житло, тому що місцеві теж приїжджають туди відпочити. Тому я поїхала в неділю ввечері.

Дістатися можна як на автобусі, так і літаком, а також на таксі (як купити дешеві авіаквитки, можна прочитати тут). Начитавшись купу страшних відгуків, я все одно поїхала на автобусі, хотілося самій перевірити, чи так уже й поганий цей транспорт, тим більше поїздка до Сієм Ріпа була цілком нормальною.

1. Вибір транспортної компанії Сієм Ріп - Сиануквиль

Залишалося вибрати час відправлення, транспортну компанію і купити квиток. В Сіануквіль йдуть і денні, і нічні автобуси, так звані сліпербаси. Зі звітів, знайдених в інтернеті, зробила висновок, що найкраще їхати нічним автобусом, причому час відправлення якого 20.00. Тому що це єдиний прямий автобус (тобто без пересадки на інший автобус в Пном Піні).

Транспортних компаній, які возять в Сіануквіль. кілька, за відгуками все пишуть, що найжахливіша компанія Virak. мовляв, автобуси у них ламаються, змушують платити за інший транспорт, не заїжджають за вами в готель і т.д. Тому в цю компанію я відразу вирішила не йти.

Зараз вже можна купити квиток на автобус онлайн на ось цьому сайті (що дуже зручно, ціни від 360 бат), а тоді потрібно було шукати агентство самостійно.

В інеті був описаний позитивний досвід поїздки через компанію Gold Vip. їх офіс знаходиться прямо навпроти ресторану-готелю Terrace de elephant (складно припустити, знаходиться на Sivatha Road. якщо йти від храмового комплексу в сторону озера Тонле Сап, після Pub Street). Я вирішила туди зайти, але чомусь виявилося, що немає автобусів, які йдуть без пересадки в Пном Піні. Дуже дивно, вони мене запевняли, що всі автобуси йдуть через Пном Пень, і обов'язково там йде пересадка на інший автобус.

Чим погана ця пересадка?

По перше. посеред ночі збиратися і кудись пересаджувати дуже не хочеться, хочеться заснути (якщо вийде) і до ранку нікуди не вилазити.

По-друге. невідомо, якою буде другий автобус і яке дістанеться місце. Це може бути і сидячий автобус, може раптом не опинитися місць або місце саме по собі буде вкрай незручне.

Тому, не довго думаючи, я вирушила шукати іншу контору. Для мене головним критерієм було, щоб це був не Virak :) Пройшла трохи далі по Sivatha Road. там була контора Sorya.

Вивіска компанії Sorya

Про неї відгуки були цілком нормальні. У них прямий нічний автобус був, без всяких пересадок, я купила квиток на 20.00. Можна було вибрати місце, купувала за 3 дні, майже все було зайнято, але було верхнє біля вікна, як я і хотіла, через одне від водія. Час прибуття в Сіануквіль 7.30. Але я особливо не розраховувала, думала приїду близько 10.

Контора знаходиться тут:

Оскільки мій готель був недалеко, домовилися, що я просто підійду до цієї конторі о 19.30. А взагалі в квиток входить вартість доставки від готелю на автостанцію.

2. Поїздка на нічному автобусі - розклад, зупинки, враження

У призначений день о 19.30 прийшла до цієї конторі, нікого з пасажирів ще не було. Десь без 10 хвилин приїхав туктук, перевірив мій квиток і повіз на автостанцію. Їхати хвилин 5. Ось там - то вже і був натовп страждущих кудись поїхати (не всім же в Сіануквіль).

Скоро підійшов наш автобус, я постаралася забратися якомога швидше, тому що читала, що іноді продають подвійні квитки на одне місце, це було б зовсім сумно. При вході в автобус видають пакетики, куди потрібно прибрати взуття і далі йти вже босоніж (краще тому на цей випадок мати з собою шкарпетки, вони і від холоду врятують в кондиційованих автобусі). Швидко знайшла своє місце, до якого додається плед, ніяких подушок, а тим більше постільної білизни немає. Сидіння-ліжка дуже короткі, ну, для середнього тайця-камбоджійця. При моєму зрості 164 я ледве влізла, але змогла таки витягнути ноги, не дуже зручно, але в принципі ок. Ніякого місця під речі (ручну поклажу) не передбачено, полиць зверху немає, тому рюкзак довелося теж якось впихнути на моє місце.

Але головний шок і, так скажемо, неприємний момент був, коли я побачила сусіда :) Це був французький Гендольф :) Сивий високий мужик з довгим волоссям, з довгою бородою і в окулярах. Треба було бачити, як він намагався втиснутися в це маленьке крісельце, мене так і розбирав сміх від комічності і безглуздості всій цій ситуації. А ще треба враховувати, що між кріслами абсолютно немає ніякої перегородки, навіть підлокітника немає, тому реально треба було спати пліч-о-пліч, ось це справжня жесть! Поворухнутися, а тим більше повернутися, було ну дуже проблематично.

Тому висновок - якщо ви - стандартний не азійським чоловік, ви точно не влізете, доведеться спати, сильно стиснувши коліна, я вже не кажу про сильно високих / товстих / накачаних і т.д. в загальному великих людей, тут точно треба їхати на таксі або летіти літаком. Або їхати парою, там хоч можна ноги один на одного закинути :)

Судячи з нервовим смішком, поки всі сідали, невлезающіх людей була більшість.

Крім самих місць, була друга проблема - всюдисущі кондиціонери. Так як моє місце було біля вікна, кондиціонер розташовувався прямо наді мною і з завидною постійністю дув в вухо. Його, звичайно, можна вимкнути, але це не особливо допомагало, чому - то навіть якщо повністю викрутити ручку вимикача, продовжувало дути, вранці стіни навіть вкрилися інеєм.

Я просто замотала голову толстовкою, інакше б точно застудилася.

Загалом, поки все збиралися, укладалися, від'їхали ми тільки о 20.30.

О 22.30 була перша зупинка, там був туалет і магазинчик. Я взяла з собою про всяк випадок бананів і печенек, не особливо розраховуючи на їжу по дорозі. Взагалі більше хотілося спати, ніж є, тому я так жодного разу і не вилазила за всю дорогу.

О 1.30 була друга зупинка.

А о 3.30 ми вже приїхали в Пном Пень. Частина народу вийшла, хтось навпаки підсів, зупинка тривала хвилин 30.

І далі вже без зупинок (а може, я просто міцно спала?) Доїхали до Сиануквіля о 7.20. чого я навіть і не очікувала.

Автобус прибув в Сіануквіль

3. Підсумки поїздки

В принципі, мені було цілком терпимо, особливо, якщо б не цей мужик поруч і мороз. Зручніше, ніж сидячі місця, ноги хоч і терпли, але не сильно. Пишуть, що по дорозі набивається багато місцевих, так, що аж сплять в проходах. У нас нічого такого не було. Місцеві періодично підсаджувалися, але на вільні місця, в проходах ніхто не спав. Може, повезло, що автобус не ламався, і тому приїхали вчасно, але в підсумку як обіцяли, так і довезли. Поїздка неоднозначна, але в будь-якому випадку зараз я в Сіануквілі. а це значить, пора насолоджуватися сонцем, морем, пісочком і свіжими фруктами!

Спасибі, що описали свій досвід! Дійсно, поїздка з Сієм Ріпа до Сиануквіля на автобусі не з легких, мабуть, з усіх переїздів по Азії, це була сама трешову поездка.Но Сиануквиль безперечно варто витрачених зусиль) Бажаю Вам доброго відпочинку і вдалої поїздки до Хошиміну!