З острова Крит на Санторіні

Греція »Санторіні» З острова Крит на Санторіні. Міста Фіра і Іа.

Перша частина історії подорожі з острова Крит на острів Санторіні.

Піднявшись рано вранці і викликавши таксі в готель, з села Херсонісос (Hersonissos) ми добралися до порту міста Іракліон (Heraklion). Тут о 8.45 вирушав на острів Санторіні (Santorini) величезний швидкохідний катер SEAJETS.

З часом відправлення ми помилилися на годину. І тільки купуючи квитки дізналися, що катер ось-ось відчалить. Толком не зрозумівши де він, ми вибігли на вулицю в надії швидко зорієнтуватися. І як це буває спочатку побігли не туди, але схаменулись і запитали охоронця, який нам вказав вірний напрям. Хвіртку на причал вже закривали, коли ми підбігли до неї. Фух, ледь встигли!

Перед нами був катер величезного розміру.

З острова Крит на Санторіні

На першому поверсі знаходилося багато машин і мотоциклів, а на другому і третьому поверхах розташовувалися пасажири.

Через кілька хвилин острів Крит залишався далеко позаду.

А ще через 3 години ми припливли на острів Тіра (Thera) - головний острів Санторіні. Від порту до центру міста Фіра (Fira) ходять автобуси. Вартість квитка близько 2-ух євро. Автобус піднімається по вузькому серпантину вгору. З незвички видовище з автобуса моторошне.

З острова Крит на Санторіні

Санторіні переважно скелястий острів і дороги тут відповідні - то піднімаються вгору, то спускаються вниз. Доводиться докладати чимало фізичних сил. І це не так-то й просто, особливо в жарку погоду.

Через вузькі дороги місто Санторіні споруджувався завдяки робочій силі віслюків. За ним витривалі тварини возили матеріали для будівництва будівель, а сьогодні туристів.

Санторіні разюче відрізняється від усіх раніше бачених мною місць. Навколо дуже красиво. Гармонійно в колір вибудувана архітектура міста.

Дивовижного кольору море.

Приголомшливі види з гір.

З міста Фіра можна потрапити на сусідні острови Санторіні. Внизу порт, звідки від'їжджають катера.

З острова Крит на Санторіні

У місті дуже багато приємних погляду архітектурних декорацій. Наприклад, ця човник.

Або ось такі купола.

Тут багато елементів милих погляду.

З острова Крит на Санторіні

Навіть внутрішній двір жител виглядає якось по-особливому.

Потихеньку ми дійшли до околиці міста. Народу тут було дуже мало, іноді проходили випадкові люди. Звідси можна було окинути поглядом значну частину міста Фіра.

До початку вечора ми добряче втомилися. Весь цей час за плечима у мене був рюкзак з речами. Ми вирушили в дорогу назад з метою знайти якусь затишну кафешку з видом на море.

З острова Крит на Санторіні

В кафе у нас приймав замовлення російською мовою офіціант з Білорусії. Ми розпитали трохи про його життя. Живе тут вже чотири роки. Одружився з місцевою дівчиною і обзавівся дитиною. Працює офіціантом. Цілий день на ногах і вся ця краса давно йому вже приїлися.

Ми Закаєв по страві і свіжовичавлений кавуновий сік. Наскільки ж він був смачним! І розвалившись на стільцях насолоджувалися прекрасним краєвидом.

Треба було рухатися далі. Перш за все треба було знайти нічліг. Пошукавши, ми відзначили один готель, в якому можна було б залишитися. Але з оплатою почекали на той випадок, якщо знайдемо готель в іншому місті.

У Санторіні вийшло взяти тільки один квадроцикл, тому що права були на одну людину. Взяли великий.

З острова Крит на Санторіні

Перше куди ми вирушили було місце з назвою «Камарі Біч» ( «Kamari Beach») або «Чорні піски». Вечір наближався і до заходу залишалося кілька годин.

На території пляжу Камарі Біч на часі нашого приїзду було малолюдно.

Пляж теж виглядав самотньо. Він покритий дрібними чорними камінчиками, ступаючи на які відчуваєш щось близьке між болем і задоволенням.

З острова Крит на Санторіні

Занурившись в холодній воді ми поспішили забратися вище, щоб побачити захід на Санторіні. І поїхали в бік міста Акротірі (Akrotiri).

Чи не встигаючи за часом, ми кинули квадроцикл на якийсь стоянці високо в горах і побігли по вузеньких вуличках ще вище. На жаль, вибране місце для спостереження за заходом був не найвдаліший.

Коли сонце зайшло за обрій стало миттєво темніти. Ми спішно повернулися до квадроциклу і вирушили в місто Іа (Oia). також званий Ойя.

У цей момент я відчув всю «привабливість» нічної їзди на квадроциклі. Від зустрічного вітру стало холодно. В очі летіли мошки і пил доріг, а сонцезахисні окуляри через темряву довелося зняти.

До ночі ми дісталися до міста. Під'їжджаючи до нього ми довгий час не могли зрозуміти, де ж саме місто. Виникало відчуття пустельності, як ніби всі поснули і погасили в будинках світло. Залишивши квадроцикл на безкоштовній парковці ми пішли шукати готель.

Непоказна доріжка в сторону моря відкрила перед нами місто киплячий нічним життям. Тисячі вогників горять у вікнах, на вулиці і звідусіль. Повільно гуляють туристи. Бігають офіціанти в кафе. Все це було приховано з дороги!

Відкрився блиск яскравих фарб і жвавості якось відразу підняло дух, після довгої і важкої дороги, коли хотілося спати і їсти.

З острова Крит на Санторіні

Ми гуляли по місту і одночасно шукали підходящих готель. На жаль, можливості фотоапарата не змогли передати всієї краси нічного міста, тому обмежуся лише сходами по якій я втік в пошуку готелю.

За ніч в номерах пропонували не менше кількох сотень євро і ми вирішили повернутися в Фіру. А перед поїздкою заскочили вгамувати голод в одному з кафе. Після цього втому трохи відійшла. І з новими силами ми вирушили в дорогу назад.

Майже на автоматі серед глибокої ночі я доїхав до міста Фіра. В намічених нами раніше готелях або не було місць або нікого на ресепшені. Блукаючи по місту десь з півгодини ми все ж знайшли один недорогий вільний номер, де і зупинилися. Приємно стікає вода в теплому душі і м'яке ліжко здалися мені найвищим блаженством.

Корисні статті:

• З острова Крит на Санторіні
    Як дістатися до острова Санторіні з острова Крит
    Місто Іа (Санторіні), пляж Червоні піски. Повернення на Крит.